عمومی

تسلا به تازگی کارگرانی را که به اتحادیه رای داده بودند اخراج کرد. کان الون مشک این کار را می کند؟

تسلا به تازگی کارگرانی را که به اتحادیه رای داده بودند اخراج کرد. کان الون
مشک این کار را می کند؟

الون ماسک افراد را از سمت چپ و راست در توییتر اخراج کرده است، اما این بار، برخی از آنها بیکار شدند. کارمندان off کارمندان تلسا در بوفالو بودند که به تازگی به تشکیل اتحادیه رای داده بودند.

قانون ملی روابط کار (NLRA) شرکت ها را از تبعیض علیه کارکنان طرفدار اتحادیه منع می کند، پس چگونه او این کار را انجام می دهد، و آیا می تواند از پس آن بربیاید؟

آیا تسلا کارکنان طرفدار اتحادیه را هدف قرار داده است؟

شما نمی توانید کارکنان طرفدار اتحادیه را هدف قرار دهید همانطور که نمی توانید کارمندان را به دلیل نژاد یا مذهب آنها هدف قرار دهید. جان هیمن، وکیل دادگستری، توضیح می دهد: “ناگفته نماند که اخراج کارمندان به تلافی تشکیل اتحادیه بسیار غیرقانونی است.”

اتحادیه کارگران تسلا شکایتی را به هیئت ملی روابط کار (NLRB) ارائه کرد و ادعا کرد که تسلا “خاتمه یافت” این افراد به تلافی فعالیت اتحادیه و برای جلوگیری از فعالیت اتحادیه.” اگر ادعاهای آنها درست باشد، آنگاه نقض NLRA خواهد بود و تسلا خود را در معرض گران قیمت سیلی از NLRB قرار خواهد داد.

اما شما نمی توانید فقط حرف اتحادیه را قبول کنید. پیتر لیست، کارشناس اتحادیه و سردبیر روزنامه اتحادیه کارگری، توضیح می دهد که این تضاد حقیقت باید از طریق تحقیقات انجام شود. لیست گفت:

“این می تواند بخشی از برنامه ریزی قبلی باشد. اخراج کارکنان، یا ممکن است مربوط به عملکرد باشد. این غیرمعمول نیست که ادعاهایی مطرح شود که بعداً نادرست است. این موضوع به NLRB و بررسی و تصمیم گیری و احتمالاً دادگاه بستگی دارد.”

< /blockquote>

و در واقع، تسلا ادعا می کند که این بخشی از یک چرخه بررسی عملکرد برنامه ریزی شده بوده است و کارمندانی که اخراج شده اند عملکرد پایینی داشته اند. آنها ادعا می کنند که هیچ رابطه ای بین محرک های اتحادیه و کارکنان خاتمه یافته وجود ندارد – به خصوص که اخراج ها به کارخانه بوفالو محدود نمی شود.

که یکی از اینها درست است؟ همانطور که لیست می گوید، NLRB باید تحقیق کند. شما نمی توانید فقط حرف اتحادیه را قبول کنید، و همچنین نمی توانید حرف تسلا را قبول کنید.

آیا این حرکت عاقلانه ای برای تسلا است؟

اگر اتحادیه درست باشد و تسلا این کار را برای انتقام گرفتن از محرک های اتحادیه انجام داده باشد، این نه تنها از نظر قانونی یک حرکت بد است، بلکه برای بازاریابی و حفظ کارمندان نیز بد است. هیمن توضیح می دهد، “این به عنوان اثبات مفهومی برای اتحادیه عمل می کند.” اجازه دهید ما به شما نشان دهیم که چقدر می‌توانیم بد باشیم!” از استراتژی اجتناب از اتحادیه در محیط امروزی منطقی نیست.”

اگر تسلا تلافی می کرد، آنها اولین نفر نبودند. یک مطالعه جدید از موسسه سیاست اقتصادی دریافت که کارفرمایان در تقریبا ۴۰ درصد از انتخابات اتحادیه با اتهام نقض قوانین فدرال روبرو هستند. اما به یاد داشته باشید که “محکوم شده” است و “مجرم شناخته نمی شود.” بدون شک اتحادیه برای هر تخلفی تشکیل پرونده نمی دهد و هر تخلفی را درست نمی گیرد. مشخص نیست که چه تعداد از تخلفات واقعاً رخ می دهد، اما واضح است که شرکت ها اغلب در مورد درایوهای اتحادیه ضعیف عمل می کنند.

آنچه می تواند اتفاق بیفتد، همانطور که هایمن می گوید، یک تقویت برای اتحادیه است. کارمندان خوشحال بهترین دفاع در برابر اتحادیه‌ها هستند و بدرفتاری با مردم (به دلیل خوب یا دلیل بد) می‌تواند بد به نظر برسد. حتی اگر کارمندانی که احساس می‌کنند مورد ظلم قرار گرفته‌اند، به احتمال زیاد به اتحادیه برای کمک نگاه خواهند کرد

بنابراین، حتی اگر بیانیه تسلا ۱۰۰ باشد. درصد درست است و هیچ رابطه‌ای بین تلاش‌های اتحادیه‌سازی و این خاتمه وجود ندارد، ممکن است برای تمایل تسلا برای اجتناب از اتحادیه‌سازی، نوید خوبی نباشد.

آیا ماسک واقعاً می‌تواند این کار را انجام دهد؟

اگر فسخ بخشی از فرآیند بررسی عملکرد سالانه بود و تسلا همه چیز را بدون توجه به تلاش‌های اتحادیه‌سازی انجام داد، قانونی است. گفتن اینکه می‌خواهید به اتحادیه بپیوندید، کارتی برای خروج از زندان نیست.

اگر فسخ به عنوان تلافی صورت گرفته باشد، بسیار غیرقانونی است.

NLRB به این مشکل رسیدگی خواهد کرد، اما تا آن زمان، مشخص نیست که آیا تسلا فسخ قانونی انجام داده است یا خیر. هر کسی که خلاف آن را ادعا کند، حدس می‌زند.

نظرات بیان شده توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی