عمومی

بازاندیشی سرمایه گذاری تاثیر برای دنیای واقعی

بازاندیشی سرمایه گذاری تاثیر برای دنیای واقعی

سهام فناوری are down. بازارها are volatile. سرمایه گذاری مخاطره آمیزMail=p.%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D8%AA%E2%80%8C%D8%A2%D9%BE%E2%80%8C%D9%87%D8%A7 making layoffs and instituting hiring freezes. عدم اطمینان در سراسر جهان تجارت جهانی بیداد می کند.

از آنجایی که صنایع از حمل و نقل تا مراقبت های بهداشتی و نرم افزاری برای تأثیر اقتصادی یک potential recession, impact investing offers greenfield opportunities to apply innovation to make life better for as many people as possible.

اما مسئله همچنان وجود دارد که امروزه سرمایه گذاران تأثیرگذار زیادی وجود دارند که فقط به این نام هستند. اغلب اوقات، اختصاص منابع به کار هدفمند صرفاً به عنوان یک حرکت روابط عمومی یا اشاره به مکتب فکری تأثیرات اجتماعی آگاهانه از آب و هوا در هنگام انجام تجارت تحقق می یابد. برای سرمایه‌گذارانی که واقعاً می‌خواهند کارهای خوبی انجام دهند و خوب عمل کنند، مسیر رو به جلو در اینجا آمده است:

   ۱٫    به حوزه‌هایی بروید که دیجیتالی شدن آنها کند بوده است.

صنایع قدیمی از انرژی گرفته تا حمل‌ونقل و تامین مالی تا زنجیره تامین/تدارکات هنوز عمدتاً بر روی صفحات گسترده و سیستم‌های بایگانی آنالوگ اجرا می‌شوند. سرمایه گذاران تأثیرگذار باید از نرم افزارها و برنامه های کاربردی مقیاس پذیر برای برخط کردن داده های شرکتی و عمومی استفاده کنند. اگر آنها بتوانند این کار را با نگاه به خیر جمعی انجام دهند، حتی بهتر است.

وام تجاری بگیرید. برای مدت طولانی، دسترسی به سرمایه در گردش توسط یک فرآیند تعهد نویسی آنالوگ خسته کننده که بیش از حد طول می کشد، هزینه ها را افزایش می دهد و وام دهندگان غارتگر را تشویق می کند، گرفتار شده است. نتیجه نهایی این است که صاحبان مشاغل سخت کوش نمی توانند به سرمایه ای که برای شکوفایی نیاز دارند دسترسی داشته باشند و در نتیجه جوامع آنها رنج می برند.

با استفاده از هوش مصنوعی، وام دهندگان می توانند کارایی پذیره نویسی را به حداکثر برسانند، ریسک را برای سرمایه گذاران کاهش دهند و تعصب نسبت به متقاضیان را محدود کنند – اطمینان از همه وام گیرندگان به سرمایه مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. و هنگامی که به درستی انجام شود، وام دهندگان می توانند تأثیر خود را بر مردم و بازگشت سرمایه در زمان واقعی ردیابی کنند، و ثابت کنند که انجام خوب و خوب انجام دادن واقعاً از طریق سرمایه گذاری تأثیرگذار امکان پذیر است.

   ۲٫    شرکت‌های فناوری مالی را با سیستم‌های اندازه‌گیری تأثیر داخلی هدف قرار دهید.

در مواجهه با آینده اقتصادی نامشخص، ما باید این واقعیت را بپذیریم که سرمایه‌گذاری چیزی بوده و خواهد بود که دسترسی جهان به سرمایه را افزایش می‌دهد – ایجاد شغل، بالا بردن کل جمعیت. از فقر خارج شده و جوامع در هر اندازه ای را غنی می کند. اما کار واقعی برای به کارگیری بهترین ذهن ها در نوآوری برای ایجاد فناوری با ارزش اجتماعی بسیار زیاد وجود دارد. و ما به سرمایه‌گذارانی نیاز داریم که این کار را با عزت و همچنین با روحیه رقابتی انجام دهند.

سرمایه‌گذاران تاثیرگذار باید به دنبال استارت‌آپ‌هایی باشند که برای حل آن تلاش می‌کنند. مشکلات دنیای واقعی، مانند مشکلاتی که به دسترسی به آموزش با کیفیت بالا، فقدان امنیت غذایی، اثرات تغییرات آب و هوا، و گسترش دسترسی به سرمایه در گردش، با مزایای مقیاس‌پذیر اشاره می‌کنند. در صورت امکان، فرصت‌هایی را برای کمک به شرکت‌های قدیمی و استارت‌آپ‌ها در کاهش هزینه‌ها برای کاربران نهایی بررسی کنید. به عبارت دیگر، فناوری‌های پیشرفته، داده‌های بزرگ و راه‌حل‌های دیجیتالی را دموکراتیزه کنید که می‌تواند زندگی مردم را تغییر دهد – و حتی به طور بالقوه آنها را در مراقبت‌های بهداشتی یا گرسنگی نجات دهد. به طور جدی برای شرکت‌هایی جستجو کنید که نه تنها وعده طراحی راه‌حل‌های دیجیتالی در دسترس را می‌دهند، بلکه استراتژی دارند تا آنها را بهتر از هر کس دیگری طراحی کنند.

    ۴٫     کارآفرینان ماموریت محور را با یک چشم انداز مقیاس پذیر.

سرمایه گذاری نیروی محرکه سرمایه داری است. به این ترتیب، ما مسئولیت داریم مدل‌های سرمایه‌گذاری را اعمال کنیم که پتانسیل ایجاد یک سیستم مالی فراگیرتر را برای همه دارند. با تطبیق این ایده که تجارت خوب و تأثیرگذاری می‌توانند و باید دست به دست هم بدهند، می‌توانیم مجدداً تأیید کنیم که سرمایه‌گذاری همیشه چیزی فراتر از تولید ثروت برای عده معدودی بوده است.

در عمل، این به معنای به کارگیری ذهنیت سرمایه‌گذار سازمانی یا VC برای انتخاب استارت‌آپ‌ها و دلایل سرمایه‌گذاری در آن است. ۱) بهبود کیفیت زندگی برای جمعیتی متنوع؛ ۲) استفاده از آخرین فن آوری برای برخی از قدیمی ترین یا سیستمیک ترین مشکلات. و ۳) یافتن بنیان‌گذارانی با مدل‌های تجاری پایدار و مقیاس‌پذیر که به عنوان وسیله‌ای برای ارائه تأثیرات بلندمدت اقتصادی و اجتماعی عمل می‌کنند.

نکته نهایی نباید فقط نتیجه شما باشد.

بنیاد رابین هود با رویکرد انسان دوستانه با همان ذهنیت سرمایه گذاری در وال استریت، چارچوب جدیدی را برای تأثیرگذاری در جوامع محلی پیشرو کرد. بیش از سه دهه پیش به قدری اتفاق می افتاد که منتقدان استدلال می کردند که سرمایه گذاری تاثیرگذار هم غیرقابل اندازه گیری و هم بی اثر است. اما این رویکرد متریک محور و صرفه جویی در هزینه رابین هود بود که تأیید کرد منابع متعهد به تأثیر محرک می توانند نتایج ملموسی به همراه داشته باشند.

زمان بازنگری در روایت رایج فرا رسیده است که نشان می‌دهد رشد و تأثیر مثبت واقعاً نمی‌توانند همزمان وجود داشته باشند. چیزی که ممکن است سرمایه گذاران را در دسته “فقط در نام” نگه دارد. با فین تک که عملیات مالی را مدرن می کند و نوآوری های جدید را تحریک می کند، سرمایه گذاران پایدار می توانند خلاف آن را ثابت کنند. اما این تنها در صورتی است که صنعت خدمات مالی به گونه ای تکامل یابد که جریان اصلی سرمایه گذاری تاثیرگذار را امکان پذیر کند. تنها در این صورت است که می‌توانیم نسل بعدی شرکت‌هایی را که ROI ارائه می‌کنند، تامین مالی کنیم، زیرا آنها زندگی افراد واقعی را بهبود می‌بخشند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی