عمومی

با جنا کوچر به موفقیت احساس خوبی بدهید

با جنا کوچر به موفقیت احساس خوبی بدهید

علیرغم آرزوهای برعکس، هیچ کس کامل نیست. و هنگامی که در یک جامعه گرد هم می آییم و وسط آشفته را نشان می دهیم، آن وقت است که ارتباط واقعی می تواند برقرار شود. این هفته، کارشناس بازاریابی دیجیتال، نویسنده و مجری پادکست Goal Digger جنا کوچر با در جزئیات میزبان کارن آلن است تا درس های کلیدی در مورد تعریف مجدد موفقیت و زندگی کاری را به اشتراک بگذارد. ادغام با پذیرش نقص.

یک بیماری همه گیر فرسودگی شغلی

وقتی مطمئن نیستید که می‌خواهید بعداً چه کاری انجام دهید یا هدف نهایی چیست، با آنچه نمی‌خواهید یا جایی که نمی‌خواهید بروید شروع کنید. فرسودگی شغلی اغلب زمانی به وجود می‌آید که شما ایده‌های موفقیت دیگران را دنبال می‌کنید، و اشتیاق واقعی اغلب با مشخص شدن واقعاً در مورد اینکه چه کسی نمی‌خواهید باشید، ایجاد می‌شود.

داستان کوچر یک نمونه بارز است. پس از ترک شغل شرکتی و تبدیل شدن به یک عکاس عروسی، او فکر می کرد که رسیدن به هدف خود برای کسب درآمد شش رقمی در حالی که در سال سوم کسب و کار خود بود، احساس خاصی در او ایجاد می کرد. اما او احساس موفقیت نمی کرد، او فقط احساس خستگی می کرد. از این طریق، او متوجه شد که در حین سفر به سمت ایده آل موفقیت، با احساسات واقعی خود در تماس نبوده است.

بنابراین، او تشخیص داد که می‌خواهد موفقیت احساس خوبی داشته باشد، نه فقط خوب به نظر برسد، و در آن فصل از زندگی‌اش او قصد داشت برای زمان بیشتر از پول ارزش قائل شود. وقتی او تغییر دیگری برای یافتن چنین نقشی انجام داد، بالاخره پهنای باندی برای خلاقیت و کنجکاوی دوباره پیدا کرد، و دنیای دیگری باز شد. کوچر در نهایت موفق‌تر بود – هم از نظر مالی و هم از نظر شخصی – زیرا او با آنچه که واقعاً می‌خواست در مقابل تلاش برای وادار کردن چیزی به کار می‌رفت.

آنچه می‌خواهیم، ​​نیاز داریم و اولویت‌بندی می‌کنیم ثابت نیستند – این چیزها بر اساس فصلی از زندگی که از آن لذت می‌بریم به تکامل خود ادامه خواهند داد. مهم است که به آنچه احساس می کنید توجه کنید، بگذارید انگیزه درونی شما راهنمای شما باشد و به خودتان فضا بدهید. تنها در این صورت است که می توانید با مراحل بعدی خود هماهنگ شوید.

ادغام کار/زندگی، با نام مستعار ترکیب

کوچر معتقد است که در حالی که می‌توانید همه آن را داشته باشید، این شما هستید که تصمیم می‌گیرید «همه» چیست. همیشه نوعی فداکاری وجود خواهد داشت و تعادل هیچ وقت کاملاً برابر نخواهد بود. برای مثال، شاید شما در خانه کار می‌کنید و از ساعت ۴ بعد از ظهر برای خانواده‌تان شام می‌پزید—در حالی که به یک جلسه مجازی گوش می‌دهید.

این بیماری همه گیر کمک کرد تا نشان دهیم که تغییر شکل در طول روز امکان پذیر نیست، در دوره زمانی که بسیاری از ما از خانه کار می کردیم و همه نقش هایمان (والد، همسر، انسان، معلم) را بازی می کردیم. از خانه نیز و در حالی که نمی‌توانید تمام بخش‌های خود را خاموش کنید، شاید در موارد خاصی نقش خاصی را رهبری می‌کنید – مثلاً سخنران اصلی تجاری در مقابل مادر.

اجازه دهید خود کوچکتر راهنمای شما باشد

یک سوال که اغلب نقل قول می شود این است که “چه توصیه ای می خواهید به خود جوانتر بدهید؟” کوچر بر این باور است که این کودک درون اوست که می‌تواند توصیه بهتری به کوچر امروزی بدهد. او زمانی موفق تر در زندگی می شود که دختر کوچک شرمساری را که اعتماد به نفس داشت و به خودش ایمان داشت. به جوان تر خود فکر کنید و متوجه شوید که آن نسخه از شما خیلی بیشتر از آنچه به آنها اعتبار می دهید می دانست.

آنچه ما ایجاد کرده ایم همیشه وجود دارد

زنان مشروط شده اند که فکر کنند وقفه بزرگ ما همیشه در گوشه و کنار است، که ما را به افراد «بله» تبدیل می کند. ما نمی‌خواهیم کسی را ناامید کنیم یا فرصتی را از دست بدهیم، و ما از این می ترسیم که وقتی شتابی به دست آوردیم، نتوانیم یک قدم به عقب برداریم وگرنه آن را از دست خواهیم داد. اما حتی اگر ترمز را فشار دهید، باز هم به یاد می آورید که پدال گاز کجاست. و هنگامی که شتاب داشته باشید، باقی می ماند، زیرا آنچه شما را تا اینجا رسانده است، شما را به جلو خواهد برد. این در درون شماست، و ما نیازی به کسی نداریم که به ما استراحت بزرگ بدهد.

مدیتیشن به حذف یا خنثی سازی شرطی سازی مشکل ساز کمک می کند

شناخت و اعتماد به خود به اندازه کافی انرژی و اراده می خواهد تا قدرت خود را از این نوع تفکر منفی در مورد حرکت دور کنید. اما وقتی خود را تمرین کنیم، می‌توانیم سریع‌تر جابجا شویم. عشق.

کوچر می‌دانست که نمی‌توان از یک فنجان خالی بریزید، اما اکنون او واقعاً آن را با آماده کردن خود برای آن روز با انرژی تجسم می‌کند. او قبل از شیرجه زدن به وظایف خود، با تمرین یوگا یا مدیتیشن شروع می‌کند و انرژی/همسویی که احساس می‌کند، نحوه نشان دادن او را در هر زمینه‌ای از زندگی‌اش تغییر می‌دهد. هم انرژی پایدار و هم شادی پایدار ایجاد می کند.

در طول مدیتیشن، کوچر به افکار خود توجه می کند و به آنها احترام می گذارد، سپس آنها را رها می کند. او همچنین تمرین می کند که در طول روز در لحظات مختلف هوشیارتر و هماهنگ تر باشد، مانند احساسی که پاهایش روی زمین دارد.

Jill McDonnell 100x100 - با جنا کوچر به موفقیت احساس خوبی بدهید

جیل مک دانل یک نویسنده محتوا و متخصص ارتباطات در شیکاگو است. او دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری مجلات از دانشگاه میسوری-کلمبیا و مدرک کارشناسی ارشد در روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه دی پاول است. او در حال حاضر مشغول کار بر روی یک رمان هیجان انگیز روانشناختی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی