عمومی

مشتریان خود را حتی زمانی که بازگشت دارند حفظ کنید.

مشتریان خود را حتی زمانی که بازگشت دارند حفظ کنید.

گزارش‌های اخیری که پس از تماس‌های درآمدی از چندین خرده‌فروش بزرگ – از جمله Gap، American Eagle Outfitters، Target و اما نه محدود به آنها Walmart–پیشنهاد کرد که آنها یک راه حل ساده ارائه دهند برای مبارزه با موجودی اضافی: به مشتریان برای اقلامی که می خواهند برگردانند بازپرداخت کنید و اجازه دهید آنها نیز اقلام را نگه دارند.

=”standardText” readability=”39.56420233463″>

به آن بازپرداخت بدون بازگشت گفته می شود، و در حالی که برخی از پیشگامان تجارت الکترونیک چند سالی است که آن را اجرا می کنند، cry-1658152367″>surnic.com برخی از اقلام برخی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای را به دنبال آن سوق می دهد. یک مطالعه جدید از شرکت من، Dotcom Distribution، روی ۱۱۵۰ مصرف کننده در سراسر ایالات متحده نشان می دهد که این تاکتیک اغلب باعث ایجاد یک اثر هاله ای می شود که منجر به احساسات مثبت برند و بازگشت مشتریان می شود. اما برای اجرا یا بهره‌مندی از این استراتژی، لازم نیست خرده‌فروشی بزرگ باشید.

اجازه دادن به مشتریان برای دستیابی به سود، باعث بازگشت آنها – خوب – می‌شود.

ارسال ایمیلی به مشتری با این مضمون: “با خیال راحت کالایی را که قصد برگرداندن آن را داشتید نگه دارید یا اهدا کنید” امتیاز مهمی به دست می آورد. برای تجربه و رضایت مشتری بر اساس این مطالعه، بیش از نیمی از مصرف کنندگان (۵۱ درصد) گفتند که تجربه بازپرداخت بدون بازگشت آنها را وادار به خرید مجدد از یک برند کرده است. این به خودی خود یک آمار قابل توجه است، اما این چیزی است که واقعاً آن را به چشم می‌اندازد: در سال ۲۰۲۱، این عدد فقط ۴۰ درصد بود.

شاید این هیجان و قدردانی در مورد دریافت رایگان چیزی یا تسکین عدم نیاز به ارسال فیزیکی چیزی باشد. هرچه که باشد، مصرف‌کنندگان در حال پرداخت مثبت هستند، همانطور که ۳۴ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که دریافت بازپرداخت بدون بازگشت باعث می‌شود آنها بخواهند اقلام ناخواسته را اهدا کنند – دوباره، ۱۱ درصد افزایش نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

گاهی فدا کردن محصولات می‌تواند باعث صرفه‌جویی در پول شود.

بازپرداخت کامل وجه مشتری برای بازگشت بدون نیاز به مشتری در واقع ممکن است بازگرداندن کالا شبیه پول بیرون از در به نظر برسد، اما بسته به کالا و شرایط، ممکن است عکس این موضوع صادق باشد.

ارائه بازپرداخت بدون بازگشت برای هر شرکتی یک گزینه نیست و کارایی آن بسته به محصول و دلیل بازگرداندن آن متفاوت است. اما وقتی درست شد، بازپرداخت‌های بدون بازگشت چندین باکس را در سمت فروشنده علامت بزنید. با در نظر گرفتن هزینه‌های مربوط به حمل و نقل بازگشت، نیروی کار برای ذخیره مجدد، و بازسازی یا تخریب، مقدار پولی که با یک بار بازگشت غصب می‌شود، می‌تواند به راحتی بیشتر از ارزش محصول باشد.

تأثیر محیطی مثبت بر تمایل به برند تأثیر مثبت می‌گذارد.

سامانتا منسفیلد، رئیس استراتژی تجربه مشتری جهانی و آژانس تجاری LiveArea EMEA، به اشتراک گذاشته شده با Retail Gazette نشان می‌دهد که تحقیقات شرکت او نشان می‌دهد که ۷۱ درصد از مصرف‌کنندگان عادات خرید آنلاین خود را تغییر می‌دهند اگر بدانند کالاهای برگشتی به محل دفن زباله می‌روند یا از بین می‌روند. او در ادامه تأکید کرد که اخلاق یک شرکت چقدر در تصمیمات خرید مصرف کنندگان تأثیرگذار است و همچنین چقدر مهم است که مارک ها در مورد نحوه کارشان برای رفتار پایدارتر شفاف باشند.

با حذف بازده، ردپای کربن شرکت خود را نیز کاهش می دهید. این موضوع برای مصرف‌کنندگان از بین نمی‌رود، و در واقع، این موضوعی است که اهمیت آن در مقیاس ارزش‌های مشتریان در حال افزایش است. در سال ۲۰۲۱، ۲۷ درصد از شرکت کنندگان در مطالعه تجارت الکترونیک گفتند که پیشنهاد بازپرداخت بدون بازگشت باعث می شود احساس کنند برند به محیط زیست اهمیت می دهد. این عدد در سال ۲۰۲۲ به ۳۳ درصد افزایش یافت.

افزایش سابقه خرید ممکن است به پیش‌بینی پاسخ کمک کند.

مصرف‌کنندگانی که گزارش خرید محصولات زیبایی داشتند، بزرگ‌ترین گروهی بودند که گزارش دادند دریافت بازپرداخت بدون بازگشت آنها را وادار به اهدای اقلام ناخواسته کرده است (۴۲ درصد). و مصرف‌کنندگانی که کالاهای ورزشی و محصولات زیبایی خریداری می‌کردند، به همان اندازه احساس می‌کردند که وقتی یک برند به آنها بازپرداخت بدون بازگشت ارائه می‌کند، به این معنی است که آنها به محیط زیست اهمیت می‌دهند (هر کدام ۴۰ درصد).

بررسی صحیح برنامه ریزی موجودی ممکن است واقعاً سخت باشد، و وقتی اشتباه می کنید، وحشت زده و اشتباه می کنید. بازپرداخت بدون بازگشت یک پاسخ مدرن برای یک مشکل قدیمی است. ارزش این را دارد که بررسی کنید که چگونه ممکن است در استراتژی لجستیک معکوس شما قرار گیرد – اگر کار کند، خداحافظی با محصولات ممکن است به معنای گفتن “به مشتریان خوش آمدید” باشد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی