عمومی

برنامه های کمک هزینه بازیابی بیماری همه گیر بودجه اضافی را راه اندازی می کند دور

برنامه های کمک هزینه بازیابی بیماری همه گیر بودجه اضافی را راه اندازی می کند
دور

بسیاری از دولت های محلی، سازمان های غیرانتفاعی و شرکت ها اعطا برای کمک به کسب‌وکارها در گذر از همه‌گیری. اما هنوز مشکلات زیادی برای کسب و کارهای امروزی وجود دارد. بنابراین برخی از برنامه‌های کمک مالی کسب‌وکارهای کوچک در چند سال گذشته با دورهای جدید بودجه راه‌اندازی می‌شوند. در مورد چندین مورد از این فرصت ها، همراه با برخی از کمک های مالی جدید برای کسب و کار کوچک، در زیر بخوانید.

Moving Flint Forward

General Motors و Flint & Genesee Economic Alliance شریک برای دور دیگری از برنامه کمک مالی Moving Flint Forward. جنرال موتورز ۲۷۰۰۰۰ دلار به این برنامه اختصاص داده است. کسب‌وکارهای واجد شرایط فلینت با ۲۰ کارمند یا کمتر که در دوره‌های قبلی کمک هزینه دریافت نکرده‌اند، می‌توانند تا سقف ۱۰۰۰۰ دلار درخواست دهند. و مشاغلی که قبلاً وجوه کمک مالی دریافت کرده اند می توانند برای ۵۰۰۰ دلار درخواست دهند. ۲۲ مارس آخرین مهلت درخواست است. کسب‌وکارهای علاقه‌مند می‌توانند به صورت آنلاین درخواست دهند یا درخواست‌های کاغذی را از طریق پست یا حضوری به اتحادیه اقتصادی Flint & Genesee ارسال کنند.

svg%3E - برنامه های کمک هزینه بازیابی بیماری همه گیر بودجه اضافی را راه اندازی می کند
دور

کمک های مالی دلاور EDGE

بخش تجارت کوچک دلاور در حال حاضر ارائه دیگری از برنامه کمک مالی تشویقی توسعه، رشد و گسترش (EDGE) خود را ارائه می دهد. این برنامه برای کسب و کارهای نویدبخش در مراحل اولیه با کمتر از هفت سال فعالیت تجاری و ده کارمند یا کمتر باز است. واجد شرایط درخواست برای کمک هزینه EDGE هستند. کمک های مالی می تواند هزینه های مختلفی را پوشش دهد، از کمپین های بازاریابی گرفته تا خرید تجهیزات. اما این برنامه به مسابقه سه به یک نیاز دارد، بنابراین برخی از بودجه باید توسط کسب و کار تامین شود. آخرین مهلت ارسال درخواست ۳۱ مارس است.

Saco Small Business Grants

ساکو، مین راه اندازی یک برنامه کمک مالی جدید برای حمایت از مشاغل کوچک و اقتصاد محلی. برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک به مشاغل کوچک با ۵۰ کارمند یا کمتر وجوه مشابه ارائه می دهد. مشاغل باید از بودجه برای پوشش هزینه های غیرعملیاتی استفاده کنند و طرح های پیشنهادی پروژه واجد شرایط را به شهر ارائه دهند. اداره توسعه اقتصادی شهر این برنامه را تسهیل می کند و امیدوار است تا حد امکان بودجه را بین مشاغل واجد شرایط توزیع کند. بنابراین مبالغ ممکن است بسته به تعداد شرکت‌هایی که درخواست می‌کنند تقسیم شوند. تا زمانی که بودجه موجود باشد، درخواست‌ها به‌طور مستمر پذیرفته می‌شوند.

شهرستان Lackawanna، PA

کمیسیونان در شهرستان لاکاوانا، پنسیلوانیا اخیرا تأیید یک برنامه کمک مالی که ۱۰۰ کمک بلاعوض را به مشاغل کوچک در منطقه ارائه می کند. برنامه کمک هزینه کسب و کار مبارزه با تورم برای مشاغل با ۱۰۰ کارمند یا کمتر که به دلیل همه گیری با مشکلاتی مواجه شده اند، آزاد است. کسب و کارهای واجد شرایط ممکن است تا ۵۰۰۰ دلار درخواست دهند. بودجه این برنامه از طریق قانون طرح نجات آمریکا تامین می شود، بنابراین کسب و کارها برای دریافت وجوه نیز باید الزامات فدرال را برآورده کنند.

برنامه کمک مالی MeridenBIG

Meriden، Connecticut تخصیص ۱٫۵ میلیون دلار از بودجه قانون طرح نجات فدرال آمریکا برای گسترش برنامه کمک مالی MeridenBIG خود. برنامه اولیه ۵ میلیون دلاری با پوشش هزینه‌های مربوط به پروژه‌های بهسازی یا بازسازی ساختمان، به مشاغلی که به دنبال شروع یا نقل مکان به Meriden هستند، کمک مالی می‌کرد. این دور جدید بودجه به مشاغل موجود شهر فرصتی می دهد تا برای وجوه MeridenBIG درخواست دهند. بر اساس اندازه هر کسب و کار و تعداد کارمندان، سه سطح بودجه در دسترس است. کسب و کارها می توانند برای مشاهده پارامترهای خاص به صورت آنلاین درخواست دهند.

مدیسون کمک های مالی کسب و کار کوچک شهرستان

شهرستان مدیسون، نیویورک با استفاده از کمک ۱ میلیون دلاری که از New اداره تجدید جامعه ایالت یورک برای ارائه کمک های مالی تا سقف ۷۵۰۰۰ دلار به مشاغل کوچک محلی. برای واجد شرایط بودن، کسب و کارها باید در شهرستان مدیسون واقع شده باشند، ۲۵ کارمند یا کمتر داشته باشند و تحت تاثیر منفی این بیماری همه گیر قرار گرفته باشند. ۱۰ درصد تطابق نقدی مورد نیاز است و همچنین انتظار می رود متقاضیان از بودجه برای ایجاد یک یا چند شغل برای افراد کم درآمد و متوسط ​​استفاده کنند. آخرین مهلت ارسال درخواست های کمک مالی ۳ آوریل است.

جدیدترین سرفصل ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


اطلاعات بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – کانکتیکات، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – دلاور، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – مین، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – میشیگان، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – نیویورک، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – پنسیلوانیا
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی