عمومی

چرا کریس پترسن، مربی فوتبال Pac-12 می گوید برنده شدن نیست؟ کافی

چرا کریس پترسن، مربی فوتبال Pac-12 می گوید برنده شدن نیست؟
کافی

شما به هر هدف درآمدی دست می‌یابید، و کسب‌وکار شما دیوانه‌وار در حال رشد است، اما با این حال، شما راضی. طبق جدول امتیازات جامعه، شما برنده هستید، اما در در داخل، می دانید که نیستید.

یکی از موفق ترین مربیان فوتبال کالج در دو دهه گذشته، کریس پترسن، اخیراً به من گفت که در اوج دوران حرفه‌ای خود مربیگری را ترک کرد زیرا برنامه بازی خوبی برای زندگی‌اش نداشت. همانطور که مربی پترسن بیان کرد، او در اسکوربورد جامعه برنده بود – برد، پول، رتبه بندی استخدام، اعتبار، و غیره. اما، او در اسکوربورد شخصی خود برنده نبود. به گفته پترسن، این امر به زندگی با هدفی که توسط ارزش‌ها و اصالت هدایت می‌شود و درگیر شدن در روابط معنادار مربوط می‌شود.

مربیان و کارآفرینان فوتبال یکی در یک هستند. می دانم چون در هر دو دنیا زندگی کرده ام. من برای برنامه های فوتبال قدرتمند مربیگری کرده ام و در NFL کار کرده ام. من قهرمانی را به دست آورده ام و زمانی که نیاتم نادرست بود، احساس توخالی کردم. من همچنین یک بنیانگذار استارت آپ هستم و در حال حاضر کارهای روزمره مورد نیاز برای توسعه یک استارت آپ در مراحل اولیه را انجام می دهم.

هر دو شغل می توانند مفید باشند. هر تار وجود شما و توسط مخاطبان زیادی مورد قضاوت قرار می گیرند. این یک احساس نیروبخش و منزوی است. اگر مراقب نباشید، به زودی از چیزی که زمانی دوستش داشتید متنفر خواهید شد.

اما مسیر دیگری نیز وجود دارد. این مسیر منجر به تعالی در کار و زندگی شخصی شما می شود، اما پیمودن این مسیر به سطح دیگری از خودآگاهی و فروتنی نیاز دارد.

این مستلزم این است که هدف و ارزش های خود را شناسایی کنید. بله، ممکن است ارزش‌هایی روی دیوارهای ساختمان اداری خود داشته باشید و یک چشم‌انداز بزرگ داشته باشید که تیم و مشتریان خود را می‌فروشید. با این حال، بدون یک هدف شخصی کاملاً مشخص، خود را بی‌سکان می‌بینید و نمی‌توانید زندگی خارج از محل کار را طی کنید.

هدف خود را شناسایی کنید

چرا و چگونه وجود دارید هدف شما را مشخص می کند. یک هدف قوی مسیر زندگی شما را تعیین می کند و تصمیمات دشواری را که در پیش رو دارید را ثابت می کند. علاوه بر این، هدف شما فقط سبک رهبری شما را مشخص نمی کند، بلکه دلیل رهبری شما را نیز مشخص می کند.

هدف شما باید عمیقا شخصی و منحصر به فرد باشد. به تو و تنها تو در اینجا چند سوال وجود دارد که ممکن است هنگام شناسایی هدف خود از خود بپرسید:

چگونه می توان از استعدادها، مهارت ها و توانایی های من استفاده کرد. بر دیگران تأثیر بگذارم؟

از کجا شادی و رضایت را بیابم؟

چرا شغل فعلی من مرا ناتمام می گذارد؟ آیا این خود کار است، یا چرا دارم آن را انجام می‌دهم؟

اگر قرار بود بمیرم، می‌خواهم در آگهی ترحیم چه بگویم فردا؟

ارزش های خود را شناسایی کنید

تنها راهی که می توانید به طور مداوم زندگی کنید هدف شما انجام اقداماتی است که بر اساس ارزش های اصلی شما هدایت می شوند. من فرآیند شناسایی ارزش‌های اصلی را در مقاله قبلی، اما ارزش بحث مجدد را دارد، زیرا زندگی شما بدون ارزش‌های اصلی بی‌سکان خواهد بود.

مقادیر اصلی اصول غیرقابل مذاکره ای هستند که لحن را برای اینکه می خواهید در اینجا و همین الان باشید تعیین می کنند. ارزش‌های شما به هدف شما کمک می‌کند و اقداماتی را که برای تحقق هدفتان انجام می‌دهید هدایت می‌کند.

توصیه می‌کنم بیشتر از آن را انتخاب نکنید. سه تا پنج ارزش اصلی، زیرا دامنه آنها باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا تقریباً هر تصمیمی را که ممکن است با آن روبرو شوید پوشش دهد.

به دنبال پاسخگویی باشید

هیچ کس کامل نیست، و همه ما می توانیم زمانی که اقداماتمان کنترل نشده باشد، از مسیر خود منحرف شویم. توصیه می کنم حداقل یک نفر را پیدا کنید که به آن اعتماد دارید تا جزئیات صمیمی زندگی شخصی شما را به اشتراک بگذارد. این فرد می تواند یک دوست صمیمی، درمانگر یا مربی باشد. نکته کلیدی این است که این شخص باید اجازه داشته باشد که وقتی اقدامات شما با هدف اعلام شده شما مطابقت ندارد، شما را با احترام فراخواند. در غیر این صورت، به رفتار ناکامل خود ادامه خواهید داد.

موفقیت در زندگی شخصی و کاری شما الزامی نیست که متقابل باشد. انحصاری. اگر هدف خود را مشخص کنید، اقداماتی را انجام دهید که بر اساس ارزش‌های اصلی خود هدایت می‌شوند، و در روابط پاسخگو شرکت کنید، می‌توانید رضایت واقعی را در هر دو زمینه زندگی خود پیدا کنید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

<.>

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی