عمومی

چگونه و چرا باید اعتبار BBB را دریافت کرد

چگونه و چرا باید اعتبار BBB را دریافت کرد

تصمیم گیری برای دریافت اعتبار BBB برای برخی از صاحبان مشاغل کوچک انتخاب آسانی است، اما برخی دیگر سؤالاتی دارند. آیا ارزش پرداخت هزینه را دارد؟ واقعاً چه ارزشی دارد؟

تصمیم گیری برای دریافت اعتبار BBB می تواند برای برخی از صاحبان مشاغل کوچک تصمیم ساده ای باشد، در حالی که دیگران با عدم قطعیت دست و پنجه نرم می کنند. برخی مزایای ملموس در برابر هزینه هزینه را زیر سوال می برند. واقعاً چقدر ارزش ارائه می‌کند؟

همانطور که بیشتر به آن می‌پردازیم، کسب اعتبار از سوی Better Business Bureau (BBB) ​​دارای مزایای استراتژیک بی‌شماری است.

این کار شما را ارتقا می‌دهد. اعتبار نام تجاری، تقویت اعتماد عمومی، و به عنوان یک چراغ راهنما، مشتریان جدید را به سمت کسب و کار شما می کشاند.

svg%3E - چگونه و چرا باید اعتبار BBB را دریافت کرد

لوگوی آبی و سفید BBB، مهر اطمینان، نمادی است که احتمالاً در برخورد با مشاغل با آن روبرو شده اید. شرکت‌ها با افتخار این مهر را به یک دلیل منحصر به فرد نشان می‌دهند: عموم مردم تمایل دارند با سهولت بیشتری اعتماد خود را به یک کسب‌وکار معتبر BBB القا کنند.

این مهر به‌عنوان چراغ راهنمایی برای مصرف‌کنندگان عمل می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا کسب‌وکارهای معتبر و مسئولیت‌پذیر را از یکدیگر تشخیص دهند. کلاهبرداری های غیرمسئولانه و عملیات ناپایدار و گذرا.

با این وجود، این حق نمایش مهر و موم BBB بدون شایستگی داده نمی شود. کسب‌وکارها باید فرآیند اعتباربخشی را برای کسب این امتیاز طی کنند و تکمیل کنند.

هدف این مقاله نشان دادن چگونگی گسترش این فرآیند اعتباربخشی، ارزش ذاتی آن و مراحل تضمین اعتبار BBB است.

Best Business Bureau چه کاری انجام می دهد؟

دیدگاه این دفتر این است که “بازار اخلاقی که در آن خریداران و فروشندگان می توانند به یکدیگر اعتماد کنند”، فضایی را ایجاد می کند که معاملات منصفانه و صادقانه می توانند رشد کنند.

BBB به عنوان یک سازمان مادر به نام انجمن بین المللی دفاتر کسب و کار بهتر ساختار یافته است. در زیر این چتر تقریباً ۱۰۰ نهاد محلی وجود دارد که به طور مستقل در سراسر ایالات متحده، کانادا و مکزیک ادغام شده اند.

svg%3E - چگونه و چرا باید اعتبار BBB را دریافت کرد

BBB همچنین یک بازوی غیرانتفاعی دارد ، موسسه BBB برای اعتماد بازار که به ارتقای استانداردهای تجاری اخلاقی اختصاص دارد. از جمله فعالیت‌های کلیدی دیگر:

  • BBB فهرستی از بیش از ۵ میلیون نمایه کسب‌وکار را نگه می‌دارد که مصرف‌کنندگان می‌توانند در مورد یک کسب‌وکار تحقیق کنند.
  • مصرف‌کنندگان می‌توانند شکایت کنند، و BBB به شرکت‌ها می‌دهد. راهی برای پاسخ دادن BBB میانجیگری و داوری را برای کمک به حل و فصل اختلافات ارائه می‌کند.
  • مصرف‌کنندگانی که هویت خود را تأیید می‌کنند، می‌توانند درباره فروشندگان در وب‌سایت BBB نظر بدهند.
  • Better Business Bureau کسب‌وکارها را از A+ تا F رتبه‌بندی می‌کند. ، بر اساس یک مقیاس ۱۷ درجه ای.
  • BBB برای شرکت های منتخب تعیینی به نام “اعتباربخشی” ارائه می دهد.

اعتباربخشی BBB به چه معناست؟

اعتبارآوری تجاری BBB نشان می دهد که شرکت شما با موفقیت الزامات تعیین شده BBB را برآورده کرده است. و به طور رسمی وضعیت اعتبار اعطا شده است.

این شامل پر کردن فرم درخواست، ارائه اطلاعات مورد نیاز، امکان بررسی کامل عملیات تجاری شما، و رعایت استانداردهای دقیق BBB است.

کسب و کارهایی که اعتبار کسب می کنند نیز باید هزینه ای را پرداخت کنند و از تمدید آن به صورت سالانه اطمینان حاصل کنند. پس از تکمیل این مراحل، یک کسب و کار معتبر BBB به امتیازات بازاریابی انحصاری، همراه با سایر مقررات سودمند دسترسی پیدا می کند.

چرا دریافت کنید. اعتبار BBB؟

کسب و کارهای معتبر BBB از چندین مزیت برخوردار هستند، از جمله:

اعتماد مصرف کننده. کسب و کارها حق دارند نام تجاری خود را با برند BBB که مترادف با اعتماد است مرتبط کنند. برای مثال، کسب‌وکارهای معتبر می‌توانند لوگوی «تجارت معتبر BBB» را روی درب ورودی، وب‌سایت و مکان‌های دیگر نمایش دهند. مصرف کنندگان به دنبال این مهر هستند.

مزیت رقابتی. اعتباربخشی منحصر به فرد است و کسب و کار شما را از رقبا متمایز می کند. طبق وب سایت BBB، حدود ۴۰۰۰۰۰ کسب و کار معتبر هستند. وقتی در نظر بگیرید که این تعداد کمتر از ۳٪ از کل شرکت ها است، به راحتی می توان فهمید که چگونه شرکت هایی که اعتبار دریافت می کنند از همتایان خود متمایز هستند.

مدیریت شهرت. کسب و کارهای معتبر امتیاز بیشتری نسبت به رتبه بندی BBB خود دریافت می کنند. رتبه بندی جدا از اعتبار است. اما وقتی یک کسب‌وکار خود را در فرآیند اعتبارسنجی قرار می‌دهد، BBB می‌تواند قابلیت اعتماد را مستقیماً ارزیابی کند و ممکن است امتیاز بالاتری اعطا کند.

نمایش آنلاین. کسب‌وکار شما وضعیت اعتبار خود را مشخص می‌کند. در فهرست BBB یک کسب و کار می تواند نمایه آنلاین خود را ادعا کند و تصاویر، ویدیوها و سایر اطلاعات را اضافه کند. حتی ممکن است سرنخ هایی برای شرکت شما ارسال شود.

آموزش و اطلاعات. BBB وبینارها، خبرنامه ها و منابعی را برای کمک به شما در راه اندازی کسب و کارتان ارائه می دهد.

svg%3E - چگونه و چرا باید اعتبار BBB را دریافت کرد

چگونه اعتبار BBB را دریافت کنیم

اخذ اعتبار برای یک شرکت معتبر سخت نیست، اما باید درخواست دهید. پنج مرحله برای نحوه دریافت اعتبار BBB وجود دارد:

۱٫ واجد شرایط بودن خود را بررسی کنید

اولین قدم این است که مطمئن شوید کسب و کار شما واجد شرایط است. شما باید حداقل ۶ ماه در تجارت بوده باشید. در میان سایر الزامات، باید موارد زیر را داشته باشید:

  • همه مجوزها و تعهدات لازم برای صنعت خود را داشته باشید.
  • بدون نقض اخلاق دولتی.
  • انطباق با تمام قوانین دولتی و تعهدات قراردادی.
  • یک سیاست حفظ حریم خصوصی در وب سایت شما و فناوری ایمن در صورت فروش آنلاین.

۲٫ درخواست کنید

دو راه برای درخواست اعتبار وجود دارد. برای شروع فرآیند می‌توانید به این صفحه بروید.< /p>

یک راه جایگزین برای درخواست این است که مستقیماً با دفتر محلی BBB خود در تماس باشید. به عنوان مالک یک کسب و کار کوچک، تعاملات شما در درجه اول با دفتر محلی BBB شما خواهد بود.

می توانید از BBB.org دیدن کنید و سازمان های BBB فعال در ایالات متحده، کانادا و مکزیک را برای شناسایی مناسب مورد بررسی قرار دهید. فصل برای موقعیت جغرافیایی شما.

سپس، می‌توانید این فرآیند را از طریق تماس، ایمیل، یا با استفاده از فرم درخواست موجود در وب‌سایت بخش محلی آغاز کنید.

<. span class="ez-toc-section" id="3_Provide_Information"/>۳٫ اطلاعاتی ارائه دهید

همراه با درخواست خود، باید جزئیات حیاتی خاصی در مورد کسب و کار خود ارائه دهید. فهرست اطلاعات جامع نیست، اما دقت آن بسیار مهم است.

حقایق کلیدی مانند نام رسمی کسب و کار شما، آدرس ثبت شده، تعداد کارمندان در لیست حقوق و دستمزد شما، و سایر فرم جزئیات مرتبط هسته اصلی این داده‌ها است.

اطمینان از دقت در این مرحله بسیار مهم است، زیرا راه را برای یک فرآیند بازبینی یکپارچه هموار می‌کند و نقشی اساسی در حکم نهایی اعتبار شما ایفا می‌کند.

۴٫ تحت یک بررسی تجاری قرار بگیرید

بعد از ارسال درخواست شما، فصل BBB برای منطقه شما یک بررسی تجاری عمیق انجام می دهد.

این بررسی شامل بررسی سوابق عمومی به همراه بررسی کامل سایر منابع اطلاعاتی موجود برای سنجش میزان اعتماد و یکپارچگی کسب و کار شما می‌شود.

به عنوان بخشی از این، BBB ممکن است درخواست کند. یک جلسه شخصی یا یک مصاحبه تلفنی انجام دهید تا بینش بیشتری در مورد عملیات خود به دست آورید. سپس این برنامه برای بررسی توسط هیئت مدیره محلی BBB ارائه می شود، فرآیندی که می تواند چندین هفته طول بکشد.

هیئت مدیره، متشکل از افراد از جامعه تجاری گسترده تر، به صورت دوره ای تشکیل جلسه می دهد. با توجه به این عوامل، عاقلانه است که انتظار داشته باشیم روند کلی حداقل ۳ هفته طول بکشد.

۵٫ پس از تأیید هزینه را پرداخت کنید

پس از اینکه درخواست شما مراحل تأیید سختگیرانه را سپری کرد، باید با شرایط مشخص شده BBB موافقت کنید. این شامل پرداخت هزینه نیز می‌شود که به آن عوارض اعتباربخشی نیز گفته می‌شود.

لازم است به خاطر داشته باشید که این هزینه رتبه‌بندی خاصی را تضمین نمی‌کند. بلکه به سمت پوشش هزینه‌های سربار BBB هدایت می‌شود.

این هزینه‌ها شامل پردازش برنامه‌های کاربردی و حفظ عملیات روزانه در سازمان‌های Better Business Bureau می‌شود. به عنوان یک کارآفرین، می‌دانید که اداره یک سازمان مستلزم هزینه‌های عملیاتی زیادی است – غرامت کارکنان، اجاره محل کسب‌وکار، هزینه‌های آب و برق و موارد دیگر.

پس از تأیید درخواست شما، یک بسته خوش‌آمدگویی جامع ارائه می‌شود. برای شما ارسال شد این کیت شامل یک گواهی عضویت، مجموعه وسیعی از مواد بازاریابی، و مجموعه‌ای از منابع مفید دیگر است.

علاوه بر این، یک ایمیل حاوی اطلاعات ورود به سیستم برای نمایه آنلاین جدیدتان برای شما ارسال می‌شود که علامت گذاری می‌کند. شروع سفر اعتباربخشی BBB شما.

svg%3E - چگونه و چرا باید اعتبار BBB را دریافت کرد

هزینه اعتباربخشی BBB چقدر است؟

برای بیشتر مشاغل کوچک، هزینه اعتبارسنجی صدها دلار خواهد بود. با این حال، هزینه ها به دو عامل بستگی دارد: (۱) تعداد کارمندان شما، و (۲) برنامه هزینه دفتر محلی BBB شما.

هر دفتر محلی BBB برنامه هزینه های خاص خود را دارد و به نظر می رسد اکثر آنها در محدوده ۱۰٪ از فصل های دیگر قرار می گیرند. چند شعبه محلی هزینه های خود را به صورت آنلاین قرار می دهند. به عنوان مثال، دفتر سنت لوئیس هزینه های زیر را منتشر می کند:

< /tbody>

< /table>

برای هزینه‌های واقعی که از شما دریافت می‌شود، با بخش محلی خود تماس بگیرید. طرح‌های پرداخت در دسترس هستند تا به شما امکان می‌دهند هزینه را به صورت ماهانه یا فصلی تقسیم کنید.

هزینه یکسان سالانه برای تمدید شارژ می شود. کارمزدهای BBB یک هزینه تجاری است که به عنوان کسر مالیات مشاغل کوچک واجد شرایط است.

واقعیت ناشناخته: برخی از دفاتر تجاری محلی گهگاه تخفیف هایی ارائه می دهند. به عنوان مثال، در زمان نگارش این مقاله، BBB فلوریدا جنوب شرقی یک تخفیف برای مدت محدود به همراه ۹۰ روز تبلیغات آنلاین رایگان ارائه می‌دهد.

اعتباربخشی BBB برای چه نوع کسب و کاری مناسب است؟

اعتباربخشی BBB دارای مزایای بالقوه برای هر شرکتی است که با آن درگیر است. عمومی، صرف نظر از اندازه یا صنعت آن. این باعث می‌شود طیف گسترده‌ای از سازمان‌ها واجد شرایط باشند.

اگرچه کسب‌وکارهای کوچک اغلب بخش قابل‌توجهی از نهادهای معتبر را تشکیل می‌دهند، شعب محلی شرکت‌های بزرگ‌تر، مانند بانک‌ها، غیرمعمول نیستند.

کسب و کارها در صنایع مختلف می توانند به دنبال تایید اعتبار باشند، به استثنای صنایعی که یا غیرقانونی هستند، مانند کازینوهای آنلاین، یا توسط BBB به عنوان ذاتاً مشکل ساز هستند، به عنوان مثال، روز پرداخت. وام دهندگان.

براساس داده های BBB غرب فلوریدا، بیشترین درخواست از مردم شامل مشاغلی مانند پیمانکاران سقف، پیمانکاران سیستم تهویه مطبوع، شرکت های بیمه، سازندگان خانه، نمایندگی های فروش خودروهای دست دوم، پیمانکاران عمومی، لوله کش ها، شرکت‌های استخر، و آژانس‌های مجموعه.

در حالی که این فهرست تابع تغییرات منطقه‌ای است، نگاهی اجمالی به انواع کسب‌وکارهایی را ارائه می‌کند که اعتبار BBB به طور قابل‌توجهی بر تصمیم‌گیری‌های مصرف‌کننده تأثیر می‌گذارد.

این کسب‌وکارها، به ویژه، ممکن است مزایای قابل توجهی از اعتبار بخشی به دست آورد.

آیا کسب و کارهای آنلاین می توانند اعتبار BBB را دریافت کنند؟

در واقع، مشاغل آنلاین واجد شرایط درخواست و دریافت اعتبار BBB هستند. ممکن است نیاز را زیر سوال ببریم، اما دلیل آن صریح است. در عصر دیجیتال، ایجاد اعتماد آنلاین مهم‌تر از همیشه است.

یک مطالعه توسط نیلسن، به نقل از BBB، نشان داد که ۶۰ درصد از مصرف‌کنندگان قبل از خرید آنلاین با BBB مشورت می‌کنند، که بر اهمیت BBB تاکید می‌کند. اعتباربخشی برای سرمایه گذاری های تجارت الکترونیک.

چگونه بفهمم که یک کسب و کار دارای اعتبار BBB است؟

دو روش اصلی برای تعیین اعتبار BBB یک کسب و کار وجود دارد. اولین رویکرد این است که به دنبال مهر تجاری معتبر BBB پویا در وب سایت شرکت بگردید.

این نسخه نرم افزار تعاملی آرم BBB اجازه می دهد تا مصرف کنندگان می توانند اعتبار یک کسب و کار را با یک کلیک ساده تأیید کنند.

از طرف دیگر، می توانید از وب سایت BBB.org بازدید کرده و کسب و کار را جستجو کنید. نمایه کسب‌وکار نشان می‌دهد که آیا کسب‌وکار معتبر است یا خیر.

اگر برای یافتن کسب‌وکار مشکل دارید، از املای صحیح نام اطمینان حاصل کنید. اگر نمایه کسب و کار هنوز وجود نداشته باشد، نشان دهنده عدم اعتبار BBB است.

svg%3E - چگونه و چرا باید اعتبار BBB را دریافت کرد۲٫

چرا یک کسب و کار معتبر BBB نیست؟

ممکن است دلایل متعددی وجود داشته باشد که یک کسب و کار دارای اعتبار نیست — و این دلایل لزوماً منفی نیستند:

  • ممکن است کسب و کار به سادگی تصمیم گرفته باشد که درخواستی ندهد یا تمدید نکند.
  • ممکن است شرکت نقل مکان کرده باشد و به طور موقت فاقد اعتبار باشد. این مورد ما در Small Business Trends Media بود، پس از اینکه کسب و کار را به ایالت دیگر منتقل کردیم.
  • ممکن است یک کسب و کار به دلیل حضور در صنعتی که BBB آن را کلاهبرداری یا مشکل زا می داند، معتبر نباشد.
  • اعتبارنامه نیز قابل لغو است. MyPillow معروف بود وضعیت لغو شد و رتبه آن کاهش یافت، تا حدی به دلیل نقض کد تبلیغاتی BBB.

استانداردهای اعتماد BBB چیست؟

دفتر کسب و کار بهتر به طور مداوم بر کسب و کارهای معتبر نظارت می کند تا از پایبندی پایدار به هشت اصل اساسی که در مجموع به آنها گفته می شود، اطمینان حاصل کند. Standards of Marketplace Trust.

این استانداردها نقشه راهی را برای کسب و کارهایی که به دنبال حفظ جایگاه خوب و پرورش شهرت مثبت هستند، ارائه می دهد. آنها به شرح زیر هستند:

  • اعتماد ایجاد کنید: یک سابقه مثبت در بازار ایجاد و حفظ کنید.
  • صادقانه تبلیغ کنید: استانداردهای تعیین شده را رعایت کنید. تبلیغات و فروش.
  • راستش را بگویید: صادقانه محصولات و خدمات را ارائه دهید، از جمله افشای شفاف و کافی در مورد کلیه شرایط با اهمیت.
  • باید. شفاف: آشکارا ماهیت، مکان، و مالکیت کسب و کار را شناسایی کنید، و تمام خط مشی‌ها، ضمانت‌ها و رویه‌هایی را که بر تصمیم مشتری برای خرید تأثیر می‌گذارند، به وضوح افشا کنید.
  • وعده های محترمانه: به تمام توافقات کتبی و اظهارات شفاهی پایبند باشید.
  • پاسخگو باشید: به اختلافات بازار رسیدگی کنید. به سرعت، حرفه ای و با حسن نیت.
  • حریم خصوصی نگهبان: از هر گونه داده جمع آوری شده در برابر سوء استفاده و کلاهبرداری محافظت کنید، اطلاعات شخصی را فقط در صورت نیاز جمع آوری کنید و به ترجیحات مصرف کنندگان در رابطه با استفاده از اطلاعات آنها.
  • تجسم یکپارچگی: به تمام معاملات تجاری، معاملات بازار و تعهدات با صداقت نزدیک شوید.

رعایت این استانداردها. نه تنها به حفظ اعتبار BBB کمک می کند، بلکه، و شاید مهمتر از آن، به عنوان اصول راهنمای عالی برای اجرای هر کسب و کاری عمل می کند.

این استانداردها شیوه های تجاری اخلاقی را تشویق می کنند که می تواند به ایجاد شهرت قوی و مشتری وفادار کمک کند. پایگاه.

آیا باید کسب و کار خود را تأیید کنم؟< /h2>

ممکن است تعجب کنید: آیا اداره کسب و کار بهتر ارزش آن را دارد؟ BBB بدون بحث نیست. بیش از یک دهه پیش در مورد آن نوشتم و از پاسخ متعجب شدم. همچنین، چند سال پیش CNN مجموعه‌ای از مقالات منفی نوشت، پس از آن سازمان گفت که تغییراتی ایجاد کرده است.

با این حال، اعتبارسنجی ارزش دارد و من آن را توصیه می‌کنم، به‌ویژه برای مشاغل کوچک محلی که به مصرف‌کنندگان خدمات می‌دهند. من هیچ علاقه مالی به این ندارم که آیا شما اعتبارنامه دریافت می کنید یا نه. اما به همین دلیل مهم است: بخش بزرگی از مکان‌های عمومی به BBB اعتماد دارند.

اگر مشتریان بالقوه فکر می‌کنند اعتبار BBB دارای ارزش است. ، پس ارزش دارد. زیرا در نهایت، مشتری چیزی است که اهمیت دارد.

منابع اطلاعاتی:

تصویر: روندهای کسب و کار کوچک< /p>


بیشتر در: بازاریابی ۱۰۱

تعداد کارمندان هزینه های سالانه اعتباربخشی
۱ – ۳ $۵۱۰
۴ – ۷ ۵۸۵$< /td>
۸ – ۱۰ ۶۶۰$
۱۱ – ۴۹ ۸۵۰ دلار
۵۰ – ۹۹ ۱۰۳۵$
۱۰۰ – ۲۰۰ ۱۲۲۵ دلار
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی