عمومی

Buffer Now از حساب های سازنده اینستاگرام پشتیبانی می کند

Buffer Now از حساب های سازنده اینستاگرام پشتیبانی می کند

در اقدامی که به صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و سازندگان محتوا کمک می‌کند، Buffer، یک ابزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی، عملکرد خود را گسترش داده و شامل حساب‌های خالق اینستاگرام نیز می‌شود. این اعلامیه این امکان را برای کارآفرینان فراهم می‌کند که بتوانند به طور موثر حساب‌های کسب‌وکار و سازندگان خود را از یک پلتفرم مدیریت کنند.

حساب‌های خالق اینستاگرام، نوعی از پروفایل اینستاگرام که منحصراً برای سازندگان محتوا طراحی شده است، در سال ۲۰۱۸ معرفی شدند. طیف وسیعی از کاربران، از اینفلوئنسرها و هنرمندان گرفته تا حامیان برند شخصی، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را برای کنترل حضور آنلاین، درک معیارهای رشد و مدیریت آسان پیام‌ها در اختیار آنها قرار می‌دهد.

بافر در بیانیه مطبوعاتی خود توضیح داد. «کارکردها برای پاسخگویی به نیازهای منحصربه‌فرد تولیدکنندگان محتوا در مقایسه با مشاغل طراحی شده‌اند. ویژگی‌هایی مانند بینش‌های رشد دقیق‌تر و رابط پیام‌رسانی متمرکزتر، این حساب‌ها را برای سازندگان ارزشمند می‌سازد.»

ادغام بافر با حساب‌های Creator اینستاگرام امکان مدیریت ساده‌تر پروفایل‌های حرفه‌ای را فراهم می‌کند، بنابراین دامنه کسب‌وکارهای کوچک را برای ایجاد خود گسترش می‌دهد. هویت برند در رسانه های اجتماعی.

بافر در این آخرین ویژگی با متا، شرکت مادر اینستاگرام همکاری نزدیک داشت. بافر اظهار داشت: “ما مفتخریم که یکی از معدود ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی انتخاب شده برای پیوستن به برنامه آلفای متا برای دسترسی به جدیدترین و بهترین ویژگی های آنها هستیم.”

همکاری با متا به Buffer اجازه داده است که بماند. در مدیریت رسانه‌های اجتماعی، حتی قابلیت‌های زمان‌بندی کامل استوری‌های اینستاگرام را برای کاربران فراهم می‌کند.

Buffer اکنون پست‌های زمان‌بندی، قرقره‌ها و چرخ فلک‌ها را برای حساب‌های سازنده اینستاگرام در دسترس قرار داده است. تنها قابلیتی که هنوز گنجانده نشده است، زمان‌بندی استوری به دلیل محدودیت اعمال شده توسط API متا است. با این حال، Buffer قبلاً اعلام کرده است که قصد دارد یادآوری‌های اینستاگرام را در هفته‌های آینده راه‌اندازی کند تا با این محدودیت مقابله کند.

راهنمای گام به گام بافر در مورد راه‌اندازی حساب Creator، انتقال از یک حساب معمولی را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. یا حساب تجاری آنها همچنین تأکید کردند که تغییر از یک حساب خصوصی به یک حساب عمومی به طور خودکار هرگونه درخواست دنبال کردن در انتظار را تأیید می‌کند.

هدف جدیدترین ویژگی Buffer توانمندسازی سازندگان و کسب‌وکارهای کوچک با ابزارهایی است که برای رشد حضور آنلاین خود نیاز دارند. بافر گفت: «ما ساخت این ویژگی را در اولویت قرار دادیم و اکنون برنامه‌ریزی یکپارچه برای حساب کاربری اینستاگرام شما ارائه می‌دهیم. این حرکت به کاربران امکان می‌دهد پست‌ها، قرقره‌ها و چرخ فلک‌های خود را زودتر از موعد برنامه‌ریزی کنند و از ارائه محتوای ثابت و تعامل بهینه مخاطب اطمینان حاصل کنند.

یکپارچه‌سازی بافر با حساب‌های Creator Instagram نوید تغییر بازی برای کسب‌وکارهای کوچک را می‌دهد. تا ردپای دیجیتالی خود را گسترش دهند. با پشتیبانی Buffer، کسب‌وکارهای کوچک ابزار قدرتمند دیگری برای استراتژی‌دهی محتوای خود، ارتباط با مخاطبان و در نهایت رشد نام تجاری خود دارند.

برای آخرین‌ها، ما را در اخبار Google.


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی