خبر

با بودجه ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟

با بودجه ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟

359004 565 - با بودجه ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟

اقتصاد۲۴– برای شروع، خانه‌ای در سلسبیل را مورد بررسی قرار میدهیم. محله سسبیل دارای بافت قدیمی است و زمین‌ها غالبا کوچک هستند و کوچه‌های کم عرضی دارند و به دلیل ساخت و ساز برج‌ها و مجتمع تجاری در این محله کاربری آن تبدیل به کاربری تجاری شده است. این محله دارای انواع مراکز درمانی، تفریحی و مراکز مهم دولتی می‌باشد.

آپارتمانی ۶۷ متری در سلسبیل که ۱۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، قیمتی معادل ۲ میلیارد تومان دارد.

آپارتمانی ۱۶ ساله در پیروزی با متراژ ۸۲ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان دارد. برای خرید آپارتمانی ۶۲ متری در جیحون که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، به سرمایه‌ای معادل ۲ میلیارد تومان احتیاج دارید.


بیشتر بخوانید: قیمت رهن و اجاره خانه در منطقه آزادی تهران


بودجه لازم برای خرید واحدی ۵۷ متری در تهرانپارس‌شرقی که ۱۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، مبلغی بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۹۹۵ میلیون تومان است.

آپارتمانی ۶۲ متری در تهران‌نو که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، در روز‌های گذشته به مبلغی معادل ۲ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر با سرمایه ۲ میلیارد تومان قصد سرمایه‌گذاری در تهران را دارید می‌توانید خانه‌ای ۵۷ متری در نیروهوایی که ۲۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد را خریداری کنید.

واحدی نوساز در جوادیه با متراژ ۸۵ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۹۹۷ میلیون تومان دارد.

آپارتمانی ۴۹ متری در جنت‌آباد مرکزی که ۲۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد، ارزشی معادل ۲ میلیارد تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی