عمومی

اتلاف وقت را در زمین های مطبوعاتی متوقف کنید

اتلاف وقت را در زمین های مطبوعاتی متوقف کنید

به عنوان یک بنیانگذار استارت آپ، دریافت پوشش مطبوعاتی برای شرکت شما می تواند کاری دلهره آور، اگر نگوییم غیرممکن، باشد. روزنامه نگاران صدها اعلامیه مطبوعاتی دریافت می کنند< /a> و هر هفته مطالبی را مطرح می‌کنند که علاوه بر داستان‌هایی که قبلاً در حال تحقیق و نوشتن هستند، باید آنها را بررسی کنند. در حالی که راه اندازی جدیدترین ویژگی، استخدام بزرگ یا رشد شرکت شما ممکن است برای شما تغییر کند، این داستان ها اغلب توجه نشریات بزرگ را به خود جلب نمی کنند.

بنابراین، هنگام دریافت پوشش مطبوعاتی برای راه اندازی شما؟ پاسخ ساده است: به گفتگو بپیوندید. به جای تلاش برای ارائه اخبار شرکت خود، به دنبال راه هایی برای افزودن به مکالمه ای باشید که در حال حاضر در حال انجام است. با ارائه بینش‌های ارزشمند، داده‌ها یا دیدگاهی منحصربه‌فرد در مورد موضوعی که در حال حاضر شایسته مطبوعات است، می‌توانید شانس خود را برای جلب توجه شرکت خود افزایش دهید.

در اینجا روش‌های عملی برای پیوستن به گفتگو و دریافت پوشش مطبوعاتی برای راه‌اندازی شما وجود دارد.

بازی طولانی را انجام دهید

< div class="standardText" readability="38">

اول و مهمتر از همه، منبعی برای خبرنگاران بدون هیچ انتظاری از پوشش مطبوعاتی باشید. به آنها کمک کنید تا در مورد صنعت شما و آخرین روندها در بازار گسترده تر شما به روز باشند. اگرچه صنعت شما ممکن است همیشه در کانون توجه نباشد، اما این تضمین می کند که وقتی مطبوعات در مورد چیزی می نویسند که شما در مورد آن آگاه هستید، شما را به عنوان یک منبع می بینند و از شما می خواهند که به گفتگو اضافه کنید.

در حالی که این تاکتیک منجر به مطبوعات فوری نمی شود، به یک جریان ثابت از فرصت های مطبوعاتی در طول زمان منجر می شود، به خصوص اگر شما در صنعتی مانند فناوری یا امور مالی که معمولاً خود را در اخبار می‌یابد کار کنید.

داده‌ها و بینش‌های اختصاصی را ارائه دهید

برای مطبوعات فوری بیشتر، به دنبال داده ها یا بینش های ارزشمندی باشید که شرکت شما دارد که می تواند به مکالمه فعلی اضافه کند. می‌توانید داده‌های خود را مستقیماً با روزنامه‌نگاران به اشتراک بگذارید یا آن‌ها را برای مراجعه بسیاری از افراد منتشر کنید. برای مثال، اگر همه در مورد چگونگی ورود ما به رکود صحبت می‌کنند، شاید شما داده‌هایی دارید که نشان می‌دهد چگونه رکود بر جمعیتی خاص بیشتر از دیگران تأثیر می‌گذارد. اگر اطلاعات دقیقی درباره موضوعی ندارید، همیشه می‌توانید مثال‌های دست اول و بینش ارزشمندی ارائه دهید که داستان آن‌ها را زنده می‌کند. به عنوان مثال، اگر همه در مورد اخراج در شرکت‌های بزرگ فناوری صحبت می‌کنند، می‌توانید روش منحصر به فردی را که شرکت شما اخراج کرد را به اشتراک بگذارید.

جسور باشید

از شرکت در بحث‌ها نترسید موضوعات بحث برانگیز، حتی اگر کنترل کامل روایت را نداشته باشید. به عنوان یک رهبر استارتاپ، صدا و تخصص شما می تواند دارایی با ارزشی برای خبرنگاران باشد و تمایل شما برای شرکت در مصاحبه های سخت می تواند شما را از اکثر افرادی که از صحبت کردن یا قرار گرفتن در محل می ترسند متمایز کند. کمی آموزش رسانه ای می تواند کمک زیادی به افزایش اعتماد به نفس شما با مصاحبه های زنده و سوالات سخت کند.

کانال های غیر سنتی را در نظر بگیرید

وقتی اکثر مردم به دریافت مطبوعات فکر می‌کنند، تصور می‌کنند که شرکت خود را در یک مقاله در یک نشریه خبری بزرگ معرفی کنند، اما مطبوعات اشکال مختلفی دارد. شما می توانید مهمان یک پادکست محبوب باشید، شخصی با مخاطبان زیادی می تواند کسب و کار شما را در یک پست رسانه اجتماعی ذکر کند، می توانید در یک کنفرانس صحبت کنید و موارد دیگر. راه‌های جدید زیادی برای دسترسی به افراد و انتشار پیام خود وجود دارد که لازم نیست منتظر انتشار خبری باشید تا چیزی بنویسد تا وارد گفتگو شوید.

در نهایت، همه چیز در مورد خلاقیت است. صحبت های سنتی را فراموش کنید و به جای آن در کانال های منطقی به گفتگو بپیوندید. در رویکرد خود جسور باشید، حتی اگر بحث برانگیز باشد، بنابراین صدای شما شنیده می شود. داده ها و بینش هایی را ارائه دهید که مکالمه را به سطح بعدی می برد. و مهمتر از همه، بدانید که این روش کار می کند. در حالی که همه چیز شایسته صفحه اول نخواهد بود، اما اگر به طور مداوم به گفتگو بپیوندید و ارزش اضافه کنید، شنیده خواهید شد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی