عمومی

4 نکته ساتیا نادلا برای یک محل کار ترکیبی بهتر

۴ نکته ساتیا نادلا برای یک محل کار ترکیبی بهتر

اگر می خواهید رشد سریعتر و سودهای بالاتر، باید تلاش کنید رقبا خود را در مسابقه شکست دهید تا به مشتریان پول بیشتری بدهید. تا زمانی که محصولات جدید بهتری اختراع نکنید، رقبای شما به عقب خواهند رسید. برای انجام این کار، باید بهترین افراد را استخدام کنید و آنها را برای کار کردن برای خود هیجان زده نگه دارید.

چهار سال پیش ، ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت از سال ۲۰۱۴، وقتی یکی از مدیران سابق مایکروسافت به من گفت که چگونه فرهنگ آن را تغییر داده است، واقعا توجه من را به خود جلب کرد. همانطور که در آن زمان نوشتم، نادلا فرهنگ مایکروسافت را تغییر داد

  • از فرهنگی که به تصمیم گیرندگان فنی دیکته می کرد که کدام یک از آنها محصولاتی برای خرید
  • به محصولی که در آن یادگیری کارکنان — در مورد نحوه تعامل با تصمیم گیرندگان جدید شرکتی و نحوه تسلط بر محصولات پیشرفته جدید — غالب بود.

این بیماری همه گیر چالش جدیدی را برای رهبران کسب و کار ایجاد کرده است: چگونگی ایجاد و راه اندازی یک سازمان ترکیبی موثر. در اینجا چهار نکته قدرتمند از نادلا در مورد نحوه انجام این کار، همراه با نظرات من در مورد آنچه باید در مورد هر کدام انجام دهید، آورده شده است.

۱٫ در همه حالت‌های کاری به طور مؤثر همکاری کنید.

کار تیمی منجر به تصمیم‌گیری بهتر و اجرای مؤثرتر می‌شود. چطور؟ همکاری افراد با مهارت ها و شیوه های مختلف تفکر را گرد هم می آورد. چنین کار گروهی می‌تواند ایده‌های بهتری را به نمایش بگذارد و افراد با عملکردهای مختلف را نسبت به چالش‌های اجرایی استراتژی‌های جدید بیشتر آگاه کند.

پذیرش گسترده کار ترکیبی راه های بیشتری را برای همکاری افراد باز می کند. همانطور که نادلا اشاره کرد، برخی از اعضای تیم ممکن است شخصا ملاقات کنند، برخی دیگر از راه دور. علاوه بر این، طبق در نظر گرفته شده است.

برای انجام این کار به خوبی، رهبران باید انتظار داشته باشند و استانداردهای بالای کیفیت را برای چنین همکاری ترکیبی مدل کنند. این به این معنی است که مردم را تشویق کنید:

  • در کجا و چه زمانی قول می‌دهند نشان دهند،
  • برای جلسه به خوبی آماده شوند،
  • به طور فعال شرکت کنید،
  • با احترام و سازنده مخالفت کنید، و
  • در پایان جلسه اقدام کنید.

علاوه بر این، رهبران کسب‌وکار باید فناوری‌هایی را انتخاب کنند که اختلالات جلسات را در شبکه‌های جهانی به حداقل برساند و همه شرکت‌کنندگان را برای استفاده مؤثر از این ابزارها آموزش دهند.

۲٫ به افراد استراحت بدهید.

نادلا خاطرنشان کرد: کار ترکیبی زمانی موثرتر است که مدیر فوری تیم لحن مناسبی را تعیین کند. مدیر تیم باید به کارگران اجازه دهد برنامه ای تنظیم کنند که مکمل فعالیت های غیر کاری آنها باشد.

به طور خاص، مدیران باید تیم ها را آزاد کنند تا کار کنند. خارج از چارچوب سنتی ۹ به ۵٫ به عنوان مثال، یک تیم جهانی ممکن است در ساعت ۵ بعد از ظهر کار را متوقف کند. زمان بوستون است تا برخی از اعضای تیم بتوانند زمانی را با خانواده بگذرانند و بعداً، مثلاً ساعت ۹ شب، بعد از اینکه بچه ها به خواب رفتند و همکاران در هند روز کاری خود را شروع کردند، کار را از سر بگیرند.

رهبران تجاری نیز باید به زمان استراحت تیم احترام بگذارند. به عنوان مثال، اگر تیم ها تصمیم بگیرند که در آخر هفته کار نکنند، مدیران باید از ارسال ایمیل در آخر هفته خودداری کنند – یا تحویل روز دوشنبه را برنامه ریزی کنند تا اعضای تیم احساس نکنند که باید در زمان استراحت خود پاسخ دهند.

۳٫ از فضای فیزیکی حداکثر استفاده را ببرید.

فضای اداری فیزیکی بسیار گرانتر از هزینه ابزارهای همکاری است که افراد را قادر به کار می کند. از خانه.

با این حال کارکردن افراد با هم در فضای فیزیکی یکسان ارزش دارد. برای مثال، جلسات حضوری ممکن است بهترین راه برای کارگران باشد تا از نظر عاطفی با همکاران خود احساس نزدیکی کنند و روابطی ایجاد کنند که به آنها کمک کند از نردبان شرکت بالا بروند.

نادلا متوجه نشده است که یک شرکت به چه مقدار فضا نیاز دارد تا از مزایای همکاری حضوری بهره مند شود. طبق Taken for Granted، برای این منظور، محققان مایکروسافت در حال مطالعه داده‌ها در مورد نحوه استفاده کارکنان از فضا، توسعه بهترین شیوه‌ها در مورد آینده فضای اداری، و “پر کردن شکاف بین فیزیکی و دیجیتالی” هستند.

۴٫ کارمندان جدید را به کار ترکیبی بفرستید.

در نهایت، رهبران کسب و کار باید مدیران خود را تشویق کنند تا کارمندان جدید را هماهنگ کنند. این یک تغییر بزرگ نسبت به قبل از همه‌گیری است، زمانی که افراد در کارکردهایی مانند منابع انسانی و فناوری اطلاعات در به کارگیری کارکنان جدید کمک کردند.

Microsoft. روش‌ها و فن‌آوری‌های مدیریتی دارد تا به مدیران کمک کند تا همان چیزی باشند که نادلا آن را «دربانی با خدمات کامل» برای اعزام کارمندان جدید به کار ترکیبی می‌نامد. به عنوان مثال، او گفت که چارچوب مدیریتی مدل، مربی، مراقبت مایکروسافت و پلتفرم تجربه Viva آن می‌تواند به چنین نصبی کمک کند.

Microsoft. در جهت تسلط بر این فرآیند کار می کند. همانطور که نادلا گفت، “ما در واقع باید پول خود را در جایی بگذاریم و روی ایجاد این توانایی مدیریتی تمرکز کنیم.”

این چهار کار را انجام دهید تا شرکت شما با رهبری یک محل کار ترکیبی که افراد با استعداد را جذب می کند و انگیزه می دهد تا محصولات جدید ارزشمندی ایجاد کنند و خدمات عالی ارائه دهند، بهتر می تواند با مشتریان خود برنده شود.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی