عمومی

نه خیلی سریع. همه چیز نباید به سرعت انجام شود، یا از راه دور. مخصوصا بهداشت و درمان

نه خیلی سریع. همه چیز نباید به سرعت انجام شود، یا
از راه دور. مخصوصا بهداشت و درمان

جف بزوس بسیار باهوش و بسیار درست است وقتی می گوید مردم واقعاً نمی خواهند در مورد قیمت کالاهای معمولی مذاکره مجدد کنند. و خدماتی که به طور مکرر خریداری می کنند. ما تنبل هستیم و این را می دانیم و بسیاری از ما مدت ها پیش به این نتیجه رسیدیم که صرف وقت یا تلاش برای صرفه جویی در هزینه های چند دلاری ارزش خرید کردن را ندارد — به خصوص زمانی که جهان تا حد زیادی متقاعد شده است که فناوری قیمت گذاری مجدد و خودکار آمازون در زمان واقعی تضمین می کند که به هر حال کمترین قیمت موجود را دریافت می کنید. کلمه کلیدی در اینجا، البته، در دسترس بودن است. کمترین قیمت در واقع تنها در صورتی درست است که شما به میل در دسترس را با ممکن اشتباه بگیرید.

کمترین ممکن قیمت – که معمولاً توسط رقابت تهاجمی در بازار دیکته می شود – اغلب در دسترس خریداران آمازون نیست زیرا رفتار ضد رقابتی از طرف آمازون مانع از آن می شود که فروشندگان شخص ثالثی که از خدمات انبارداری و حمل و نقل آمازون استفاده می کنند، قیمت بهتر و ارزان تری را برای محصولات خود در سایر نقاط ارائه دهند – حتی در وب سایت های خود. بنابراین، خریداران آمازون به بهترین قیمت هایی که آمازون برای ارائه انتخاب می کند رضایت می دهند. اما، در دنیای واقعی، مطمئن نیستم که این تمایزات نیکل و سکه زمانی که در مورد دستمال توالت صحبت می کنیم اهمیت زیادی داشته باشند. نگرانی‌های شما با تغییر ارزش پیشنهادی تغییر می‌کند و اساسی‌تر می‌شود: هنگام خرید ماشین ظرفشویی بسیار بیشتر از غلاف ظرفشویی اهمیت می‌دهید. اما این نیز در حال تغییر است: این روزها تقریباً می‌توانید تلویزیونی بخرید که دیده نشده باشد.

سال‌هاست گفته‌ام که برای اکثریت خریداران دیجیتال، به جز آن دسته از افراد فقیری که کوپن را رها کرده‌اند. بریده ای از لذت رقت انگیز از گذراندن ساعت ها برای شکار آنلاین، زمان ما به طور فزاینده ای مهم تر از مقدار کمی پول است. سرعت، دسترسی آماده، و راحتی همه چیز در مورد آن است در بخش های بزرگی از زندگی پر مشغله روزمره ما. خرید با یک کلیک یک نوآوری درخشان و آشکارترین تجلی طرح اصلی بزوس برای حذف هرگونه تامل، محاسبه یا تردید از تصمیمات خرید مصرف کنندگان بود. ایده این بود که هر کاری می توانید انجام دهید تا فکر را از مصرف حذف کنید. سریع و بدون اصطکاک. روی آن کلیک کنید و فراموشش کنید و در یک لحظه تحویل داده می‌شود.

این نگرش احتمالاً ایمن و تا حدودی منطقی است زمانی که شما در مورد مواد غذایی و هدایا صحبت می کنید، اما اگر در مورد سرطان و بیماری های مزمن صحبت می کنید چه؟ مشکل انتظارات ما از خدمات دائماً پیشرونده این است که ما معتقدیم بهترین شیوه ها و تجربیات به آسانی و به راحتی در بین تمام بخش های مختلف زندگی ما قابل انتقال است. اگر آمازون یک تجربه با یک کلیک است، چرا نباید تعاملات بانکی، استقراض، کارگزاری با یک کلیک و شرط بندی ما به همین سادگی و سریع؟ چرا سعی نکنید خانه ای را با چند کلیک از طریق Zillow بخرید یا بفروشید، که نمی تواند حتی از راه دور خانه خود را در نظم مالی نگه دارد؟

بدیهی است که یک خط معقول و منطقی وجود دارد که باید ترسیم شود، اما مشخص نیست که کسی واقعاً به آن توجه داشته باشد. آیا این موضوع مربوط به چند دلار است؟ آیا این یک چیز سنی در هر دو طرف است؟ خیلی جوان هستید که درگیر قمار با تلفن خود شوید، زمانی که به سختی به سن رانندگی می‌روید یا خیلی پیر هستید که نمی‌توانید وام مسکن فوری خانه را انجام دهید، زیرا برخی از هکرها در تلویزیون می‌گویند این کار منطقی است؟

وقتی زندگی شما رو به راه است چطور؟ آیا واقعاً ترجیح می‌دهید زمانی که سلامت و رفاه شما در میان است، پاسخی سریع دریافت کنید یا پاسخی هوشمندانه؟ متأسفانه، کاملاً واضح است که ما هیچ درس جدی از شکست ترانوس در مورد نتایج آزمایشی خیالی اما سریع که بیش از حد خوب بود که درست باشد. ما هنوز هم عجله داریم، می‌خواهیم پاسخ‌های سریع، ارزان و ساده را در محل دریافت کنیم، و اغلب مایلیم که به راحتی با قیمت دقیق معامله کنیم.

من مطمئن هستم که این نگرش در بسیاری از صنایع مشکل ساز است، اما در مراقبت های بهداشتی، بیشتر شبیه به گناه است. از هر سه مصرف‌کننده‌ای که اخیراً مورد بررسی قرار گرفتند، دو نفر گفتند که ترجیح می‌دهند از یک اپلیکیشن پزشکی دیجیتال استفاده کنند تا اینکه زمان و پول خود را برای سفر به مطب پزشک خود هدر دهند و سپس زمان بیشتری را در انتظار دیدن باشند. حتی قبل از همه‌گیری کووید-۱۹، بازدید از پزشکان مراقبت‌های اولیه در مطب تقریباً ۲۰ درصد در یک دوره دو ساله کاهش یافت و البته، بسیاری از پزشکان مسن بازنشسته می‌شوند و جایگزین نمی‌شوند. مراقبت دیجیتال از راه دور مطمئناً بهتر از عدم دسترسی به مراقبت است، اما ما باید به بیماران (به ویژه آنهایی که مشکلات پزشکی بالقوه جدی دارند) کمک کنیم تا انتخاب درستی داشته باشند.

COVID-19 و انفجار پزشکی از راه دور واقعاً یکی از آخرین میخ‌ها را بر تابوت رابطه سنتی بیمار و پزشک گذاشت، جایی که شما در واقع پزشک خود را می‌شناختید، شخصاً به آن مراجعه کرده‌اید، و او می‌دانست. شما و سابقه پزشکی شما امروزه، مکانیک خودروی شما بیشتر از «دکتری» شماره‌گیری شده‌ای که در برخی از خدمات پزشکی از راه دور ملاقات نکرده‌اید، درباره بدن و سابقه پزشکی شما می‌داند. به طور مشابه، در حالی که گرفتن واکسن آنفولانزا در CVS یا Walgreen یا معاینه کبودی در یک کلینیک فروشگاهی اورژانس راحت است، اما در مورد واکنش ها و عوارض چطور؟ آیا آنها با ۹۱۱ یا آمبولانس برای شما تماس می گیرند؟

آگاهی از قوانین مشتری شما (KYC) در صنعت مالی – بی اهمیت است. ساختگی، و هر چند سطحی– حداقل برای درک افرادی که با آنها سر و کار دارید، یک ژست را برای انجام یک کار منصفانه، منطقی و هوشمندانه برای ارائه مشاوره، راهنمایی و خدمات به آنها نشان دهید. . تا به امروز، من تلاش مشابهی در مراقبت‌های بهداشتی ندیده‌ام و در نتیجه، میلیون‌ها نفر به مراقبت‌های پزشکی از راه دور و/یا دیجیتالی رضایت داده‌اند، زیرا ارزان و آسان است. کارفرمایان آنها نیز آن را دوست دارند، حتی اگر این یک معامله هوشمندانه برای آنها و خانواده هایشان نباشد.

اکنون متوجه شدم که وجود دارد. دلایل خوبی برای اجتناب از سفر به مطب دکتر وجود دارد: مرخصی گرفتن از محل کار. بیرون بردن بچه هایتان از مدرسه؛ پس از رسیدن به آنجا منتظر دیدن دکتر باشید. اغلب برای چندمین بار همان کاغذها را پر می کند. نشستن در محاصره یک دسته از افراد بیمار؛ کشف اینکه بیمه ادعایی شما هیچ چیز را پوشش نمی دهد. و – بعد از همه اینها – تشخیص “دو تا آسپرین بخور و صبح با من تماس بگیر”. اما فناوری به تنهایی راه حل کافی نخواهد بود. حتی اگر حدود ۷۵ درصد از مشاوره های داخل مطب به صورت آنلاین قابل درمان باشند. شما نمی‌خواهید که شما یا اعضای خانواده‌تان از این قاعده مستثنی باشید.

قبل از اینکه ما از حد خود عبور کنیم و همه چیز را تغییر دهیم. اسناد خانوادگی را به تصاویر صفحه نمایش می دهیم که از همه ما خواسته می شود مهارت ها، تجربه و اعتبار آنها را بدیهی بدانیم، فکر می کنم باید نفسی بکشیم و یک چیز ساده را برای و از همه آن افرادی که نگرانی های جدی و مسائل پزشکی دارند بخواهیم. باید سرعت خود را کم کنیم، آرام شویم و به خود و اطرافیانمان بگوییم که هر کاری مهم و ارزشمند را نمی توان در یک لحظه انجام داد. بعضی چیزها همیشه زمان معینی و غیرقابل کاهشی را می‌طلبند و ما باید زمان کافی برای رسیدگی و برخورد صحیح با آنها بگذاریم.

در حال حاضر، بیماران بسیار زیادی داریم که صبر بسیار کمی دارند.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی