عمومی

آدام موسری به تازگی به این بحث پرداخته است تغییرات اخیر اینستاگرام او مهمترین را از دست داد نقطه

آدام موسری به تازگی به این بحث پرداخته است
تغییرات اخیر اینستاگرام او مهمترین را از دست داد
نقطه

در روز سه شنبه، رئیس اینستاگرام، آدام موسری، یک ویدئو رسیدگی به تعدادی از شکایات اخیر کاربران در مورد تغییراتی که اینستاگرام در برنامه خود ایجاد می کند. این شکایات بهتر است در پستی از کایلی جنر برجسته شوند:

- آدام موسری به تازگی به این بحث پرداخته است
تغییرات اخیر اینستاگرام او مهمترین را از دست داد
نقطه

“اینستاگرام را دوباره اینستاگرام بسازید.”

صرف نظر از آنچه ممکن است فکر کنید از جنر، او به نوعی نکته ای دارد. اخیراً، اینستاگرام به دنبال خیلی کمتر شبیه برنامه اشتراک گذاری عکسی است که مردم دوست دارند و بسیار بیشتر شبیه به بزرگترین رقیب آن، TikTok است. این در مورد فیس بوک نیز صدق می کند ، برای این موضوع.

هر دو برنامه تغییراتی را با هدف شبیه‌تر کردن TikTok انجام داده‌اند. با سرعت بسیار سریع‌تری رشد می‌کند و سهم بسیار بیشتری از توجه جوانان را به خود جلب می‌کند. اگر اینستاگرام هستید این یک مشکل بزرگ است. توجه همه چیز است.

موسری تغییرات را اینگونه توضیح می دهد:

در حال حاضر چیزهای زیادی در مورد اینستاگرام در حال انجام است. ما در حال آزمایش 
تعداد تغییرات مختلف در برنامه هستیم. ما از بسیاری از شما نگرانی های زیادی می شنویم، بنابراین می خواستم چند لحظه وقت بگذارم و چند چیز را روشن کنم.

موسری سپس به تشریح تغییراتی می‌پردازد که اینستاگرام در مورد ساخت ویدیوها و عکس‌هایی که در فید خود می‌بینید به صورت تمام صفحه آزمایش می‌کند – انحراف از فید مربع امضایی که از ابتدا وجود داشته است. او همچنین در مورد اینکه چگونه اینستاگرام در حال تغییر به سمت حمایت بهتر از ویدیوها است، صحبت کرد زیرا “اینستاگرام بیشتر و بیشتر به مرور زمان تبدیل به ویدئو می شود.”

طبق گفته موسری، افراد بیشتری ویدیوها را به اشتراک می گذارند و اینستاگرام فقط در تلاش است “تکامل یابد زیرا جهان به سرعت در حال تغییر است.” با این حال، یک مشکل وجود دارد، و بهتر است آن را در سومین موردی که موسری درباره آن صحبت کرد، برجسته شود، یعنی توصیه‌ها.

فیس‌بوک و اینستاگرام در حال تغییر هستند. الگوریتمی که فید اصلی را که می‌بینید قدرت می‌دهد تا محتوایی را به شما نشان دهد که متعلق به افرادی نیست که دنبال می‌کنید، یا – در فیس‌بوک – گروه‌هایی که شما بخشی از آنها هستید. همانطور که موسری می گوید، هدف “کمک به شما در کشف چیزهای جدید و جالب در اینستاگرام است که ممکن است حتی از وجود آنها ندانید.”

به جز، اگر به همین دلیل مردم به اینستاگرام نمی روند، چه می شود؟ اگر مردم فقط بخواهند از اینستاگرام برای دیدن عکس‌ها و ویدیوهای افرادی که دنبال می‌کنند استفاده کنند، چه؟ به هر حال، اینها احتمالاً چیزهایی هستند که آنها بیشتر به آنها اهمیت می دهند. با این حال، یک مشکل وجود دارد و آن بخشی است که موسری از آن کنار گذاشته است: دوستان و خانواده شما چندان جالب نیستند.

اگر ۵۰۰ نفر را در اینستاگرام دنبال کنید، به احتمال زیاد فقط چند ده نفر در هر روز چیزی را به اشتراک می گذارند. برای شما بسیار آسان است که همه چیزهایی که آنها پست کرده اند را ببینید و سپس به چیز دیگری بروید. فقط محتوای کافی در آنجا وجود ندارد که شما را درگیر کند، بنابراین خسته می شوید و به چیز دیگری می روید – مانند TikTok.

به جز اینکه درگیر نگه داشتن شما دلیل اصلی وجود اینستاگرام است. هر بار که در مورد چیزی نظر می دهید، روی قلب کوچک ضربه بزنید تا یک پست را “لایک” کنید، یا هر چیزی را جستجو کنید، دو چیز در حال رخ دادن است. اول، شما زمان بیشتری را در اینستاگرام می گذرانید، که برای اینستاگرام خوب است زیرا به این معنی است که فرصت های بیشتری برای نمایش تبلیغات به شما وجود دارد.

ثانیاً، هر بار که با محتوایی در اینستاگرام تعامل می کنید، اطلاعات بیشتری را به آن می گویید که می تواند در الگوریتم خود برای حفظ آن استفاده کند. محتوای بیشتری را به شما نشان می دهد که فکر می کند دوست دارید، و – مهمتر از آن – تبلیغات بیشتری را که فکر می کند مرتبط هستند به شما نشان می دهد.

احتمالا متوجه شده اید که هر دوی آنها در نهایت برای نمایش تبلیغات به شما هستند. خودشه. این کل محصول است – توجه را به درآمد تبلیغاتی تبدیل می کند. در حال حاضر، بسیاری از این توجه به جای دیگری معطوف شده است و این یک مشکل وجودی برای اینستاگرام است.

البته مواردی وجود دارد، راه های دیگر برای متقاعد کردن مردم می‌توانید محصولتان را به شیوه‌ای که مشتریانتان واقعاً از آن استفاده می‌کنند، مفیدتر کنید، نه فقط به روشی که می‌خواهید از آن استفاده کنند.

در عوض، متا آنقدر می‌ترسد که از TikTok ببازد که همه چیز را امتحان می‌کند تا تبدیل به TikTok شود. من مطمئن هستم که شما می توانید مشکل را ببینید – وقتی مردم می خواهند کارهای TikTok را انجام دهند، TikTok را باز می کنند. اگر اینستاگرام را باز می کنند به این دلیل است که می خواهند کارهای اینستاگرامی انجام دهند. این مهمترین نکته است و به نظر می رسد موسری از قلم افتاده است. اینستاگرام هرگز نسخه بهتری از TikTok نخواهد بود.

این برای هر کسب و کاری صادق است. شما هرگز نسخه بهتری از رقابت خود نخواهید بود. وقتی این همه تلاش را صرف می‌کنید، افرادی که همیشه از برنامه یا محصول شما استفاده می‌کنند احساس بیگانگی می‌کنند، زیرا انجام هر کاری را که در وهله اول در مورد برنامه شما دوست دارند برای آنها دشوارتر می‌کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی