عمومی

کیف‌ساز لوکس به جرم قاچاق محکوم شد محصولات حیات وحش

کیف‌ساز لوکس به جرم قاچاق محکوم شد
محصولات حیات وحش

یک شرکت کیف های دستی لوکس، موسس آن و یکی از همدستانش به دلیل واردات غیرقانونی کالاهای تولید شده از گونه های حفاظت شده حیات وحش، از جمله کیمن و مار پیتون به زندان محکوم شدند. پوست. این حکم یک پیروزی قابل توجه در مبارزه با قاچاق حیات وحش است و به عنوان هشداری برای شرکت ها و افرادی است که در فعالیت های غیرقانونی شرکت می کنند.

Gzuniga Ltd.، یک شرکت کیف های دستی لوکس، او دستور داد تا تمام کیف‌های دستی و محصولات تولید شده از حیات وحش حفاظت شده را ضبط کند، از تجارت تجاری حیات وحش به مدت سه سال منع و به سه سال حبس تعلیقی محکوم شد. بنیانگذار این شرکت، نانسی ترزا گونزالس دی باربری، به ۱۸ ماه حبس، با اعتبار مدت زمان سپری شده و سه سال آزادی تحت نظارت محکوم شد. مائوریسیو ژیرالدو، یکی از توطئه‌گران، به گذراندن مدت، تقریباً ۲۲ ماه و یک سال آزادی تحت نظارت محکوم شد.

فعالیت‌های غیرقانونی

فعالیت های غیرقانونی که از فوریه ۲۰۱۶ تا آوریل ۲۰۱۹ انجام شد، شامل قاچاق کیف های دستی طراحان ساخته شده از پوست کایمان و مار پیتون از کلمبیا به ایالات متحده بود. توطئه گران از دوستان، اقوام و کارمندان برای پوشیدن یا حمل و نقل کیف های دستی استفاده کردند که سپس در ایالات متحده به قیمت هزاران دلار فروخته شد.

گونه های کایمن و پیتون محافظت می شوند. توسط کنوانسیون تجارت بین المللی گونه های در معرض خطر انقراض جانوران و گیاهان وحشی (CITES) که هر دو ایالات متحده و کلمبیا آن را امضا کرده اند. تجارت غیرقانونی این گونه‌ها تهدیدی مهم برای بقای آن‌ها است و تلاش‌های حفاظتی را تضعیف می‌کند.

«ایالات متحده متعهد به حفاظت از گونه‌های در معرض خطر و در معرض انقراض، هم در سطح داخلی و هم در سطح بین‌المللی است. گفت: دستیار دادستان کل تاد کیم از بخش محیط زیست و منابع طبیعی وزارت دادگستری. “ما قاچاق غیرقانونی را تحمل نخواهیم کرد و از تلاش های شرکای فدرال و بین المللی خود که در تحقیقات، استرداد و پیگرد قانونی این پرونده کمک کرده اند، قدردانی می کنیم.”

تحقیقات به رهبری دفتر اجرای قانون خدمات ماهی و حیات وحش ایالات متحده، شامل تلاش چند سازمانی از جمله دفتر امور بین الملل وزارت دادگستری، بخش مواد مخدر و مواد مخدر خطرناک بخش جنایی و خدمات مارشال های ایالات متحده بود. این پرونده اهمیت همکاری بین المللی در مبارزه با قاچاق حیات وحش و نیاز به رعایت دقیق قوانین حمایت از گونه های در معرض خطر را برجسته می کند.

تصویر: بخش دادگستری


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی