عمومی

بنیانگذاران زن امروزی نیرویی هستند که باید به حساب بیایند با

بنیانگذاران زن امروزی نیرویی هستند که باید به حساب بیایند
با

من با دوست و مؤسس صحبت می کنم Angela Benton، که کمی پیش به مزرعه نقل مکان کرد، و او به من می گوید که چگونه زمان خود را در خارج از منزل بین تماس های Zoom برای شرکتش Streamlytics می گذراند. مراقبت از گیاهان به روشی آگاهانه – که به آن باغبانی درمانی می گویند – برای او شفابخش بوده است، و او می گوید می خواهد بنیانگذاران دیگری را بیاورد تا قبل از معامله خاک برای بتن و پیشنهاد آمدن به شرکت، وقت خود را در آنجا بگذرانند. دفاتر مرتفع برای به اشتراک گذاشتن با خبرنگاران جوانمان که زندگی استارتاپی چگونه است.

ما در خانه بنیانگذاران شرکت در طول SXSW در آستین، جایی که ما از حدود ۳۰۰۰ بنیانگذار برای گفتگو استقبال می کنیم. و جامعه، بنابراین روزها شلوغ است. بئاتریس دیکسون، مدیر عامل شرکت هانی پات و میزبان مجموعه رویداد و ویدیوی Your Next Move ما، کاهش یافته است. برای به اشتراک گذاشتن اینکه چگونه می‌توانیم چهره برخی دیگر از زنان تاجر را ارتقا دهیم. و جانیس اومادکه، پزشک عمومی در صندوق، به تازگی به ما در ساختن جامعه کمک کرده است. این گفتگوها درست قبل و بعد از نشستن من با بنیانگذار و درمانگر Bea Arthur و چهار زن کارآفرین دیگر، دو نفر از Inc امسال، انجام می شود. ۵۰۰۰٫ ما بعد از اینکه تنشیا کار، مشارکت کننده Bea و Inc. در صحنه ما گفتگو کرد، ناهار می خوریم، و Bea اکنون به کسانی که با آنها هستیم آموزش می دهد که چگونه با تردیدها و سرمایه گذاران بی تفاوت روبرو شوند.

در چهار روزی که اینجا هستیم، مفتخرم که با نویسنده Wisdom at Work، چیپ کانلی، جیم، یکی از بنیانگذاران Block (سابق Square) وقت بگذرانم. مک کلوی و دیپاک چوپرا بسیار محترم، اما این زنان هستند که بیشترین تأثیر را بر من گذاشته اند. آنها هر کدام سخت تلاش می کنند تا مشکلی را با کسب و کارهایی که راه اندازی کرده اند حل کنند. و با همان حس اشتیاق، آنها سخت کار می کنند تا به دیگران کمک کنند. تماشای آن الهام‌بخش و تواضع‌کننده است، و همین‌طور که اینجا نشسته‌ام و این یادداشت از شرکت را می‌نویسم، فقط می‌توانم آرزو کنم که همان ظرفیتی را داشتم که به قول آنها اتفاقات بدی بیفتد – گرایش به یک تجارت و گیاهان و افرادی که در یک ضربان قرار دارند، مانند آنجلا و دیگران.

این رفتاری است که ارزش الگوبرداری را دارد، حتی اگر من این کار را نکنم. به آن مسلط نیستید، اما خوشبختانه افراد زیادی مانند او و بی و جنیس هستند. در واقع، در این شماره از Inc.، کمتر از ۲۰۰ زن وجود دارد که کارهای شگفت انگیز انجام می دهند، همه برگزیدگان برنامه مؤسسان زن ۲۰۲۳< /a>. از افراد مشهور، مانند لنا وایت و اوا لونگوریا، تا کسانی که هنوز معروف نیستند – مانند ساحرا نگوین، بنیانگذار Nguyen Coffee Supply، و کیم آبرامز، یکی از بنیانگذاران شرکت حفاری صنعتی پترا – زنان در کارآفرینی نیرویی برای در نظر گرفته شود. به همین دلیل است که ما در واقع حجم لیست را نسبت به سال گذشته دو برابر کردیم. داستان ها و توصیه های آنها را بررسی کنید. یه چیزایی یاد میگیری و حدس من این است که در سال ۲۰۲۴ باید دوباره اندازه فهرست را افزایش دهیم.

در نهایت، همانطور که آنجلا انجام می‌دهد. به شما بگویم، برای شروع کار بزرگ فقط یک دانه لازم است.

۲۰۰ شرکت بنیانگذار زن بیشتر را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - بنیانگذاران زن امروزی نیرویی هستند که باید به حساب بیایند
بامستطیل

از شماره آوریل ۲۰۲۳ Inc. Magazine

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی