عمومی

تعداد مشاغل به مشکلات بیشتر استخدام برای کوچک اشاره دارد کسب و کار

تعداد مشاغل به مشکلات بیشتر استخدام برای کوچک اشاره دارد
کسب و کار

صاحبان کسب و کارهای کوچک گرمای بازار کار داغ بعید به نظر می رسد که به این زودی ها تسکین زیادی حاصل شود.

اقتصاد ایالات متحده در ماه ژوئن ۳۷۲۰۰۰ شغل جدید ایجاد کرد که بیش از انتظار اقتصاددانان بود و نرخ بیکاری در نزدیکی پایین ترین سطح تاریخی در ۳٫۶ درصد باقی ماند. یک target=”_blank” href=”https://www.bls.gov/news.release/empsit.nr0.htm”>اداره آمار کار. این آمارها باید نگرانی ها در مورد احتمال یک رکود اقتصادی، اما مداوماً خ. بازار کار ong همچنین به معنای رقابت شدیدتر برای کارگران برای مشاغل کوچک است. ماه گذشته، تقریباً نیمی از مشاغل کوچک گزارش دادند که فرصت های شغلی دارند که نمی توانند آنها را پر کنند. بر اساس نظرسنجی از فدراسیون ملی مشاغل مستقل (NFIB).

“نرخ مشارکت نیروی کار بیل دانکلبرگ، اقتصاددان ارشد NFIB، می‌گوید: امسال به آرامی رشد می‌کند و افراد بیشتری مشغول به کار می‌شوند. “با این حال، کمبود نیروی کار همچنان یک مشکل دشوار برای مشاغل کوچک است.” – به ویژه کارگران با کیفیت – به عنوان مشکل اصلی آنها قبل از تورم. در این گزارش آمده است که صنایعی که بیشترین مشکل را در پرداخت حقوق و دستمزد دارند، ساخت و ساز و تولید هستند.

پیدا کردن کارمندان ممکن است خسته کننده باشد، اما به گفته NFIB، تلاش اضافی مورد نیاز، مانع از نگاه کردن مشاغل کوچک نمی شود. برنامه های استخدام برای بقیه تابستان همچنان بالاست، زیرا از هر پنج صاحب کسب و کار، یک نفر در نظر دارد تا طی سه ماه آینده موقعیت های جدیدی ایجاد کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی