عمومی

ایجاد یک کسب و کار کوچک نامه تشکر آسان مسیر

ایجاد یک کسب و کار کوچک نامه تشکر آسان
مسیر

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

ارسال یک نامه تشکر تجاری ساده به تقویت روابط تجاری قوی و طولانی مدت کمک می کند. ممکن است یک نامه تشکر تجاری برای یک کارمند سخت کوش بنویسید که نشان دهنده تعهد و تعهد به کسب و کار شما باشد. یا ممکن است یک نامه تشکر تجاری برای مشتری وفاداری بنویسید که به طور مداوم خریدها را با شما تکرار می کند.

از هر کسی که می خواهید تشکر کنید، مهم نیست. ابراز قدردانی به صورت کتبی به گیرنده احساس خوبی می دهد. و با انجام این کار، وفاداری مداوم به کسب و کار خود را تقویت می کنید.

ارسال نامه های تشکر به مشتریان، مشتریان و همکاران راهی قدرتمند برای تضمین یک رابطه تجاری مداوم می شود. نشان دادن قدردانی، به نوبه خود، مشتریان برتر شما را تشویق می کند تا از شما برای دیگران تعریف کنند. این می‌تواند از طریق بررسی‌های آنلاین، در رسانه‌های اجتماعی و از طریق دهان به دهان اتفاق بیفتد.

در اینجا سخنی از Troyia Monay است، که نکاتی را در مورد چگونگی فروش بیشتر با کارت‌های تشکر کسب و کار DIY ارائه می‌دهد.

 

نمونه نامه تشکر از مشاغل کوچک نامه تشکر برای نشان دادن قدردانی مشتری

svg%3E - ایجاد یک کسب و کار کوچک نامه تشکر آسان
مسیر

به مشتریان خود نشان دهید که از کسب و کارشان سپاسگزار هستید. و متعاقباً آنها را تشویق کنید که به جای رفتن به جاهای دیگر به تجارت با شما ادامه دهند. ارسال نامه تشکر به مشتریان وفادارتان، روابط تجاری شما را تقویت می کند.

مشتریان از نامه های سپاسگزاری در صورت ارائه جایزه بیشتر از آنها استقبال می کنند. به عنوان مثال، سعی کنید یک کوپن تخفیف ارائه دهید. چنین جوایزی به‌عنوان انگیزه‌ای سودآور برای مشتریان عمل می‌کند تا دوباره از شما خرید کنند.

نامه تشکر مشتری شما می‌تواند چیزی شبیه به این باشد:

عزیز [نام را وارد کنید]،

از طرف [درج شرکت] می خواهم از شما تشکر کنم که مشتری وفادار هستید. خدمت به شما و ارائه [محصولات یا خدمات مناسب] برای شما مایه خرسندی بوده است و امیدواریم بتوانیم برای سالیان متمادی این لذت را داشته باشیم.

[نام کسب و کار] متعهد است به به مشتریان خود تنها با بالاترین کیفیت [نام محصولات یا خدمات] ارائه شده از طریق خدمات مشتری بی عیب و نقص ارائه می شود.

به عنوان مدرکی بر قدردانی ما از وفاداری و پشتیبانی مداوم شما، مایلیم به شما یک کوپن ۲۰% تخفیف بعدی بدهیم. با ما خرید کنید.

یک بار دیگر، از کسب و کار مداوم شما متشکریم و مشتاقانه منتظر خدمات رسانی به شما در ماه های آینده هستیم.

با احترام،

[نام خود را وارد کنید] [عملکرد خود را وارد کنید]

نامه تشکری که بیانگر شناسایی کارمند است

svg%3E - ایجاد یک کسب و کار کوچک نامه تشکر آسان
مسیر

کارمندان با کیفیت، سخت کوش و فداکار روی درختان رشد نمی کنند و باید از آنها تشکر کرد تا نشان دهند که شما به سخت کوشی و وفاداری آنها پی می برید. ارسال نامه تشکر راهی شخصی، ساده و مقرون به صرفه برای نشان دادن شناخت و قدردانی شما از با ارزش ترین دارایی های شرکت شما است.

گرامی [نام کارمند]،

من می‌خواهم از شما برای تمام تلاش‌هایتان در این سال تشکر کنم.

ما بدون فداکاری، تعهد، خلاقیت و استعداد مداوم شما نمی‌توانستیم به جایی که امسال انجام دادیم برسیم.

از زمان پیوستن به این کسب و کار در [سال]، شما از قدرتی به قوت خود گذشته اید و یک دارایی واقعی برای شرکت و مشتریان ما هستید.

من مشتاقانه منتظرم تا سال های بیشتری با شما کار کنم.

دوباره متشکرم.

با احترام،

[name] [title]

نامه تشکر جشن

svg%3E - ایجاد یک کسب و کار کوچک نامه تشکر آسان
مسیر

دوران تا تعطیلات کریسمس می تواند بهترین زمان برای ارسال سلام و بهترین آرزوهای شما برای فصل تعطیلات و سال نو برای همکاران باشد، مشتریان و مشتریان.

اگر با کلمات مناسب برای استفاده در نامه تشکر جشن مشکل دارید، این الگوی است که ممکن است بخواهید از آن استفاده کنید.

عزیز [نام گیرنده] ,

با نزدیک شدن به فصل جشن، از طرف [name of business] می‌خواهم از شما برای حمایت و تعهدی که در ۱۲ ماه گذشته به ما نشان داده‌اید تشکر کنم.

شما [عضو تیم/مشتری/مشتری] بسیار ارزشمند هستید و من می‌خواهم از حمایت مستمر شما تشکر شخصی کنم.

ما شما را دوست [نام شرکت] می‌دانیم. و صمیمانه ترین آرزوهایمان را برای سلامتی و شادی جشن بفرستیم.

این افرادی مانند شما هستند که به کسب و کار ما کمک کرده اند تا به جایی که امروز است برسد.

امیدوارم شما و خانواده شما یک کریسمس جادویی و یک سال نو مبارک دارند و من مشتاقانه منتظر انجام تجارت با شما در سال آینده هستم.

تعطیلات مبارک.

با آرزوی بهترینها

[name] [title]

نامه تشکر از بازدید مشتری

svg%3E - ایجاد یک کسب و کار کوچک نامه تشکر آسان
مسیر

ورود و رشد پربار دیجیتال از راه دور اشکال ارتباطی، اشتیاق برای ملاقات های شخصی و رودررو را از بین نبرده است. در واقع، تحقیقات نشان می‌دهد که از هر ده نفر حدود ۹ نفر می‌گویند که جلسات کوچک روش مورد علاقه آنها برای برقراری ارتباط است.

برای مشتریانی که از این روش استفاده کرده‌اند. زمانی که برای بازدید از کسب و کارتان تلاش کرده اید، مهم است که به اندازه کافی از آنها تشکر شود.

نامه تشکر شما برای بازدید از مشتری می تواند چیزی شبیه به این باشد:

عزیز [نام مشتری ]،

از طرف [نام شرکت] می‌خواهم از شما به خاطر زمانی که برای بازدید از ما در [تاریخ بازدید] اختصاص دادید تشکر کنم.

ما احساس کردیم جلسه فوق‌العاده بود. برای شناخت بهتر شما و تضمین برخی اهداف محکم در مورد نحوه ادامه کمپین [یا نوع خدمات] در ماه‌های آینده ارزشمند است.

امیدواریم که از جلسه به همان اندازه بهره برده باشید. همانطور که ما انجام دادیم.

من مشتاقانه منتظر پیگیری بعدی ما هستم و در عین حال، اگر سؤال یا سؤالی دارید، لطفاً در تماس با یکی از تیم ما تردید نکنید.

با تشکر و آرزوی بهترینها.

با احترام،

[نام] [title]

نامه سپاسگزاری برای شناخت خدمات عالی مشتری

svg%3E - ایجاد یک کسب و کار کوچک نامه تشکر آسان
مسیر

بخش‌های خدمات مشتری می‌توانند ستون فقرات یک کسب‌وکار باشند، بخشی که اغلب بیشترین امتیاز و کمترین پاداش را دریافت می‌کند.

<مطمئن شوید که با ارسال یک نامه تشکر شخصی به تیم خدمات مشتری سختکوش خود، از آنها تشکر و قدردانی می کنید که شایسته آنهاست.

به‌عنوان یک عضو ارزشمند و سخت‌کوش در بخش خدمات مشتریان ما، می‌خواهم از شما به خاطر تمام تلاش‌هایتان و اینکه چنین چهره کلیدی پشت شرکت ما هستید، تشکر می‌کنم.

تجارت. در ماه‌های اخیر نظرات و بازخوردهای خوبی داشته است، مثبتی که توسط تیم همیشه خندان و هرگز آشفته خدمات مشتری ما هدایت شده است.

شما یکی از اعضای حیاتی بخش خدمات مشتری ما هستید و می‌خواهم بگویم از شما متشکرم و امیدوارم برای مدت طولانی در تیم باقی بمانید.

یک بار دیگر، از سخت کوشی و تعهد شما در کاری که می دانم همیشه کار آسانی نیست تشکر می کنم.

>

با آرزوی بهترین ها،

[name] [title]

چگونه یک کارت تشکر تجاری ایجاد کنیم

ایجاد کارت تشکر با نرم افزار یا قالب مناسب آسان است. برای مثال Canva را در نظر بگیرید. ساخت کارت های خود با Canva یک فرآیند ساده و لذت بخش است. به این صورت است:

  1. Canva را راه اندازی کنید Canva را باز کنید و “کارت تشکر” را در جستجو وارد کنید رشته. پیشنهادات الگوی مختلف را برای یافتن مناسب مناسب مرور کنید.
  2. الگوی خود را انتخاب کنید برای یافتن الگوی ایده‌آل، در میان مجموعه گسترده طرح‌های کارت تشکر Canva حرکت کنید. می‌توانید از عملکرد جستجو برای محدود کردن گزینه‌ها بر اساس موضوع، سبک یا چیدمان استفاده کنید و همه چیز را از طرح‌های شاد گرفته تا مینیمالیست و کلاسیک کشف کنید.
  3. بازی در اطراف با عناصر طراحی انتخاب خود را بهبود بخشید. با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن Canva طراحی کنید. عکس‌ها و تصاویر را از کتابخانه Canva جابه‌جا کنید، عکس‌ها یا جلوه‌های انیمیشن را به نمادها، برچسب‌ها، تصاویر و سایر گرافیک‌های موجود اضافه کنید.
  4. کارت خود را شخصی کنید با ترکیب کردن، به کارت خود حس منحصربه‌فردی بدهید. آثار هنری، تصاویر، و تصاویر خود را در رابط ویرایش. متن، طرح‌بندی و هر جنبه کوچکی را تغییر دهید تا منحصراً متعلق به شما باشد.
  5. ذخیره، اشتراک‌گذاری یا چاپ کنید هنگامی که از ایجاد خود راضی بودید، می‌توانید طرح کارت خود را ذخیره و دانلود کنید. در فرمت هایی مانند PNG، JPG یا PDF. آن را مستقیماً در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، آن را از طریق ایمیل ارسال کنید، خودتان آن را چاپ کنید، یا حتی از طریق سرویس چاپ Canva، چاپ را سفارش دهید.

جدول مراحل فرآیند

این جدول یک نمای کلی واضح و مختصر از فرآیند ارائه می دهد که می توانید در نزدیکی خود چاپ و پست کنید. کامپیوتر برای مرجع آسان:

< th class="column-1">مرحله
توضیح
راه اندازی Canva باز کردن Canva و “کارت تشکر” را در نوار جستجو وارد کنید. الگوهای مختلف را مرور کنید.
الگوی خود را انتخاب کنید در کتابخانه Canva پیمایش کنید، با استفاده از ابزارهای جستجو، گزینه‌ها را بر اساس موضوع، سبک یا طرح‌بندی، از طرح‌های شاد تا مینیمالیست و کلاسیک محدود کنید.
بازی در اطراف با عناصر طراحی از ویژگی کشیدن و رها کردن Canva برای جابجایی عکس ها و تصاویر استفاده کنید ; عکس‌ها یا جلوه‌های انیمیشن را به گرافیک‌های مختلف اضافه کنید.
کارت خود را شخصی کنید ترکیب آثار هنری، تصاویر و تصاویر شخصی. متن، طرح‌بندی و تمام جزئیات را تغییر دهید تا یک طرح منحصر به فرد ایجاد کنید.
ذخیره ، اشتراک گذاری یا چاپ کنید طراحی کارت را به صورت PNG، JPG یا PDF دانلود کنید. مستقیماً در رسانه های اجتماعی، از طریق ایمیل، چاپ در خانه، یا سفارش چاپ از طریق سرویس چاپ Canva.

عکس از طریق Shutterstock


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی