عمومی

قانون جدید تقریباً همه کارفرمایان را ملزم به ارائه زمان و زمان می کند فضایی برای کارکنان شیردهی

قانون جدید تقریباً همه کارفرمایان را ملزم به ارائه زمان و زمان می کند
فضایی برای کارکنان شیردهی

اگر فضایی را برای کارمندان شیردهی در محل کارتان، به احتمال زیاد به زودی باید این کار را انجام دهید.

به عنوان بخشی از تصویب لایحه ۱٫۷ تریلیون دلاری کل هزینه فدرال، مصوب ۲۰ دسامبر ۲۰۲۲، استانداردهای کار منصفانه فدرال قانون (FLSA) برای گنجاندن ارائه حمایت های فوری مادرانه (PUMP) اصلاح شد. ) برای قانون مادران شیرده. این اصلاحیه حفاظت از محل نگهداری شیردهی در محل کار را تقریباً به همه کارکنان شیرده در کشور گسترش می‌دهد. (تنها استثنا برای خلبانان خطوط هوایی و مهمانداران است.)

بر اساس این اصلاحیه، تقریباً به همه کارفرمایان به زودی ملزم خواهند شد. ایجاد مکانی برای پمپاژ غیر از حمام، محافظت شده از دید و عاری از نفوذ همکاران و عموم. لازم نیست این فضا دائمی باشد، بلکه باید کاربردی باشد و در دسترس همه کارگران شیرده، اعم از ساعتی و حقوق بگیر، و همچنین کسانی که پس از مرده به دنیا آمده یا رحم اجاره ای شیر دوش می دهند، باشد. اگر کارمندی وجود نداشته باشد که نیاز به دوشیدن شیر مادر نداشته باشد، کارفرما موظف نیست فضایی را فراهم کند.کارفرمایان باید فضا و همچنین زمان استراحت معقولی را برای کارکنان شیرده فراهم کنند. تا یک سال پس از تولد کودک.

قانون جدید برای همه کارفرمایانی که تحت FLSA هستند، اعمال می‌شود، قانونی که فقط برای کارفرمایان با فروش سالانه در مجموع اعمال می‌شود. حداقل ۵۰۰۰۰۰ دلار یا کسانی که در تجارت بین ایالتی مشغول هستند. انتظار می‌رود قانون جدید تقریباً نه میلیون کارمند دیگر را شامل شود، از جمله کارگران ساعتی، حقوق بگیر، حرفه‌ای، فصلی، کشاورزی و کارمندانی که پس از تولد فرزند مرده یا رحم اجاره‌ای در حال دوشیدن شیر هستند. قبلاً، این قانون فقط کارمندان غیرمعاف یا ساعتی را تحت پوشش قرار می داد. کارفرمایان با کمتر از ۵۰ کارمند ممکن است از شرایط قانون PUMP مستثنی شوند. “الزامات زمانی که در ارتباط با اندازه، منابع مالی، ماهیت یا ساختار کسب و کار کارفرما در نظر گرفته می شود، با ایجاد مشکلات یا هزینه های قابل توجهی برای کارفرما، سختی بی موردی را تحمیل می کند.”

مریدیت دینکینز، دستیار مشاور عمومی و مشاور منابع انسانی در شرکت مدیریت منابع انسانی Engage PEO خاطرنشان می‌کند که کارفرمایان همچنان ملزم به رعایت قوانین ایالتی هستند که حمایت‌های بیشتری را ارائه می‌کنند. او اضافه می‌کند که برخی از قوانین ایالتی ممکن است کارفرمایان را ملزم کنند که محل‌های شیردهی را بیش از یک سال پس از تولد کودک فراهم کنند یا از شرایط سخت‌گیرانه‌تری در مورد مکان خصوصی که برای دوشیدن شیر در نظر می‌گیرند، پیروی کنند.

اگر اکنون مشمول این قانون هستید و نمی‌دانید که چگونه چنین کارمندانی را در خود جای دهید، اکنون زمان اقدام فرا رسیده است. در حالی که قانون PUMP اکنون یک قانون فدرال است، کارفرمایان تا ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ فرصت دارند تا از این قانون پیروی کنند (کسب و کار در صنعت اتومبیلرانی و ریلی تا سال ۲۰۲۵ فرصت دارند).

علاوه بر این، اصلاحیه عواقب عدم انطباق را مشخص می کند. طبق قانون جدید، کارگران می توانند از کارفرمایان خود به دلیل عدم رعایت قوانین شکایت کنند. قبل از طرح ادعا علیه کارفرما، کارمندان شیرده موظفند به کارفرمای خود اطلاع دهند و نیازهای خود را مشخص کنند. پس از آن کارفرمایان ۱۰ روز فرصت دارند تا از این موضوع پیروی کنند. اگر این کار را انجام ندهند، ممکن است کارمندانی که ادعا می‌کنند، برای مدتی که برای شیردهی صرف کرده‌اند، در صورتی که کارمند مجبور باشد برای پمپاژ و خسارات وارده به مدت زمان طولانی سپری کند، ممکن است حق دریافت حقوق معوقه داشته باشند.

“پیش‌گیر بودن در این مورد آسان‌تر است و سیگنال واقعاً مثبتی در مورد فراگیر بودن ارسال می‌کند.” می‌دانید، حتی اگر کسی به تازگی برای مصاحبه وارد می‌شود و حتی یک والدین نیست، می‌بینید که شما فعالانه درباره این موضوع فکر کرده‌اید و سیگنال‌های پشتیبانی ارائه می‌دهید مانند اینکه شما یک سازمان مترقی هستید، که مکان خوبی برای کار است.»

به همین دلیل است که کارفرمایان باید اطمینان حاصل کنند که زمان استراحت معقولی برای همه کارکنان فراهم می کنند و باید سیاست های خود را بر این اساس به روز کنند. و وکیل استخدامی در مینیاپولیس Roe Law Group. او توصیه می‌کند پنجره‌ای که در آن چنین وقفه‌هایی وجود دارد تا دو سال پس از زایمان کارمند تمدید شود. برخی از قوانین ایالتی ممکن است کارفرمایان را ملزم کنند که مسکن شیردهی را بیش از یک سال پس از تولد کودک فراهم کنند یا به الزامات سخت گیرانه تری پایبند باشند. پس سعی و کوشش خود را انجام دهید.

همچنین ایده خوبی برای کارفرمایان است که با هر کارمندی که برای تعیین یک برنامه معقول درخواست مسکن شیردهی می کند، تعامل داشته باشند. دینکینز می‌گوید برای انجام استراحت. او می‌گوید: «انعطاف‌پذیری مهم است زیرا هر کارمند منحصر به فرد است و احتمالاً راه‌حلی برای همه وجود ندارد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی