عمومی

امتناع صاحبان مشاغل اوکلند از پرداخت مالیات تا شهر به مسائل جرم و جنایت می پردازد

امتناع صاحبان مشاغل اوکلند از پرداخت مالیات تا شهر
به مسائل جرم و جنایت می پردازد

برخی از صاحبان مشاغل کوچک در اوکلند، کالیفرنیا، به اندازه کافی غذا خورده اند.

از جرم در همسایگی خود، گروهی از صاحبان مشاغل می گویند تا زمانی که شهر مناطق امن تری برای فعالیت فراهم کند، از پرداخت مالیات خودداری می کنند. به طور خاص، آن‌ها می‌خواهند گشت‌های پلیس را افزایش دهند تا از جرایم خشونت‌آمیز بکاهند و شهر را برای مشتریانی که می‌خواهند از کسب‌وکارشان حمایت کنند، ایمن‌تر کنند.

غذاهای پورتوریکویی La Perla در خیابان فروتویل یکی از مشاغلی است که تحت تأثیر افزایش اخیر جنایات خشونت آمیز خوزه اورتیز، اهل اوکلند، صاحب این تجارت است و می‌گوید رستورانش دو بار با اسلحه مورد سرقت قرار گرفته است. علاوه بر این، او می‌گوید این رستوران خانوادگی طی چند سال گذشته به دلیل توجه مشتریان به نگرانی‌های ایمنی، ۲۵ درصد کاهش کسب‌وکار داشته است.

Ortiz اخیراً به NBC Bay Area گفت: “ما پیشنهاد می کند تا زمانی که خدماتی را که شایسته ماست به من ندهید، به شهر مالیات نپردازید.”

او اضافه می کند، “همه ما در سراسر شهر اوکلند در یک قایق هستیم. شهر باید فوراً و به طور مؤثر کاری در مورد آن انجام دهد.”

بنابراین نه تنها خودداری از پرداخت مالیات تلاشی برای ایجاد یک بیانیه، همچنین به یک مسئله عملی برای بسیاری از مشاغل می پردازد. از آنجایی که آن‌ها شاهد کاهش درآمد بوده‌اند و مجبور شده‌اند پولی را برای بهبود یا تعمیرات ایمنی خرج کنند، بسیاری از آن‌ها صرفاً برای پیگیری صورت‌حساب‌های مالیات شهری خود تلاش می‌کنند.

تا کنون، شهر هیچ تغییری بر اساس آن اعمال نکرده است. در مورد این نظرات صاحبان مشاغل. با این حال، برخی از اعضای شورا این نگرانی‌ها را پذیرفته‌اند و ادعا می‌کنند که روی تعویق مالیات و راه‌های دیگر برای کاهش بار کار می‌کنند.

برای برخی، این نوع انگیزه مالی ممکن است کمک کند. اما دیگران استدلال می کنند که این فقط یک راه حل کوتاه مدت است. و نیاز واقعی این است که شهر به جرم و جنایت در این مناطق تجاری رسیدگی کند.

در حال حاضر، مشاغل اوکلند، و سایر مشاغل در مناطق خاصی در سراسر کشور، هنوز منتظر پاسخ هستند. با این حال، سازمان‌دهندگان دیگر کسب‌وکارهای محلی ناامید را تشویق می‌کنند تا در ایجاد تغییر به آنها بپیوندند.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی