عمومی

آخرین استراتژی Peloton برای نجات شرکت چیزی است که خیر شرکت باید همیشه انجام دهد

آخرین استراتژی Peloton برای نجات شرکت چیزی است که خیر
شرکت باید همیشه انجام دهد

این یک چند ماه سخت برای مدیر عامل جدید پلوتن، بری مک کارتی. از آنجا که او شرکت مشکل دار را از بنیانگذار آن، جان فولی، در ماه فوریه تحویل گرفت، سهام آن همچنان در حال سقوط است. اکنون در دوران حضور او در این نقش ۳۸ درصد کاهش یافته است. نه تنها این، سهامدار فعال، بلک ولز، ارائه ای را منتشر کرد که مک کارتی را به دلیل عدم تغییر سریع شرکت در آن مقصر دانست.

شاید مک کارتی با احساس فشار، اولین حرکت بزرگ خود را برای افزایش درآمد اعلام کرده است — توسط افزایش قیمت اشتراک ها. این شرکت اکنون ۴۴ دلار در ماه برای اشتراکی که قبلاً ۳۹ دلار در ایالات متحده هزینه می کرد، در بیانیه ای در مورد افزایش قیمت، اشاره می کند که این اولین بار در هشت سال گذشته است که این کار را انجام می دهد.

در همان زمان، Peloton همچنین قیمت دوچرخه خود را ۳۰۰ دلار و Bike Plus را ۵۰۰ دلار کاهش می دهد. مهم نیست که همین چند ماه پیش، Peloton قیمت های خود را افزایش داد. خوب، در واقع، ارائه و راه اندازی رایگان آنها را متوقف کرد و در عوض ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار به هزینه محصولات Bike and Tread اضافه کرد.

اکنون، همچنان از شما هزینه تحویل را در دوچرخه سطح ابتدایی دریافت می کند، اما هزینه خود سخت افزار را کاهش می دهد، که قیمت را به ۱۴۹۵ دلار می رساند. احتمالاً، ایده این است که با کاهش هزینه سخت‌افزار، مانع ورود را کاهش دهیم، به این امید که بتوانیم هزینه‌های اشتراک را با هزینه‌های اشتراک جبران کنیم.

نکته در مورد افزایش قیمت اشتراک این است که مشتریان از آن متنفرند. این یک چیز است که هنگام اعلام یک ویژگی جدید یا مقداری ارزش اضافی، برای چیزی بیشتر بپردازید. وقتی امروز باید بیشتر از دیروز بپردازید، اما احساس نمی‌کنید چیزی بیشتر دریافت می‌کنید، زمانی می‌رسد که احتمالاً تصمیم می‌گیرید که ارزشش را ندارد.

برای منصفانه بودن، Peloton خاطرنشان می کند که تعداد کلاس هایی که امروز ارائه می دهد بسیار بیشتر از سال ۲۰۱۴ است. این مطمئناً درست است، اما اگر دارید برای اینکه سعی کنید مردم را متقاعد کنید که با گذاشتن نمودار به آنها ارزش بیشتری می دهید، احتمالاً بحث را از دست می دهید. بیشتر مردم فقط احساس می کنند که شما حریص می شوید.

البته این حرکت اجتناب ناپذیر بود. مک کارتی بیشتر دوران حرفه ای خود را صرف شمارش پشته های دلار اشتراک در اسپاتیفای و قبل از آن نتفلیکس کرد. واقعاً تعجب آور نیست که این شرکت از کتاب بازی مشابهی پیروی می کند.

علاوه بر این، اشتراک ها یک مدل تجاری عالی هستند. چیزهای کمی وجود دارد که مطلوب‌تر – به عنوان یک تجارت – از متقاعد کردن مشتریان خود به واگذاری ۱۰ دلار یا ۲۰ دلار یا ۴۰ دلار در ماه اساساً برای بقیه عمر خود وجود دارد.

به جز اینکه نتفلیکس قیمت ها را افزایش می دهد زیرا تقریباً هیچ مشتری جدیدی برای ثبت نام در خدمات آن وجود ندارد. در حال حاضر گزینه پیش‌فرض برای اکثر خانواده‌ها در مورد خدمات پخش جریانی است. در ایالات متحده به حد اشباع رسیده است و تنها راه برای ادامه رشد آن این است که هزینه بیشتری از مشتریان فعلی خود دریافت کند.

همچنین، پلوتون نتفلیکس نیست.

مطمئنا، شرکت تناسب اندام متصل دارای یک نام تجاری قوی و طرفداران وفادار است، اما یک محصول لوکس سطح بالا است. در طول همه‌گیری همه‌گیری بسیار خوب بود، زیرا وقتی باشگاه‌های ورزشی بسته بودند و همه در داخل خانه ماندند، مردم به دنبال جایگزینی بودند. مشکل اصلی آن این است که به ذهن هیچ کس نرسیده است که تعداد محدودی از مردم مایل به خرج کردن این مقدار پول برای یک دوچرخه ثابت هستند، به خصوص زمانی که دوباره شروع به بیرون رفتن کردند.

همچنین، تا زمانی که فصل بعدی Ozark را از دست بدهید، نتفلیکس بسیار آسان است. از سوی دیگر، اگر ۲۰۰۰ دلار برای تجهیزات تناسب اندام پرداخت کرده‌اید که برای دسترسی به بهترین ویژگی آن (کلاس‌ها) از شما می‌خواهد هزینه ماهانه نیز بپردازید، توقف پرداخت اشتراک ماهانه کمی سخت‌تر است. اگر این کار را می کنید، ممکن است دوچرخه ای بسیار ارزان تر خریداری کرده باشید.

که به نوعی مشکل است. آخرین کاری که Peloton می تواند انجام دهد این است که مشتریان فعلی خود را از خود دور کند. مطمئناً، ممکن است اجتناب‌ناپذیر باشد که این شرکت قیمت‌های اشتراک را افزایش دهد. ممکن است روی کاغذ منطقی باشد و شرکت مطمئناً به کمکی که می تواند دریافت کند نیاز دارد. موضوع این است که این شرکت به دلیل مشتریانش وارد این آشفتگی نشد. وادار کردن آنها به پرداخت هزینه بیشتر برای کمک به خروج از آن کاری است که هیچ شرکتی نباید انجام دهد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی