عمومی

اگر می خواهید رقابتی بمانید، اینها مهارت های شما هستند کارمندان باید اکنون یاد بگیرند

اگر می خواهید رقابتی بمانید، اینها مهارت های شما هستند
کارمندان باید اکنون یاد بگیرند

آموزش در حین کار اغلب برای ساختن یک محل کار مطمئن برای آینده ضروری است. با قضاوت بر اساس آنچه که مردم در حال حاضر در مورد آن می آموزند، شرکت های فردا احتمالاً دارای چیزی مرتبط با فناوری بلاک چین هستند.

در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲، یادگیرندگان Udemy، یک بازار آنلاین آموزش و یادگیری، دوره هایی را در مورد موضوعات مرتبط با بلاکچین مانند dApps (برنامه های غیرمتمرکز) و Binance (بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال) در کلیپی ۴۵۰ درصد بیشتر از سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱٫ این سایت اخیراً این آمار را به عنوان بخشی از فهرست سه ماهه مهارت‌های یادگیری در محل کار جهانی گزارش کرده است.

کارگران نیز برای دوره کامل Cryptocurrency و Master Ethereum and Solidity Programming از ابتدا در ۲۰۲۲٫

“تقاضا برای مشاغل مرتبط با فناوری بلاک چین به سرعت در حال رشد است و داده های ما بر اساس هزاران گرگ براون، رئیس Udemy Business گفت: مشتریان Udemy Business در سراسر جهان، افزایش مصرف دوره های بلاک چین در سطح جهانی را در بین زبان آموزانی که به دنبال سرمایه گذاری در لحظه هستند، نشان می دهد. “شرکت هایی که کارکنان خود را با آموزش های لازم در مورد فناوری های بلاک چین و وب ۳٫۰ مسلح می کنند، برای بهره مندی از این فناوری ها در آینده موقعیت بهتری خواهند داشت.”

اما کارمندان فقط مهارت های فنی جدید را یاد نمی گیرند. داده‌های Udemy برای سه ماه اول سال ۲۰۲۲ همچنین افزایش ۹۸ درصدی را در کاربرانی که در دوره‌های کارآمدی شرکت می‌کنند، نسبت به سه ماه آخر سال ۲۰۲۱ نشان می‌دهد. بهبود بهره وری در محل کار، بالاخره برای همه مفید است.

کسب و کارهایی که این آمارها را می بینند باید در نظر بگیرند که آیا به اندازه کافی برای جلوتر ماندن انجام می دهند یا خیر. به خصوص در زمانی که استخدام برای IT با مهارت بالا کارگران به ویژه چالش برانگیز هستند (و پرهزینه)، فرصت‌های   می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند مهارت‌های مورد نیاز خود را در داخل کسب کنند. بر اساس یک نظرسنجی جداگانه در آوریل ۲۰۲۲ از بیش از ۱۰۰۰ بزرگسال آمریکایی که توسط شرکت تحقیقاتی KRC Research به نمایندگی از Udemy انجام شد، ۷۹ درصد از افرادی که قبلاً شاغل بودند قصد دارند در طی سه ماه آینده به دنبال مهارت‌های جدید باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی