عمومی

بهترین برنامه های QuickBooks برای کاربران مشاغل کوچک

بهترین برنامه های QuickBooks برای کاربران مشاغل کوچک

بهترین QuickBooks برای کسب‌وکارهای کوچک پتانسیل بیشتری را از این ابزار پیشرو دفترداری باز می‌کنند. QuickBooks با هر دو نسخه دسکتاپ و آنلاین، برای مشاغل در هر اندازه برای نظارت بر درآمدها، هزینه‌ها و سایر داده‌های مهم مالی مفید بوده است.

فراتر از عملکردهای اصلی آن، طیف متنوعی از برنامه‌های شخص ثالث موجود در فروشگاه App QuickBooks می تواند تجربه شما را افزایش دهد. از آپلود یکپارچه داده‌های صفحه‌گسترده گرفته تا ردیابی جامع زمان کارکنان و ردیابی حقوق و دستمزد، این ادغام‌ها قابلیت‌های QuickBooks را گسترش می‌دهند.

برای کسب‌وکارهای کوچکی که به دنبال بهینه‌سازی مدیریت مالی خود هستند، در اینجا فهرستی از محبوب‌ترین و دارای رتبه‌بندی بالا برنامه‌های QuickBooks آورده شده است. .

svg%3E - بهترین برنامه های QuickBooks برای کاربران مشاغل کوچک

روش ما: چگونه بهترین برنامه های QuickBooks را برای مشاغل کوچک انتخاب کردیم

هنگام انتخاب بهترین برنامه‌های QuickBooks برای کسب‌وکارهای کوچک، بسیار مهم است که این برنامه‌ها چگونه قابلیت‌های حسابداری QuickBooks را تقویت کرده و با آنها یکپارچه می‌شوند.

روش شناسی ما برای این انتخاب از مقیاسی از ۱ تا ۱۰ استفاده می کند و به معیارهای مختلف بر اساس اهمیت آنها در بهبود مدیریت مالی، کارایی و عملیات کلی کسب و کار وزن می دهد.

نمرات بالاتر نشان دهنده ویژگی های مهم تر است، مانند ادغام یکپارچه با QuickBooks، سهولت استفاده، و توانایی ساده سازی فرآیندهای حسابداری و مالی.

ادغام با QuickBooks (10/10)

ادغام یکپارچه با QuickBooks ضروری است، و تضمین می‌کند که برنامه‌ها به طور منسجم با QuickBooks برای مدیریت مالی بهینه کار می‌کنند.

رابط کاربری و قابلیت استفاده (۹/۱۰)

برنامه‌هایی با رابط کاربری بصری و کاربرپسند بسیار ارزشمند هستند، زیرا پذیرش و استفاده آسان‌تر را تسهیل می‌کنند، به‌ویژه برای کسب‌وکارهایی که تجربه حسابداری گسترده ندارند.

عملکرد و مجموعه ویژگی‌ها (۹/۱۰)

مجموعه‌ای از ویژگی‌ها که نیازهای مختلف حسابداری و کسب‌وکار را برطرف می‌کنند، برای کسب‌وکارهای کوچک برای به حداکثر رساندن کارایی‌شان ضروری است.

هزینه-اثربخشی (۸/۱۰) )

مقرون به صرفه بودن و قیمت‌گذاری شفاف برای کسب‌وکارهای کوچک کلیدی است و برنامه‌های مقرون‌به‌صرفه با ارزش‌های پیشنهادی واضح را بسیار مطلوب می‌کند.

کارایی در فرآیندهای مالی (۸/۱۰)

برنامه‌هایی که فرآیندهای مالی را ساده می‌کنند، مانند صورت‌حساب، ردیابی هزینه‌ها، و بودجه‌بندی، اهمیت زیادی دارند.

امنیت و حفاظت از داده‌ها (۷/۱۰)

اقدامات امنیتی قوی برای محافظت از داده‌های مالی حساس مدیریت شده در برنامه‌ها ضروری است.

سفارشی‌سازی و انعطاف‌پذیری (۷/۱۰)

توانایی سفارشی کردن ویژگی‌ها و تنظیمات متناسب با نیازهای تجاری خاص برای تطبیق پذیری و اثربخشی مهم است.

مقیاس‌پذیری (۶/۱۰)

برنامه‌هایی که می‌توانند با کسب‌وکار مقیاس شوند و تراکنش رو به رشد را تطبیق دهند. حجم و پیچیدگی، برای استفاده طولانی مدت ترجیح داده می شود.

پشتیبانی مشتری و منابع (۶/۱۰)

پشتیبانی مشتری و منابع جامع در دسترس، مانند آموزش ها و انجمن های انجمن، مفید هستند. برای به حداکثر رساندن کاربرد برنامه‌ها.

بررسی‌ها و رتبه‌بندی‌های مثبت کاربران (۶/۱۰)

بازخورد سایر کاربران کسب‌وکار کوچک، بینش‌های ارزشمندی را در مورد کاربردی بودن برنامه و رضایت کاربر ارائه می‌دهد.< /p>

قابلیت‌های خودکارسازی (۵/۱۰)

ویژگی‌هایی که کارهای روتین را خودکار می‌کنند، در زمان صرفه‌جویی می‌کنند و خطاها را کاهش می‌دهند و مزایای بیشتری را برای مشاغل کوچک فراهم می‌کنند.

هدف روش‌شناسی ما شناسایی اپلیکیشن‌های QuickBooks است که به‌طور موثر قابلیت‌های حسابداری و مدیریت مالی را برای کسب‌وکارهای کوچک افزایش می‌دهند. با تمرکز بر یکپارچگی یکپارچه، کاربر پسند بودن، و عملکرد جامع، هدف ما برجسته کردن برنامه‌هایی است که در بهینه‌سازی عملیات مالی کسب‌وکارهای کوچک کارآمد و ارزشمند هستند.

svg%3E - بهترین برنامه های QuickBooks برای کاربران مشاغل کوچک

بهترین برنامه های QuickBooks

Quickbooks Time

یکی از برنامه های دارای رتبه بالا در بازار QuickBooks، Quickbooks Time راه حلی برای ردیابی زمان، حقوق و دستمزد و صورتحساب برای تیم هایی ارائه می دهد که برای مدیریت زمان و/یا زمان و پرداخت کارکنان خود به کمک کمی نیاز دارند. یک نسخه رایگان برای تیم های تک نفره وجود دارد، بنابراین می توانید فقط برای پیگیری فرآیندهای خود به آن دسترسی داشته باشید. یا می توانید یک طرح پولی را انتخاب کنید که از ۲۰ دلار در ماه شروع می شود، به علاوه ۵ دلار اضافی برای هر کاربر در ماه.

  • ایده آل برای ردیابی دقیق زمان و مدیریت حقوق و دستمزد.
  • صورتحساب را به خصوص برای تیم هایی با ساعات کاری متغیر ساده می کند.

Expensify

این موضوع روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند. برای کسب و کارهای کوچک راهی برای ردیابی هزینه ها حتی در هنگام حرکت. بنابراین Expensify ابزاری را ارائه می دهد که می توانید از آن برای عکس گرفتن استفاده کنید از رسیدها و سایر داده های هزینه، به طوری که بتوانید به طور خودکار آن اطلاعات را در Quickbooks به روز کنید. قیمت از ۵ دلار به ازای هر کاربر فعال در ماه شروع می‌شود.

  • ردیابی هزینه‌ها را ساده می‌کند، برای استفاده از تلفن همراه مناسب است.
  • ورود خودکار داده‌ها از تصاویر رسید، کار دستی را کاهش می‌دهد.

LivePlan

LivePlan یک برنامه در دسترس برای QuickBooks است که به صاحبان مشاغل کمک می کند تا با پیش بینی های مالی و ابزارهای بودجه بندی برای آینده برنامه ریزی کنند. با QuickBooks کار می‌کند تا به‌روزرسانی‌های زمان واقعی را در اختیار شما قرار دهد، بنابراین می‌توانید دقیقاً ببینید که هر گونه پیشرفت جدید چگونه می‌تواند بر امور مالی شرکت شما در آینده تأثیر بگذارد.

  • برنامه‌ریزی مالی آگاهانه را با واقعی تسهیل می‌کند. -به‌روزرسانی‌ها.
  • برای مدیریت منسجم بودجه با QuickBooks ادغام می‌شود.

svg%3E - بهترین برنامه های QuickBooks برای کاربران مشاغل کوچک

Fundbox

برای کسب و کارهایی که به دنبال رشد با دسترسی به منابع مالی هستند، Fundbox ابزاری است که با QuickBooks یکپارچه می شود تا بتوانید به راحتی و به طور خودکار داده های مالی خود را برای دریافت بودجه درخواست دهید. از کتاب های خود برای ارائه زمینه ای در مورد توانایی شرکت شما برای پرداخت وام. قیمت این ابزار به ازای هر فاکتور تعیین می‌شود و کارمزدها از ۴٫۶۶٪ از وجوهی که استفاده می‌کنید شروع می‌شود.

  • پیشنهادات آسان است. دسترسی به بودجه کسب‌وکار با کارمزدهای شفاف.
  • به‌طور یکپارچه داده‌های مالی QuickBooks را برای برنامه‌های وام یکپارچه می‌کند.

Tsheets توسط QuickBooks

Tsheets توسط QuickBooks یک راه حل ساده برای برنامه ریزی کارکنان و ردیابی زمان ارائه می دهد، ایده آل برای مشاغل با نیروی کار سیار یا کسانی که نیاز به گزارش دقیق کار دارند. این شامل ویژگی‌هایی مانند ردیابی GPS، زمان‌بندی شغل و شیفت، و عملکرد ساعت زمانی برای مدیریت جامع نیروی کار است.

  • برنامه‌ریزی کارآمد کارکنان و ردیابی زمان.
  • از جمله ویژگی‌ها می‌توان به ردیابی GPS اشاره کرد. و زمان‌بندی کار.
  • برای پردازش حقوق و دستمزد ساده با QuickBooks ادغام می‌شود.

بانک رسید

بانک رسید مدیریت را ساده می‌کند. رسیدها و فاکتورها، به کاربران این امکان را می دهد که اسناد مالی را بدون زحمت ضبط، پردازش و به اشتراک بگذارند. ویژگی کلیدی این برنامه توانایی آن در استخراج اطلاعات مهم از رسیدها و ادغام یکپارچه این داده ها در QuickBooks است.

  • مدیریت رسیدها و فاکتورها را ساده می کند.
  • استخراج خودکار داده ها از اسناد .
  • برای حسابداری کارآمد با QuickBooks یکپارچه ادغام می شود.

Shopify for QuickBooks

این برنامه QuickBooks را با Shopify ادغام می کند. ، امکان مدیریت آسان عملیات تجارت الکترونیک را فراهم می کند. این فروش، هزینه‌ها، موجودی و جزئیات مشتری را بین QuickBooks و Shopify هماهنگ می‌کند و نمای جامعی از امور مالی تجارت الکترونیک ارائه می‌کند.

  • QuickBooks را با Shopify برای عملیات تجارت الکترونیک ادغام می‌کند.
  • داده‌های فروش، هزینه‌ها و موجودی را همگام‌سازی می‌کند.
  • نمای مالی کاملی از فعالیت‌های تجارت الکترونیک ارائه می‌دهد.

svg%3E - بهترین برنامه های QuickBooks برای کاربران مشاغل کوچک

روش:CRM

روش:CRM یک ابزار مدیریت ارتباط با مشتری است که با QuickBooks یکپارچه می شود. این به کسب‌وکارها در مدیریت تعاملات با مشتری، خطوط لوله فروش کمک می‌کند و از همگام‌سازی داده‌ها با QuickBooks برای اطلاعات مالی دقیق اطمینان می‌دهد.

  • مدیریت ارتباط با مشتری را بهبود می‌بخشد.
  • مدیریت خطوط لوله فروش و تعاملات با مشتری .
  • همگام سازی داده ها با QuickBooks برای سوابق مالی دقیق.

Hubdoc

Hubdoc یک مجموعه اسناد و مدیریت است. ابزار طراحی شده برای ساده کردن مدیریت اسناد مالی صورت‌حساب‌های بانکی، صورت‌حساب‌ها و رسیدها را به‌طور خودکار جمع‌آوری می‌کند و این داده‌ها را با QuickBooks همگام‌سازی می‌کند، حسابداری را ساده می‌کند و دقت داده‌ها را افزایش می‌دهد.

  • جمع‌آوری و مدیریت اسناد مالی را ساده می‌کند.
  • به طور خودکار با QuickBooks همگام‌سازی می‌شود.
  • حسابداری را ساده می‌کند و کارهای اداری را کاهش می‌دهد.

Fathom

Fathom گزارش‌های پیشرفته و مالی ارائه می‌دهد. تجزیه و تحلیل و ابزارهای پیش بینی داده‌های مالی را از QuickBooks به بینش‌های عملی تبدیل می‌کند، به کسب‌وکارها در تصمیم‌گیری آگاهانه و برنامه‌ریزی استراتژیک کمک می‌کند.

  • گزارش‌دهی و تحلیل مالی پیشرفته را ارائه می‌دهد.
  • داده‌های QuickBooks را به بینش‌های عملی تبدیل می‌کند. .
  • ایده آل برای برنامه ریزی مالی استراتژیک و تصمیم گیری.

svg%3E - بهترین برنامه های QuickBooks برای کاربران مشاغل کوچک

مقایسه برنامه‌های QuickBooks برای مشاغل کوچک

۱۰ برنامه برتر QuickBooks ما را که برای مشاغل کوچک طراحی شده است، کاوش کنید. این جدول مقایسه به شما کمک می‌کند ویژگی‌ها، هزینه‌ها و قابلیت‌های هر برنامه را ارزیابی کنید و اطمینان حاصل کنید که متناسب با نیازهای مدیریت مالی کسب‌وکارتان هستید.

< table id="tablepress-3048" class="tablepress tablepress-id-3048 tablepress-responsive">

برنامه نام ویژگی های کلیدی بهترین برای

< tbody class="row-hover" readability="31.5">

Quickbooks Time ردیابی زمان، حقوق و دستمزد، صورت‌حساب، ردیابی GPS، زمان‌بندی کار. تیم‌هایی که به راه‌حل‌های مدیریت زمان نیاز دارند. Expensify ردیابی هزینه، ضبط رسید، به‌روزرسانی خودکار QuickBooks. مدیریت هزینه در حال حرکت. LivePlan پیش‌بینی مالی، ابزارهای بودجه‌بندی، معیارهای بی‌درنگ کسب‌وکار. برنامه‌ریزی استراتژیک کسب‌وکار.< /td> Fundbox تامین مالی آسان برنامه، داده های مالی را از QuickBooks یکپارچه می کند. دسترسی به بودجه کسب و کار. Tsheets توسط QuickBooks زمان‌بندی کارکنان، ردیابی زمان، ردیابی GPS، زمان‌بندی کار. گزارش مدیریت نیروی کار و نیروی کار. بانک دریافت

< td class="column-2">مدیریت رسید و صورت‌حساب، استخراج خودکار داده‌ها.

ساده‌سازی پردازش رسید و فاکتور. Shopify for QuickBooks فروش، هزینه ها، موجودی و جزئیات مشتری را بین QuickBooks و Shopify. مدیریت عملیات تجارت الکترونیک. روش:CRM مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت خط لوله فروش، همگام سازی داده ها. بهبود روابط و فروش با مشتری. Hubdoc جمع آوری خودکار اسناد، مدیریت اسناد مالی، همگام سازی QuickBooks. بهینه سازی مدیریت اسناد مالی. Fathom گزارش‌دهی پیشرفته، تحلیل مالی، پیش‌بینی، بینش عملی. td class=”column-3″>تحلیل مالی و تصمیم گیری استراتژیک.

تصویر: Intuit


بیشتر در: نرم‌افزار و برنامه‌ها< /span>
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی