عمومیمقالات

اگر ارسال کارت های کریسمس مانند یک کار طاقت فرسا به نظر می رسد، در اینجا نحوه انجام کار آمده است مودبانه انصراف دهید

اگر ارسال کارت های کریسمس مانند یک کار طاقت فرسا به نظر می رسد، در اینجا نحوه انجام کار آمده است
مودبانه انصراف دهید

ارسال کارت های تعطیلات یک سنت محبوب است. اما در میان یک فصل شلوغ، این فعالیت می تواند بیشتر استرس ایجاد کند تا شادی. حداقل، خرید، امضا، نشانی و ارسال پیام تبریک قبل از فرا رسیدن تعطیلات وجود دارد. بسیاری از ما پا را فراتر می گذاریم و برای کارت های عکس با طراحی سفارشی هزینه اضافی می پردازیم و حتی جلسات عکاسی خصوصی را رزرو می کنیم تا بتوانیم آن عکس عالی را ثبت کنیم. اما، این سوال باقی می‌ماند: آیا توقف ارسال کارت‌های کریسمس اشکالی ندارد؟

رها کردن سنت: نحوه توقف ارسال کارت های کریسمس

به دلایل مختلف، برخی از ما از سنت کارت تعطیلات خودداری می کنیم. افزایش قیمت ها ممکن است یک عامل باشد: آمریکایی ها کاهش هزینه های خود را دارند، طبق یک هدف نظرسنجی مشترک Statista Q و We Are Social.

بعضی از ما به دلایل شخصی تر ارسال کارت های کریسمس را متوقف کرده ایم. پس از جدایی زناشویی، کندرا استانتون لی، نویسنده ماساچوست، تصمیم گرفت قدم بگذارد بازگشت از سنت کارت تعطیلات. او در مقاله ای برای TODAY نوشت: “من قلم خوشنویسی خود را بیرون نمی آورم، اما چیزهای زیادی برای مراقبه و برکات زیادی برای شمارش دارم.” جولیت کوئنل، مشاور سلامت روان بالینی دارای مجوز در کارولینای شمالی و نویسنده به چه کسی دیوانه می گویید؟ سفر از انگ تا درمان. در نتیجه، ما کمتر مجبور به ارائه آن تصویر «کامل» به جهان می‌شویم و آزادی عمل‌هایی را که دیگر معتبر نیستند، رها می‌کنیم.

حتی در غیاب چنین چالش‌هایی، مفید است. به این فکر کنید که چرا اصلاً کارت تعطیلات می فرستیم. آیا ارسال ایمیل به آنها باعث شادی می شود و به ما کمک می کند با دیگران ارتباط برقرار کنیم یا تنها هدف این است که با همسالان خود همگام باشیم؟ Kuehnle می‌گوید در حالی که بسیاری از مردم از این سنت لذت می‌برند، “این واقعاً عملکردی است”. Kuehnle می‌گوید: «از این نظر بسیار شبیه رسانه‌های اجتماعی است.»

به‌جای قضاوت، هر احساسی را که در اطراف سنت ایجاد می‌شود با کنجکاوی بپذیرید. به عنوان مثال، آیا از این که آن کارت های جشن را پست نکنیم، احساس گناه، تسکین یا احساس قدرت می کنیم؟ توجه به این احساسات می تواند به ما در تصمیم گیری در مورد مراحل بعدی کمک کند، مانند تجسم مجدد سنت یا ایجاد سنت جدید.

پیدا کردن آداب و رسوم جدید

اگر کارت های تعطیلات مورد علاقه شما نیست، مطمئن باشید که هیچ قانون آداب معاشرت را زیر پا نمی گذارید.

کریستی اسپنسر، مربی آداب معاشرت مستقر در میسوری و موسس شرکت مودب. «انصراف از کارت‌های سنتی، اجتناب از یک سنت نیست. زمان بازیابی است.»

به‌جای ارسال کارت‌های کریسمس، می‌توانید را پیدا کنید. مراسم تعطیلات که برای خانواده شما پایدار و معنادار است. Kuehnle می‌گوید: «مردم فراموش می‌کنند که ما در واقع اختیار داریم تا تصمیم بگیریم سنت‌هایمان چیست. اشکالی ندارد که به ارسال کارت «نه» بگویید و از خود بپرسید: «این «نه» برای چیست؟ او می گوید. شاید بازدید از یک بازار تعطیلات، لذت بردن از یک فنجان شکلات داغ با بچه هایتان یا مشارکت در یک اسباب بازی محلی باشد.

اگر هنوز هم می‌خواهید پیام تبریک تعطیلات را ارسال کنید، کارت‌های دیجیتال یا الکترونیکی گزینه خوبی هستند، اما بدون تعهد زمانی و هزینه کارت‌های پستی. شما حتی می توانید با کمک مالی به موسسه خیریه مورد علاقه خود با پولی که برای کارت ها و هزینه های پستی خرج می کنید، یک سنت خانوادگی جدید را شروع کنید.

نحوه مودبانه ارسال کارت‌های کریسمس را متوقف کنید: انعطاف‌پذیر باشید و روی اتصال تمرکز کنید

حتی اگر در این فصل از ارسال کارت‌های پستی خودداری کنید، همیشه می‌توانید یک سال دیگر به سنت بازگردید. یا می توانید لیست خود را همانطور که اسپنسر انجام می دهد تقسیم بندی کنید: او از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی برای افرادی که به طور منظم با آنها در تماس است تبریک می فرستد، در حالی که کارت های فیزیکی را برای دیگران پست می کند. او می‌گوید: «من همیشه برای اعضای خانواده بزرگ‌تر کارت‌های کریسمس می‌فرستم، زیرا آن عکس ما چیزی است که ممکن است آن‌ها بیش از هر کس دیگری برایشان ارزش قائل شوند.

نیازی نیست به مردم اعلام کنید که این کار را نخواهید کرد. کارت های پستی باشد، اما می توانید آن را به کسانی که این موضوع را به شما معرفی کرده اند ذکر کنید تا به شما بگویند از دریافت کارت های شما لذت می برند. «سال گذشته، من هیچ عکس خانوادگی را انتخاب نکردم. اسپنسر می‌گوید در واقع چند نفر را وادار کردم که بنویسند و بگویند: “عکس خانوادگی کجاست؟” “آن افراد قطعاً در لیست من هستند زیرا بدیهی است که این برای آنها معنی دارد.”

و اگر قصد دارید به عزیزی که سال سختی را پشت سر گذاشته است تبریک بفرستید، تأثیر کارت دست نوشته را در مقابل آن در نظر بگیرید. یک ایمیل، متن یا پست رسانه های اجتماعی. اسپنسر می‌افزاید که پیام شما برای معنی‌دار بودن نیازی به طولانی بودن ندارد. “هیچ چیز خاص تر از دریافت چیزی نیست که به طور خاص دست نویس باشد. تکرار این احساس واقعاً دشوار است.”

بهترین توصیه برای تعیین سنت کارت تعطیلات شما؟ به خاطر داشته باشید که این فرصتی است برای ارتباط با دیگران—اما الزامی نیست . اسپنسر می‌گوید، «آنچه برای شما مفید است را انجام دهید، اما این نیز شادی تعطیلات شما را کاهش نمی‌دهد.»

Photo by Lucky Business/Shutterstock. com

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی