عمومی

آیا می‌خواهید موفق‌تر و موفق‌تر باشید؟ اجتناب از افکت غواصی مخوف

آیا می‌خواهید موفق‌تر و موفق‌تر باشید؟ اجتناب از
افکت غواصی مخوف

دسترسی به اطلاعات عالی است، اما این دسترسی اغلب منجر به Deep Dive Effect می‌شود: «پژوهش»، ایده ساده شما را ارسال کنید. در حالی که زمانی الهام‌بخش بود – زیرا ایده‌های ساده همیشه هیجان‌انگیزترین ایده‌ها هستند – اکنون بسیار پیچیده به نظر می‌رسد.

برای شروع یک شلوغی جانبی اقدام کنید. بعد از گذری عمیق در تحقیقات بازار و برندسازی و حسابداری و برنامه‌ریزی مالیاتی و انفرادی ۴۰۱(k)… ساختن چند عرشه برای افراد همسایه‌تان می‌تواند بسیار پیچیده به نظر برسد.

هر چند، به عنوان ریچارد برانسون می‌گوید، کلید موفقیت در کسب و کار ساده است: “سخت کار کنید، از فرصت‌های خود استفاده کنید و زمانی که فرصت‌ها را ارائه کردند، از آنها استفاده کنید.”

برانسون ممکن است بگوید، شروع کنید. مشتری پیدا کنید سخت کار کنید و یک کار عالی انجام دهید. از فرصت هایی که دهان به دهان ایجاد می کند استفاده کنید. فرصت را غنیمت بشمارید و جنبه های دیگر کسب و کار را با انجام کار و با پیشرفت طبیعی بیاموزید. (تا زمانی که واقعاً به سودی نرسیده اید، نیازی نیست در مورد Solo 401(k)s بیاموزید.)

آنها عادات ساده خود را پشتیبانی می کند. سخت کار کنید و طبیعتا فرصت های بیشتری به دست خواهید آورد. از این فرصت‌ها استفاده کنید و کار سختی که انجام می‌دهید فرصت‌های بیشتری برای استفاده و فرصت‌های بیشتری برای استفاده ایجاد می‌کند.

همین مورد نیز صادق است. برای کاهش وزن پس از شیرجه عمیق در رژیم‌های غذایی و ماکروها و میکروارگانیسم‌ها و مکمل‌ها و آبمیوه‌ها و گلوتن و خوردن خاک رس برای کمک به دفع “مواد” (این واقعاً یک چیز است)… و سالم‌تر خوردن می‌تواند بسیار پیچیده به نظر برسد.

هر چند، به عنوان اشلی ریچموند، بنیانگذار عادات حرکتی، می‌نویسد، “تفاوت بین بهترین شکل زندگی شما و بدترین شکل زندگی شما، ۲ تا ۳ عادت اصلی است.”

آن سه عادت؟ شما می‌توانید رژیم مدیترانه‌ای را انتخاب کنید، سبزیجات، میوه‌ها، غلات کامل، ماهی و مرغ مصرف کنید. می توانید مطمئن شوید که هر روز به اندازه کافی بخوابید. و می‌توانید هر روز ورزش کنید — حتی اگر “فقط” پیاده روی باشد.” تمایل به خود حمایتی دارند. 

یک مطالعه در سال ۲۰۱۸ نشان می‌دهد که خوردن یک رژیم غذایی مدیترانه‌ای می‌تواند شما را یک سوم احتمال ابتلا به این بیماری کند. بی خوابی و نزدیک به ۱٫۵ برابر بیشتر احتمال دارد خواب راحت شبانه داشته باشید. این را با مطالعه ۲۰۱۲ ترکیب کنید که نشان داد کاهش خواب منجر به افزایش قابل توجهی در خوردن می شود، زیرا کمبود خواب باعث افزایش فعالیت در مراکز پاداش مغز شما مخصوص غذا می شود، و با یک مطالعه در سال ۲۰۱۵ که نشان می دهد ورزش خواب را بهبود می بخشد.

که هر عادتی را قوی‌تر می‌کند.

چگونه از اثر شیرجه عمیق اجتناب کنیم

دفعه بعد که می‌خواهید به چیزی برسید، تحقیق خود را ساده نگه دارید. از فرو رفتن عمیق در باطن خودداری کنید. جستجوی دو یا سه کاری که می‌توانید — و می‌توانید — را انجام دهید که می‌تواند بزرگترین تفاوت را ایجاد کند.

می‌خواهید کارمندان جدید را شروعی عالی داشته باشید؟/p>

این را ساده نگه دارید و کاری را انجام دهید که Google انجام می‌دهد:

  • هر استخدام‌شده جدیدی را در روز اول آنها ملاقات کنید. (از اینکه تعداد زیادی از صاحبان و مدیران کسب و کار این کار را نمی کنند شگفت زده خواهید شد.)
  • استخدام جدید را با یک دوست همسال خود مطابقت دهید.
  • اعلام حضورهای ماهیانه را حداقل برای شش ماه اول تنظیم کنید.

این کار را انجام دهید. این سه چیز، و شما استخدام های جدید را با سرعت بسیار بیشتری دریافت خواهید کرد.

می خواهید جلسات خود را به عنوان تا حد ممکن متمرکز و سازنده باشید؟

این سه کار را انجام دهید و جلسات شما متمرکزتر و پربارتر خواهد بود. (اما به خاطر داشته باشید تحقیقات همچنین نشان می دهد که عدم برگزاری جلسات زیاد سریعترین راه برای افزایش بهره وری و مشارکت کارکنان است.)

به هر حال، دانش بیش از حد گاهی اوقات می‌تواند مشکلی بزرگ‌تر از کم باشد.

برای به دست آوردن نیازی نیست همه چیز را بدانید. آغاز شده؛ در واقع، دانستن بیش از حد، احتمال شروع شما را بسیار کمتر می‌کند.

فقط باید بدانید چه چیزی مهم است.

زیرا مطمئن ترین راه برای موفقیت، تعیین دو یا سه چیز است که بیشترین تفاوت را ایجاد می کند.

و سپس آنها را هر روز انجام دهید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی