عمومی

3 پیش بینی برای چگونگی A.I. رویه های تجاری را تغییر خواهد داد آینده ی نزدیک

۳ پیش بینی برای چگونگی A.I. رویه های تجاری را تغییر خواهد داد
آینده ی نزدیک

رونق یادگیری ماشینی اینجاست، و فقط بزرگتر خواهد شد. وقتی همه‌گیری نیروی کار و تعامل حضوری محدود را از بین برد، ابزارهای هوش مصنوعی به شرکت‌ها کمک کردند تا بهره‌وری را افزایش دهند. صنایعی مانند میهمان نوازی، Healthcare و energy همگی از A.I اخیر بهره برده اند. نوآوری‌ها، اما اختلالات بیشتری در افق وجود دارد. مننمونه‌های کسب‌وکارهایی که از تجربیات خودکار استفاده می‌کنند در حال افزایش است، و انتظار می‌رود که اتوماسیون هم در فراسوی و هم در نحوه پیگیری طرح‌های زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) شرکت‌ها رشد کند،  به گفته پرانای آگراوال، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت A.I. ارائه‌دهنده خدمات و تجزیه و تحلیل فراکتال.

در اینجا سه ​​پیش‌بینی از Agrawal درباره برخی از گام‌های بزرگ بعدی برای A.I. وجود دارد.

/div>

مشتریان از خدمات اتوماسیون انتظار بیشتری خواهند داشت.

زمانی که همه‌گیری شیوع پیدا کرد و کسب‌وکارها تلاش کردند تا خود را تطبیق دهند. در دنیای دیجیتال، اتوماسیون در زندگی روزمره بسیار رایج تر شد. مردم به گفتگوی یکپارچه با ربات‌های چت خدمات مشتری و دستیاران مجازی عادت کرده‌اند، و این آشنایی منجر به افزایش انتظارات مشتریان شده است.

” آگراوال می‌گوید: «در چند سال اخیر، شرکت‌هایی مانند اپل و آمازون محصولات فوق‌العاده جذاب و کاربرپسندی ایجاد کرده‌اند، و فکر می‌کنم مشتریان و جامعه در کل اکنون انتظار خدمات و تجربه‌ای کاملاً شخصی‌شده‌تر را دارند.

نمونه‌هایی از این «تجربه شخصی‌شده» شامل تبلیغات هدف‌مندتر، شخصی‌سازی تجربیات رسانه‌های اجتماعی، یا تجربیات سفارشی‌شده در بانک‌ها، شرکت‌های مراقبت‌های بهداشتی، و مخابرات است. شرکت‌ها، طبق گفته Agrawal.

به عنوان مثال، دستیارهای مجازی مانند Alexa Amazon را در نظر بگیرید. یک شکایت رایج در الکسا، پیشنهادات “به هر حال” آن است، که در آن پس از پاسخ به یک سوال، ربات از کاربر می پرسد که آیا کاربر مایل است در یک کار نامرتبط مانند خرید یک محصول پیشنهادی یا سوال در مورد کیفیت هوا شرکت کند. آگراوال می گوید که در آینده نزدیک، برای مصرف کنندگان آسان تر خواهد بود که به طور کامل چگونه A.I خود را سفارشی کنند. دستیارها بدون اختلالات آزاردهنده بالقوه با آنها تعامل دارند.

شرکت‌ها از A.I استفاده خواهند کرد. برای بهبود ابتکارات زیست‌محیطی خود.

شرکت‌ها بیش از هر زمان دیگری تحت فشار هستند تا ثابت کنند که دوستدار محیط‌زیست و متمرکز بر پایداری هستند. سرمایه گذاران به طور فزاینده ای از معیارهای زیست محیطی و اجتماعی برای تعیین محل قرار دادن پول خود استفاده می کنند. اتوماسیون می تواند به شرکت ها کمک کند تا تلاش های ESG خود را تقویت کنند، مانند استفاده از A.I. برای بهینه سازی مصرف برق.

“ما شاهد پیشرفت های زیادی در فضای ESG خواهیم بود زیرا شرکت های بیشتری A.I را پیاده سازی می کنند. آگراوال می گوید تا به مدیریت ردپای کربن خود کمک کنند. یادگیری ماشینی همچنین به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا داده‌های مرتبط‌تری را در هنگام تحلیل سرمایه‌گذاری بالقوه محیطی و اجتماعی استخراج کنند. هیچ استانداردی برای مجموعه داده‌های ESG وجود ندارد، به این معنی که شرکت‌های تحقیقاتی مختلف از روش‌های خاص خود برای تعیین رتبه‌بندی ESG استفاده می‌کنند. به دلیل این عدم ثبات، محققان داده گاهی اوقات نیاز دارند هنگام تبدیل اطلاعات به یک متریک قابل اندازه‌گیری از شهود استفاده کنند. با یادگیری ماشینی، الگوریتم می تواند داده های مرتبط و غیر مرتبط را با دقتی بسیار بیشتر از یک انسان و بدون نیاز به حدس زدن تعیین کند.

با این حال، آگراوال می گوید که پذیرش A.I. کمک به پایداری با نیاز به پرداختن به نگرانی‌های اخلاقی مرتبط با A.I، از جمله اینکه آیا مصرف‌کنندگان حق دارند بدانند چه زمانی با یک A.I در حال تعامل هستند، همزمان است. به جای یک انسان.

حرکت به فراجهان نیاز به A.I را افزایش می دهد.

چشم انداز انجام کسب و کار در دنیای آنلاین مجازی مانند متاورس به طور قابل درک گیج کننده است، اما دنیای واقعی در حال حاضر تبدیل به ترکیبی از فیزیکی و دیجیتال را آغاز کرده است. به عنوان مثال، Pokémon Go، محبوبیت ویروسی سال ۲۰۱۶، میلیون‌ها نفر را از خانه‌هایشان بیرون آورد تا هیولاهای دیجیتالی را بگیرند و آنها را در تلفن‌هایشان ذخیره کنند.

در حال حاضر، یادگیری ماشینی در توسعه واقعیت افزوده و فراجهان به عنوان ساختمان نقش دارد. دنیای مجازی بزرگ اغلب به سطحی از اتوماسیون همراه با طراحی انسانی نیاز دارد. آگراوال می گوید که با تجزیه و تحلیل علاقه مندی ها و علایق شما، یادگیری ماشینی می تواند شما را به گوشه خاصی از ماورای جهان مرتبط با شما هدایت کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی