عمومیمقالات

آیا کسی که هستید با آنچه می گویید مطابقت دارد؟

آیا کسی که هستید با آنچه می گویید مطابقت دارد؟

یکپارچگی یک استاندارد شخصی است اخلاق و اخلاق نسبی به موقعیت نیست و به مصلحت نمی فروشد. کمبود آن حتی کمتر می شود. اما بدون صداقت، رهبری یک ظاهر است.

یادگیری از بیرون یک پیشرفت حیاتی در گذار از نوجوانی به بزرگسالی است. متأسفانه، بسیاری از مردم همچنان گرفتار صحبت های بزرگ و محبوبیت رسانه ای، ظاهر پر زرق و برق و دارایی های گران قیمت هستند. آنها در طول زندگی خود متقاعد شده اند که چیزهای بیرونی مهم هستند و بنابراین محکوم به زندگی کم عمق هستند. کسانی که به ظاهر یا موقعیت خود تکیه می کنند تا احساس خوبی نسبت به خود داشته باشند، ناگزیر هر کاری که می توانند انجام می دهند تا تاثیری که می گذارند را افزایش دهند. و آنها به نسبت کمی برای توسعه درون خود انجام نمی دهند. ارزش و رشد شخصی. تناقض این است که افرادی که بیشترین تلاش را برای تحت تأثیر قرار دادن دارند، اغلب کمتر تأثیرگذار هستند. پف کردن برای قدرتمند جلوه دادن تلاشی برای پنهان کردن ناامنی است.

در دوستان، محصولات و خدمات خود، ما حقیقت را ترجیح می دهیم. در افراد، ما برای اخلاص ارزش بیشتری قائل هستیم تقریبا هر فضیلت دیگری ما از رهبران، سیاستمداران، رسانه ها، رهبران تجاری و بزرگان ورزش انتظار آن را داریم. ما نیز باید آن را از خودمان مطالبه کنیم.

چرا یکپارچگی مهم است؟

یکپارچگی که یک سیستم ارزش درونی را تقویت می کند، نتیجه واقعی انسان است. تعهد به یک زندگی با صداقت در هر موقعیتی نشان می دهد که حرف شما ارزشمند است. این بدان معنی است که شما تصمیمات خود را بر اساس صحیح بودن سیاسی قرار نمی دهید. شما کاری را انجام می دهید که درست است، نه مد روز. شما می دانید که حقیقت مطلق است، نه وسیله ای برای دستکاری دیگران. و در درازمدت برنده می‌شوید، زمانی که مخاطرات بالاترین است.

اگر من یک فرمان واحد برای رهبری بنویسم، این خواهد بود: “شما باید طوری رفتار کنید که نمونه ای باشید که شایسته تقلید توسط فرزندان و زیردستان شما باشد.” به عبارت ساده تر، اگر آنها نباید این کار را انجام دهند، پس شما نیز نباید این کار را انجام دهید. به بچه‌هایم گفتم: «اتاقتان را تمیز کنید» و آنها وضعیت گاراژ من را بررسی کردند. به آنها گفتم که صداقت بزرگترین فضیلت خانواده ماست. آنها در مورد آشکارساز راداری که در ماشینم نصب کردم نظر دادند. من از شرور شراب خواری و مهمانی های وحشیانه به آنها گفتم. آنها مهمانان ما را در مراسم بزرگسالان از بالکن طبقه بالا تماشا کردند.

این راز نیست که یادگیری یکپارچگی و استانداردهای اخلاقی از خانه شروع می شود. اولین تصورات کودک از احساس درست و نادرست ناشی از سیگنال های تقریبا نامحسوسی است که مدت ها قبل از رسیدن به سن تفکر منطقی در مورد اخلاق دریافت می شود. به عبارت دیگر، آنها با مثال یاد می گیرند.

برخی از رهبران سیاسی و تجاری ما نمی‌دانند آنچه شما هستید آنقدر بلند صحبت می‌کند که هیچ‌کس واقعاً به آنچه می‌گویید توجه نمی‌کند. اما حتی واقعی تر این است که اگر آنچه که هستید با آنچه می گویید مطابقت داشته باشد، زندگی شما واقعاً با قدرت صحبت می کند.

به من نگویید چگونه زندگی کنم، یا سعی نکنید با صحبت در مورد دستاوردهای خود مردم را تحت تأثیر قرار دهید. در عوض، اجازه دهید اعمال شما و صداقت به جای شما صحبت کنند.

این مقاله در آوریل ۲۰۱۶ منتشر شده و به روز شده است. عکس از

JR New Year Bundle 728x90 - آیا کسی که هستید با آنچه می گویید مطابقت دارد؟

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی