عمومی

آیا کارمندان باید درخواست افزایش حقوق بدهند؟

آیا کارمندان باید درخواست افزایش حقوق بدهند؟

Alison Green، ستون‌نویس Inc.com به سؤالات مربوط به محل کار و مسائل مدیریت پاسخ می‌دهد – همه چیز از نحوه برخورد با رئیس ریزمدیریت نحوه صحبت کردن با فردی در تیم خود درباره بوی بدن.

اخیراً در مورد مشکلی با یکی از مدیران دیگر اختلاف نظر پیدا کردم: آیا یک کارمند باید بخواهد تا حقوق بگیرد؟

من همیشه احساس کرده‌ام که درخواست افزایش حقوقی که می‌خواهند برای کارمندان بسیار مهم است. در حالت ایده‌آل، این به معنای تشکیل جلسه با من و آمدن با سندی است که شامل موارد زیر می‌شود: (۱) تمام دستاوردهای آنها در ماه‌ها یا سال‌های گذشته، (۲) آنچه که آنها قصد دارند در ماه‌ها یا سال‌های آینده به دست آورند، و (۳) درخواست شماره خاصی برای دستمزد جدید.

به‌عنوان یک مدیر، گاهی اوقات به افراد برتر فشار وارد می‌کنم که حتی اگر درخواست نکنند، افزایش حقوق دریافت کنید . اما اگر کسی بخواهد، به احتمال زیاد از او دفاع می کنم.

مدیر دیگر مخالفت کرد. او گفت که مهم است که به مردم صرف نظر از اینکه درخواست کنند، پاداش داده شود، و من نباید اینقدر تاکید کنم که چه کسی می‌پرسد و چه کسی نمی‌پرسد.

کارمندان نباید برای دریافت حقوق درخواست کنند!

من کنجکاو هستم که چرا فکر می کنید اینقدر مهم است که کارمندان بپرسند. به هر حال، به عملکردی که به عنوان یک مدیر خدمت می‌کند فکر کنید: در نهایت، آنها در مورد جذب و حفظ کارمندان عالی هستند، درست است؟ پس چرا آنها باید کاری داشته باشند که آیا کسی به اندازه کافی قاطع است که درخواست افزایش حقوق بدهد یا به اندازه کافی برای جمع آوری اسنادی که می خواهید ببینید؟ وقتی صحبت از دستمزد منصفانه برای کارشان به میان می آید، این چیزی نیست که باید افراد را بر اساس آن ارزیابی کنید.

این به نفع کارفرماست که به مردم به طور عادلانه پرداخت کنید، خواه افزایش حقوق بخواهند یا نه. می‌خواهید حقوقتان به شما کمک کند بهترین افراد خود را حفظ کنید، این موضوع را به این موضوع واگذار نکنید که آیا آنها بیشتر درخواست می کنند یا خیر. کاری که اکنون انجام می‌دهید این است که در را به روی کسی باز می‌کنید که وارد شود و بهترین کارمندان شما را با پیشنهادات حقوقی بهتر و عادلانه‌تر ترغیب کند، زیرا برای اطمینان از اینکه حقوق به آنها پرداخت می‌کنید منفعل رفتار می‌کنید. مقدار مناسب.

شما نیز احتمالاً در حال ایجاد یک ساختار حقوق ناعادلانه و ناعادلانه در تیم خود هستید. سیستم شما به این معنی است که بسته به اینکه چه کسی بیشتر درخواست می‌کند، می‌توانید در نهایت به افرادی که عملکرد کمتری دارند، بیشتر از افراد با عملکرد بالاتر پرداخت کنید. همچنین به این معنی است که، از نظر آماری، احتمالاً شما نابرابری‌هایی دارید که بر اساس جنسیت و نژاد نیز مرتبط است – زیرا داده‌های زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد مردان سفیدپوست راحت‌تر درخواست افزایش حقوق دارند و زنان و رنگین پوست‌ها کمتر بنابراین. قانون شما را ملزم می‌کند که مطمئن شوید که به مردم به طور منصفانه پرداخت می‌کنید، و این نمی‌تواند صرفاً بر این اساس باشد که «او خواسته و او نکرده است».

وظیفه شما به عنوان یک مدیر این است که مطمئن شوید که حقوق و دستمزد تیم شما عملکرد خود را دارد: اینکه آنها نامزدهایی را که باید جذب کنید، به شما کمک می کنند تا بهترین افراد خود را حفظ کنید، و به طور کلی آنها بخشی از یک نمایشگاه هستند و ساختار عادلانه که می توانید در صورت درخواست از آن دفاع کنید. این را به افراد دیگر واگذار نکنید.

می‌خواهید سؤالی از خودتان ارسال کنید؟ آن را به alison@askamanager.org ارسال کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی