عمومی

کارمند من در مورد اخراج شدن شوخی می کند

کارمند من در مورد اخراج شدن شوخی می کند

Alison Green، ستون نویس Inc.com به سؤالات مربوط به محل کار و مسائل مدیریت پاسخ می دهد – همه چیز از نحوه برخورد با یک رئیس ریزمدیریت نحوه صحبت کردن با فردی در تیم خود درباره بوی بدن.

در اینجا خلاصه ای از پاسخ به سه سوال خوانندگان آمده است.

۱٫ کارمند من مدام درباره اخراج شدنش شوخی می کند

یکی از مدیران ارشد من مرتباً درباره جابجایی در سمت خود در شرکت شوخی می کند. به‌عنوان مالک، از او پرسیدم که چرا این کار را می‌کند، و می‌پرسیدم که آیا این کار ناشی از ناامنی است یا ناراحتی در موقعیت او. او گفت ناامنی — که او در نقش خود خوب عمل نمی کند. این عضو تیم تاکنون به خاطر عملکرد درخشانش قدردانی، احترام و تحسین شده است. به او اطمینان دادم که برای این موقعیت ایده آل است. اما جوک های ناراحت کننده هنوز به طور منظم ادامه دارد ، حتی پس از بحث و مرزهای بیشتر پرداخته شد. من مطمئن نیستم که چگونه با این وضعیت کنار بیایم. لطفاً راهنمایی کنید!

این را امتحان کنید: “آیا می توانم از شما بخواهم که در مورد آن شوخی نکنید؟ این باعث می شود من مرتبا نگران باشم که چیزی وجود دارد اگر نگرانی‌های واقعی دارید، بیایید در مورد آنها صحبت کنیم — اما شوخی‌ها هشداردهنده هستند و پاسخ دادن به آنها دشوار است.”

۲٫ چگونه در روزهای تعطیلم با مشتریان مرزبندی کنم

من در یک شغل غیرسنتی در صنعت خدمات کار می کنم که شامل رفتن به خانه مشتریانم است. . ایجاد روابط نزدیک با مشتریان در رشته من بسیار عادی است، و به طور کلی این چیزی است که در مورد شغلم قدردانی می کنم. با این حال، به دلیل این نزدیکی، تعیین حد و مرز برای ساعاتی که برای کار در دسترس هستم و در دسترس نیستم ممکن است دشوار باشد.

از آنجایی که شغل من غیرسنتی است، برنامه من هم همینطور است، اما همچنان هر هفته دو روز متوالی مرخصی می‌گیرم، زیرا باید لباس‌های شسته‌شده را بشوییم و به فروشگاه بروم و به طور کلی یک زندگی داشته باشم. این روزها اغلب درخواست‌هایی برای کار دریافت می‌کنم و همیشه پاسخ می‌دهم که در دسترس نیستم، اما اغلب مشتریان برای جزئیات بیشتر فشار می‌آورند یا به من فشار می‌آورند که به هر حال کار کنم. نه گفتن برای من سخت است، به خصوص در موقعیت هایی که خیلی به من وابسته هستند، اما وقتی «آخر هفته» عادی خود را نمی گذرانم، سلامت روانم واقعاً آسیب می بیند. چگونه می‌توانم درباره زمانی که به خودم نیاز دارم، واضح — اما مؤدبانه باشم، و چقدر باید توضیح دهم که چگونه قصد استفاده از آن زمان را دارم؟

لازم نیست چیزی در مورد نحوه استفاده از آن زمان توضیح دهید. فقط باید بتوانید بگویید: “متاسفم، یکشنبه در دسترس نیستم، اما اگر بخواهید می‌توانم شما را دوشنبه ببینم.” و اگر کسی فشار آورد، می‌توانید بگویید: “من به طور کامل رزرو شده سپس” یا “من هیچ وقت باز نیستم.” اگر به نظر می‌رسد که از مردم دعوت می‌کند تا برای آنها استثنا قائل شوید، نیازی به تعیین «این روز تعطیل است» ندارید. به احتمال زیاد بحث کردن با برخی از نسخه های “آن زمان رزرو شده است” دشوارتر است. (و دروغ نیست — این زمان رزرو شده است؛ فقط با آخر هفته شما رزرو شده است، نه مشتری دیگر. و نیازی به توضیح آن نیست.)

۳٫ تعیین جنسیت درست زمانی که هرگز شخصاً ملاقات نکرده ایم

من برای رویدادهای آنلاین از راه دور با مردم در سراسر جهان ارتباط برقرار می کنم. گاهی اوقات حتی پس از صحبت کردن و ارسال ایمیل به این طرف و آن طرف، جنسیت فرد را نمی‌دانم. این باعث ایجاد مشکل در ضمایر و خطاب کردن درست یک نفر. به یادداشت برداری در مورد تماس های کنفرانسی که برای همه شرکت کنندگان ارسال می شود فکر کنید: “لی از کوری پرسید که پروپوزال چه زمانی ارسال می شود. کوری فردا اعلام کرد. لی از کوری تشکر کرد، سپس از او پرسید که چه زمانی به پاسخ نیاز دارد.” همچنین، به معرفی تماس‌های کنفرانسی فکر کنید: “لی ۱۵ سال است که با شرکت X همکاری کرده است. آنها به مدت پنج سال همتای کوری بوده‌اند.”

آیا افرادی دارید که به هیچ وجه برای این رویدادها ثبت نام کنند؟ اگر چنین است، آیا می توانید یک فیلد برای ترجیح ضمیر اضافه کنید؟ مخصوصاً در زمینه‌ای مانند شما، آنقدر منطقی است که انجام ندادن آن احمقانه است.

اما اگر انجام دهید. اشتباه متوجه شوید، یک «متاسفم، متشکرم برای اصلاح» تنها چیزی است که نیاز دارید، اگرچه می‌توانید «یکی از معایب انجام همه کارها به صورت آنلاین» را اضافه کنید. اگر باعث می شود همه چیز راحت تر شود.

همچنین، یادداشت هایی که توضیح دادید واقعاً بسیار دقیق هستند! فقط به سمت نتیجه حرکت کنید — بنابراین در مثال خود، فقط باید توجه داشته باشید، “کوری گفت که پیشنهاد فردا ارسال می‌شود و نیاز به پاسخ تا چهارشنبه دارد” و همه این موارد را حذف کنید. یادداشت ها به معنای حساب های دقیقه به دقیقه نیستند. آنها فقط به نتیجه نیاز دارند، و این نیاز شما را به ضمایر نیز کاهش می دهد.
 

آیا می خواهید یک سوال از خودتان ارسال کنید؟ آن را به alison@askamanager.org ارسال کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی