عمومی

بهترین روش ها برای مدیریت افزایش نرخ بهره

بهترین روش ها برای مدیریت افزایش نرخ بهره

به لطف موضع تهاجمی فدرال رزرو در برابر تورم، نرخ بهره در حال افزایش است. تغییرات در بازارهای سرمایه بر کسب‌وکارهای کوچک در همه صنایع تأثیر می‌گذارد، و در اینجا پنج توصیه اصلی من برای هر کسب‌وکار کوچکی که به دنبال پیشرفت در محیط امروزی است، آورده شده است. وام.

من این را در ژانویه گفتم، و هنوز هم می گویم: قبل از اینکه نرخ ها بالاتر برود، وام را قفل کنید. دستیابی به بدهی با نرخ ثابت و متغیر در ۶ ماه دشوارتر خواهد بود زیرا بانک ها در مورد ریسک حساس تر می شوند. اکنون برای تضمین بدهی برای رشد آینده خود وقت بگذارید.

بانک محلی یا CDFI شما دارای برنامه های عالی SBA مانند ۷a یا Mainstreet است. برنامه وام دهی با نرخ های ثابت پایین و بلند مدت. SBA در حال حاضر در مورد اعطای وام به مشاغل کوچک (به ویژه برای اقلیت ها، زنان، متعلق به کهنه سربازان و نهادهای قبیله ای) تهاجمی است. بودجه SBA تابع سیاست است، بنابراین قبل از اینکه کنگره نظر خود را تغییر دهد، گزینه های خود را بررسی کنید.

اگر در طول کووید-۱۹ برای بازپرداخت وام EIDL درخواست داده اید، همچنان می توانید برای مبلغ افزایش یافته مجددا درخواست دهید. این وام ها دارای شرایط ۳۰ ساله با ۳٫۷۵٪ بدون پرداخت به مدت ۲۴ ماه هستند – بهترین نرخ وام هایی که یک کسب و کار کوچک تا به حال دیده است.

برای یک رکود برنامه ریزی کنید.

فدرال رزرو سابقه ثابتی در ایجاد رکود با افزایش نرخ ها دارد. چقدر سازگار؟ درصد چرخه های افزایش نرخ بهره از سال ۱۹۶۰ به طور مستقیم باعث رکود اقتصادی شد. حتی اگر فدرال رزرو از یک رکود کامل اجتناب کند، بهترین سناریوی ما یک “فرود نرم” است که در آن تقاضا به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. برنامه ریزی کسب و کار شما برای این تغییر اقتصادی چگونه است؟

یک ساعت وقت بگذارید تا با تیم مدیریت خود ملاقات کنید و درباره “جعبه ابزار رکود اقتصادی” خود صحبت کنید. سوالاتی که باید در این جلسات همکاری بپرسید عبارتند از:

  • مشتری هدف ما در طول رکود چگونه تغییر می کند؟
  • چگونه باید استراتژی بازاریابی خود را در دوران رکود تغییر دهیم؟
  • KPI پیشرو ما در مورد کاهش تقاضا چه خواهد بود؟
  • چگونه می‌توانیم از یک دوره تقاضای ساده برای پیشرفت تحقیق و توسعه، سرمایه‌گذاری در اتوماسیون یا آموزش متقابل کارکنان استفاده کنیم؟
  • قبل از اخراج کارکنان چه عواملی را باید در نظر بگیریم؟

به خاطر داشته باشید که همه برنامه ها بی ارزش هستند، اما برنامه ریزی ضروری است. انتظار نداشته باشید در صورت وقوع یا زمانی که رکود شروع شد، همه چیز طبق برنامه شما پیش برود. درعوض، قدردانی کنید که برنامه‌ریزی کتاب بازی شما را آماده می‌کند و به شما امکان می‌دهد در یک محیط در حال تغییر به سرعت تصمیم‌های سخت بگیرید.

قیمت‌ها و دستمزدها را افزایش دهید.

با پایین آمدن چکش تورم، زمان برای افزایش قیمت ها برای شما در حال سپری شدن است. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، مقاله دیگر شرکت من را برای نکاتی در مورد چگونه قیمت های خود را افزایش دهید.

بهتر است اگر افزایش می دادید دستمزد کارمندان همراه با قیمت ها، یا در غیر این صورت خود را برای ریزش بالا آماده کنید. مدیریت افزایش دستمزدها و ریزش ها همیشه دشوار است، بنابراین پیش بینی عملکرد خود را به طور منظم به روز کنید. برای جلوگیری از اشتباهات مالی.

گردش سهام خود را تسریع یا به تعویق بیندازید.

افزایش نرخ بهره، سرمایه را از سرمایه گذاری های پرخطر مانند سرمایه گذاری خطرپذیر طی ۹ تا ۱۲ ماه آینده خارج می کند. با پایان دادن به دور قبل از سال ۲۰۲۳ یا آماده شدن برای به تعویق انداختن دور، از زمان بندی بد خودداری کنید.

از آنجایی که گروه‌های PE با چالش‌هایی در جذب سرمایه جدید مواجه می‌شوند، سهام خصوصی نیز خشک می‌شود، بنابراین بهترین شانس شما برای فروش به صندوق موجود است. . امسال خروج خود را برنامه ریزی کنید، یا خود را برای به تعویق انداختن آن به بعد آماده کنید.

این بدان معنا نیست که سرمایه گذاری سهام در حال از بین رفتن است. انتخابی تر شوید و احتمالاً روی صنایع با رشد بالا مانند رباتیک، هوش مصنوعی، انرژی و بیوتکنولوژی تمرکز کنید.

با مشاوران مالی خود همکاری کنید.

<. div class="standardText lastItem" readability="31.2">

مهم نیست کسب و کار شما با چه چالش هایی از افزایش نرخ بهره مواجه است، با مشاور مالی خود همکاری کنید یا CFO کسری برای جلوگیری از محاسبات اشتباه و مشکلات.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی