عمومیمقالات

بازاریابی معتبر پس از همه گیری با ران تایت

بازاریابی معتبر پس از همه گیری با ران تایت

در این قسمت از در شرایط شما، ران تیت، موسس و مدیر عامل آژانس بازاریابی Church+State، با میزبان ارین کینگ درباره بازاریابی در پی همه‌گیری گپ می‌زند. Tite نویسنده، سخنران، نویسنده تبلیغات، مجری و تهیه کننده اجرایی پادکست The Coup است که شنوندگان را به داخل صنایع می آورد که برای آینده خود می جنگند.

Tite چندین تاکتیک را به اشتراک می‌گذارد تا به کسب‌وکارها کمک کند از سر و صدا عبور کنند و در رسانه های اجتماعی برجسته شوید، از جمله لحظاتی از سفر خودش پیدا کردن الهام و نوآوری پس از همه گیری. او می‌گوید: «هیچ چیزی در بازاریابی قوی‌تر از این نیست که مصرف‌کننده یا مشتری بالقوه بگوید «هه! من قبلاً آن را ندیده بودم.»

همانطور که او عمیق‌تر در کسب و کار و بازاریابی، Tite این سوالات اصلی را جدا می کند: بزرگتر چیست؟ هدف شرکت شما؟ ساده ترین راه برای ارتباط یک شرکت با آنچه که برای برقراری ارتباط نیاز دارد چیست؟ چگونه نقص و شفافیت می تواند اعتماد مصرف کنندگان را ایجاد کند؟

ران تایت را در اینستاگرام دنبال کنید @rontite یا کودتا در پادکست های اپل. همچنین می‌توانید شرکت Church+State او را در https://churchstate.co پیدا کنید. / یا کتاب او فکر کن، انجام بده، بگو در آمازون.

می‌خواهید از پادکست On Your Terms با ارین کینگ حمایت کنید؟ Rate it five stars on Google Podcasts,  پادکست های اپل و Spotify، سپس آن را با دوستان تو! همچنین می‌توانید به وب‌سایت کینگ در https://erinking.com/ سر بزنید یا او را در این آدرس دنبال کنید اینستاگرام به آدرس @mrs.erin.king.

قسمت کامل زیر یا در پادکست‌های اپل را بررسی کنید و با مشترک شدن در پادکست‌های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

Erin King AUTHOR IMAGE 150x150 - بازاریابی معتبر پس از همه گیری با ران تایت

ارین کینگ نویسنده پرفروش “شما یک نوع معامله بزرگ هستید: با باز کردن قفل جسارت خود به سطح بالا بروید” و “اقناع دیجیتال: هوشمندتر در بازار مدرن بفروشید” است. او همچنین مدیر ارشد اجتماعی در Strikepoint Media است، یک شرکت بازاریابی دیجیتال که بر جذب مشتری اجتماعی متمرکز است. اما سخت‌ترین شغل او دستیار شخصی تمام وقت توله سگ ۱۳ پوندی کاواپو به نام بتی وایت است. می‌توانید با او در اینستاگرام @mrs.erin.king 

ارتباط برقرار کنید

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی