عمومی

اجرای این بهترین شیوه های ناوبری وب سایت بهبود تجربه کاربری

اجرای این بهترین شیوه های ناوبری وب سایت
بهبود تجربه کاربری

می دانید که پیمایشی که در وب سایت خود دارید مهم است. با این حال، آخرین باری که از آن استفاده کردید چه زمانی بوده است؟

من دریافته‌ام که بهترین راه برای مشاهده میزان عملکرد ناوبری شما بهترین است. با مراجعه به سایت و استفاده از آن اگر اشکالاتی وجود دارد یا چیزهایی گیج کننده به نظر می رسند، بازدیدکنندگان شما تجربه کاربری (UX) با کیفیتی ندارند.

در حالی که این می تواند ناامید کننده است، می توانید اقداماتی را برای بهبود ناوبری موجود در سایت خود انجام دهید. در اینجا برخی از بهترین روش‌هایی وجود دارد که من برای سال‌ها استفاده کرده‌ام و نتایج باکیفیتی ارائه می‌کنند.

پیدا کردن مسیریابی را آسان کنید

بیشتر افرادی که در صفحه شما قرار می گیرند بی تاب خواهند بود. آنها تحمل زیادی برای وب سایت هایی با قابلیت استفاده پیچیده نخواهند داشت. در صورتی که نامشخص یا به سختی بتوان آن را پیدا کرد، همین امر صادق است. اکثر مردم به دلیلی به یک وب سایت می روند، مانند یافتن اطلاعات، خواندن محتوای شما یا خرید. مطمئن شوید که نوار پیمایش شما در مکانی است که کاربران انتظار دارند – به صورت عمودی در سمت چپ یا راست یا به صورت افقی در بالا.

یکنواخت بمانید

مطمئن شوید که پیمایش شما در یک مکان در هر صفحه وب سایت قرار دارد. استفاده از طرح، رنگ ها و فونت یکسان به بازدیدکنندگان کمک می کند تا با سایت بیشتر آشنا شوند و در هنگام مرور احساس راحتی کنند. اگر پیمایش از یک صفحه به صفحه دیگر تغییر کند، افرادی که از سایت شما بازدید می‌کنند گیج می‌شوند و احتمال بیشتری دارد که در جایی جستجو کنند، طرح‌بندی و پیمایش شفاف‌تر و استفاده آسان‌تر است.

Be خاص

مطمئن شوید که از عبارات بیش از حد عمومی در ساختار ناوبری سایت خود استفاده نمی کنید. کلماتی مانند “ابزار” یا “منابع” برای کاربران واضح نیستند و برای فهمیدن چه محتوایی ارائه می شود.

بهتر است از اصطلاحات دقیق تری مانند «مطالعات موردی»، «اخبار» یا «وبلاگ‌ها» که بازدیدکنندگان را مستقیماً به آن صفحه می‌برد و از سردرگمی‌های غیرضروری جلوگیری می‌کند. ناوبری قوی وب سایت نقش مهمی در سئو استراتژی های کسب و کارهای کوچک دارد. برای کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو، از جمله Google، باید خاص باشید.

پیوندهای ناوبری خود را به حداقل برسانید

فقط فکر کنید که فرود آمدن در یک سایت و یافتن چندین انتخاب و عدم اطمینان در مورد اینکه کجا باید کلیک کنند چقدر خسته کننده خواهد بود. کسی ابتدا باید از چه صفحه ای بازدید کند؟ این نوع سردرگمی تنها باعث می شود که بازدیدکنندگان سایت شما را ترک کنند و به طور بالقوه به مسابقه بروند.

هفت به عنوان “عدد جادویی” در نظر گرفته می شود. ” برای موارد ناوبری. این بدان معنی است که کمتر به ناوبری سایت شما مربوط می شود.

بهبود پیمایش سایت شما

همانطور که از اطلاعات اینجا می بینید، عوامل زیادی باعث بهبود ناوبری سایت شما می شوند. مطمئن شوید که اطلاعات اینجا را در ذهن داشته باشید، که تضمین می کند که شما به نتایج دلخواه خواهید رسید. در حالی که اجرای آن ممکن است کمی طول بکشد، استفاده از این نکات ناوبری سایت شما را کاربرپسندتر می کند و افراد را برای مدت طولانی تری در صفحه شما نگه می دارد. مطلع بودن بهترین راه برای اطمینان از دریافت نتایج دلخواه است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی