عمومی

اگر هر یک از این 7 عادت را انجام می دهید، رهبری شما مهارت‌ها احتمالاً بهتر از بسیاری از رئیس‌ها هستند

اگر هر یک از این ۷ عادت را انجام می دهید، رهبری شما
مهارت‌ها احتمالاً بهتر از بسیاری از رئیس‌ها هستند

اگر من را دنبال کنید ستون، می دانید که من دوست دارم در مورد رهبری خدمتگزار بنویسم، که به اعتقاد من قدرتمندترین فلسفه رهبری روی کره زمین است.

به عنوان خدمت رهبر، نقش شما این است که کارمندان خود را بالا ببرید و به آنها کمک کنید تا با خوشحالی به موفقیت برسند. اهداف آنها وقتی آنها موفق می شوند، شما موفق می شوید و کل سازمان موفق می شود. این یک چیز زیبایی است.

وقتی اول خدمت را انتخاب می کنید، به نفع طرف مقابل است. شما فداکارانه توجه خود را از خود دور می کنید و در کانون توجه دیگران قرار می دهید. رهبرانی که از این جهت‌گیری کار می‌کنند، بهترین بهره را از کارمندان خود می‌برند، که منجر به نتایج تجاری عالی می‌شود.

عملکرد رهبری خدمتگزار

برای افزودن برخی از عناصر عملی رهبری خدمتگزار به روال کاری خود، در اینجا هفت راه برای انجام آن وجود دارد:

۱٫ حذف موانعی که کارمندان را برای انجام بهترین کارشان سخت می‌کند، تمرین کنید.

۲٫ اطلاعات، فناوری، منابع و پشتیبانی را برای افراد برای انجام کارهای بزرگ فراهم کنید.

۳٫ از گزارش های مستقیم خود بپرسید: “چگونه می توانم به شما کمک کنم؟” یا “چه کاری می توانم انجام دهم — و نه انجام دهم — برای کمک به موفقیت شما؟”

۴٫ افرادی را که کارها را درست انجام می دهند دستگیر کنید – و به مردم نشان دهید که “آنها را می بینید.”

۵٫ فرصت هایی برای توسعه مهارت های افراد پیدا کنید. به این فکر کنید که با بهبود مهارت‌های آن‌ها، چه چیزی به آنها خدمت می‌کنید.

۶٫ با وقت خود سخاوتمندتر باشید. جلسات انفرادی برگزار کنید نه برای اینکه به‌عنوان مدیر آن‌ها به نفع شما باشد، بلکه به این دلیل که در ابتدا برای کارمندانتان مفید است.

۷٫ چشم انداز روشنی از آینده داشته باشید، اما مطمئن شوید که افراد خود را همسو کنید و در همان جهت حرکت کنید. شما این کار را با برقراری ارتباط با یک چشم‌انداز هیجان‌انگیز انجام می‌دهید که افراد را صبح از خواب بیدار می‌کند تا بخواهند آن را با هم به عنوان یک تیم انجام دهند.

همانطور که به این فهرست نگاه می کنید ممکن است دستیابی به آن خیلی سخت به نظر برسد. در این لحظات که به نظر می رسد رهبر خدمتگزار بودن زمان یا تلاش زیادی می طلبد، قانون عمل متقابل را به خاطر بسپارید: آنچه شما بیرون می آورید همان چیزی است که از دیگران به شما بازمی گردد، اغلب چند برابر می شود. اگر می خواهید دیگران به شما و سازمانی که رهبری می کنید اهمیت دهند، ابتدا باید به افرادی که کار را انجام می دهند اهمیت دهید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی