عمومی

آیا نمی توانید بر قانون 40 درصدی نیروی دریایی SEAL غلبه کنید؟ علوم پایه نشان می دهد که چگونه افراد موفق از طرز فکر متفاوتی برای مقابله با آن استقبال می کنند اهداف بزرگ

آیا نمی توانید بر قانون ۴۰ درصدی نیروی دریایی SEAL غلبه کنید؟ علوم پایه
نشان می دهد که چگونه افراد موفق از طرز فکر متفاوتی برای مقابله با آن استقبال می کنند
اهداف بزرگ

گاهی اوقات شروع یک کسب و کار موفق بسیار شبیه ورزش است.

به‌عنوان مثال، تصور کنید من شما را روی یک دوچرخه ورزشی می‌گذارم و از شما می‌خواهم که تا می‌توانید به مدت پنج ثانیه رکاب بزنید تا بتوانیم توان تولیدی شما را اندازه‌گیری کنیم. سپس، پس از یک استراحت کوتاه، از شما می‌خواهم تا زمانی که بخارتان تمام شود، سوار شوید تا بتوانیم استقامت شما را بسنجیم.

اگر در مطالعه واقعی مانند افراد عادی هستید منتشر شده در PLoS One، حدود ۱۲ دقیقه طول می کشد.

سپس از شما می‌خواهم که فوراً آزمون قدرت پنج ثانیه‌ای و همه جانبه را تکرار کنید.

شما شما فکر می کنید دیوانه هستید شما شلاق خورده اید. بیشتر رکاب بزن؟ به هیچ وجه. توقف کردی چون دیگر نمی‌توانی رکاب بزنی.

اگر چه به نظر می‌رسد که می‌توانی: اگر مثل افراد عادی هستید. در مطالعه واقعی، شما سه برابر بیشتر از آنچه در طول تست استقامت تولید می‌کردید، نیرو تولید می‌کنید.

پس چرا تسلیم شدید زیرا دیگر نمی‌توانید پدال بزنید، اما چند ثانیه بعد انرژی قابل توجهی دریافت کنید؟ واضح است که عضلات شما آنقدر که فکر می‌کردید خسته نشده‌اند، و انرژی شما تحلیل رفته است.

قانون ۴۰ درصد

این یافته شواهدی مبتنی بر تحقیق ارائه می‌کند قانون  قانون ۴۰ درصد ، مفهومی که توسط دیو گوگینز رایج شددر کتاب جسی ایتزلر زندگی با مهر.

قانون ۴۰ درصد ساده است. وقتی ذهنتان به شما می گوید که خسته، سرخ شده و کاملاً از کار افتاده اید، واقعاً فقط ۴۰ درصد کارتان تمام شده است: هنوز ۶۰ درصد در مخزنتان باقی مانده است.

پس چرا شما (ما) متوقف می شوید؟ تا حدی، مشکل در انگیزه نهفته است: زمانی که قلبتان تند می‌زند و پاها فریاد می‌زنند، سخت است که به طور نامحدود ادامه دهید.

یکی دیگر. مشکل در کلمه به‌طور نامحدود نهفته است.

حتی اگر فکر می‌کنید خسته شده‌اید، یک کلمه دیگر را به راه می‌اندازید. پنج ثانیه (نسبتا) چیزی نیست. تست استقامت جانوری متفاوت است. روی دوچرخه گیر کرده‌اید، همستر دور می‌چرخد، قلب می‌تپد و پاها فریاد می‌زنند، و نمی‌دانید این درد چقدر طول می‌کشد؟ این از نظر فیزیکی و ذهنی تخلیه می‌کند، ترکیبی که گذر از آنچه به عنوان حد خود تصور می‌کنید بسیار سخت‌تر می‌کند.

این امر برای راه اندازی یک کسب و کار نیز صادق است.

به عنوان تبدیل شود. تا زمانی که شما می توانید …

راه اندازی یک کسب و کار سخت است. گذراندن راه خود در یک مسیر ثابت — در برخی مواقع، آنها به ناچار احساس بی پایان می کنند — مجموعه ای از چالش ها، و شکست ها، و تصمیمات دشوار، و شب های طولانی و آخر هفته های طولانی تر، فقط به تلاش فیزیکی نیاز ندارد.

تلاش ذهنی مورد نیاز به همان اندازه افراطی است — به خصوص از آنجایی که شما نمی دانید چه زمانی در نهایت به گوشه و کنار می روید و مبارزه، اگر نگوییم پایان خواهد یافت، در کمترین سهولت.

به همین دلیل است که بسیاری از کارآفرینان کار را ترک می‌کنند. وقتی امروز سخت است و می‌دانی فردا سخت خواهد بود و نمی‌دانی در نهایت چند فردای دیگر را باید تحمل کنی.

بله: ادامه دادن فوق‌العاده سخت است — حتی اگر هنوز ۶۰ درصد در مخزن دوره‌ای باقی مانده است.

… به «پنج» ثانیه

“به طور نامحدود” را به نسخه خود از انفجارهای “پنج ثانیه” تبدیل کنید.

به جای اینکه به تعداد بی پایان تماس های سرد فکر کنید، برای هر روز یک هدف تعیین کنید. پنج بساز یا ۱۰٫ یا ۲۰٫ هر چیزی که برنامه شما به آن نیاز دارد. به این ترتیب ذهن خود را از فردا دور می‌کنید و می‌توانید فقط بر امروز تمرکز کنید – و می‌توانید روی برقراری هر تماس به بهترین شکل ممکن تمرکز کنید.

به‌جای اینکه به تعداد بی‌پایانی جلسات مسابقه فکر کنید، برای هر هفته یک هدف تعیین کنید. پنج. ده. هر چیزی که برنامه شما به آن نیاز دارد. به این ترتیب می‌توانید هفته آینده ذهن خود را از خود دور کنید – و می‌توانید روی ارائه هر مسابقه به بهترین شکل ممکن تمرکز کنید.

وقتی «به‌طور نامحدود» بازه زمانی است، طبیعی است که آسان‌تر شود، حتی اگر اندکی. به سرعت خود را. برای دادن کمتر از همه چیز.

به بدن و ذهن ما، Survival 101 است. ما به این روش متصل شده‌ایم.

اما وقتی “تمام” کاری که باید انجام دهید این است که بهترین کاری را که می توانید برای مدت زمان محدود یا یک کار در یک زمان انجام دهید. پس از آن، پیدا کردن انرژی و تمرکز مورد نیاز برای بهترین حالت بسیار آسان‌تر است.

در بهترین حالت خود هستید؟ این کار شما را به هر خط پایانی که ممکن است بسیار سریع‌تر باشد می‌رساند.

زیرا انجام بهترین کار، هر بار و هر بار، بهترین راه برای پایان دادن به «به‌طور نامحدود» است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات خودشان است. نه موارد Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی