عمومیمقالات

برای شروع توسعه فلسفه شخصی خود آماده اید؟ در نظر گرفتن این 7 نکته از جیم ران

برای شروع توسعه فلسفه شخصی خود آماده اید؟ در نظر گرفتن
این ۷ نکته از جیم ران

در سن ۲۵ سالگی، هیچ چیزی در بانک من وجود نداشت و من نیاز داشتم که مخارج خانواده ام را تامین کنم. همانطور که داشتم به این فکر می کردم که چه کار کنم، با جان ارل شواف، یک کارآفرین ثروتمند که کارفرمای من شد، آشنا شدم. برای پنج سال آینده او زندگی من را متحول کرد و اهمیت توسعه فلسفه شخصی شما را به من آموخت، به دنبال آن چند چیز باشم که بیشترین تفاوت را ایجاد می کند و بیشتر وقت خود را صرف انجام آن کارها کنم. این یک فرآیند پیچیده یا عرفانی نیست، بلکه یک اصل است که می تواند در روند زندگی شما تفاوت ایجاد کند.

در حالی که قطعات پازل زیادی برای موفقیت وجود دارد، بدون ایجاد یک فلسفه شخصی صحیح، قطعات دیگر وجود دارد. ارزش کمی دارند بنابراین همانطور که در این سفر به سمت موفقیت پیش می روید، موارد زیر را به خاطر بسپارید.

۷ نکته برای توسعه فلسفه شخصی شما

۱٫ بادبان خود را ببندید.

بادهای شرایط بر همه ما می وزد. همه ما بادهای ناامیدی، ناامیدی و دل شکستگی را تجربه کرده ایم، اما چرا مردم در پایان سفر به چنین مکان های متفاوتی می رسند؟ آیا همه ما در یک دریا قایقرانی نکرده ایم؟

تفاوت عمده در شرایط نیست. این مجموعه بادبان است، یا طرز فکر ما – این کاری است که پس از اینکه بادبان‌هایمان را به راه انداختیم و باد تصمیم گرفت جهت را تغییر دهد، انجام می‌دهیم. وقتی بادها تغییر می کنند، ما باید تغییر کنیم ما باید به مبارزه بپردازیم و بادبان را به گونه ای تنظیم کنیم که ما را به سمت انتخاب عمدی خود هدایت کند. مجموعه بادبان، یا اینکه چگونه فکر می‌کنیم و چگونه پاسخ می‌دهیم، ظرفیت بسیار بیشتری برای تخریب زندگی ما نسبت به چالش‌هایی دارد که با آن روبرو هستیم. اینکه چقدر سریع به سختی ها واکنش نشان می دهیم بسیار مهمتر از خود ناملایمات است.

چالش بزرگ زندگی این است که فرآیند تفکر خود را کنترل کنیم.

۲٫ از موفقیت و شکست درس بگیرید.

بهترین راه برای ایجاد یک فلسفه شخصی جدید و قدرتمند، مرور عینی نتایجی است که در مورد زندگی گرفته‌اید. هر نتیجه ای که گرفته اید و به نفع شما نیست، می تواند علیه شما عمل کند. بهترین راه برای مقابله با اطلاعات نادرست و داده های اشتباه، وارد کردن اطلاعات جدید و دقیق است. جمع آوری اطلاعات از تجربیات شخصی اگر کار اشتباهی انجام می‌دهید، کارهای اشتباهی را که انجام داده‌اید ارزیابی کنید و چیزها را تغییر دهید.

به دنبال یک صدای عینی و بیرونی در مورد اینکه چگونه هستید و چه می‌کنید باشید. یک نظر عینی از طرف شخصی که به او احترام می گذارید می تواند شما را به اطلاعات اولیه و دقیق در مورد فرایند تصمیم گیری هدایت کند. الف>. به طراوت صدای بیرون گوش دهید—کسی که می تواند جنگل را ببیند و در درختان گم نشده باشد.

موفقیت ها و شکست های افراد دیگر را مشاهده کنید. اگر افرادی که شکست خورده اند سمینار بدهند، مفید خواهد بود. می توانستی ببینی که چگونه مردم به هم می ریزند و کاری را که آنها انجام می دهند انجام نمی دهی. شکست‌ها و خطاهای گذشته ما را بر آن می‌دارد تا رفتار فعلی را اصلاح کنیم تا گذشته را تکرار نکنیم.

از افرادی که خوب عمل می‌کنند مطالعه کنید. هر یک از ما باید در جستجوی دائمی افرادی باشیم که مورد تحسین و احترام قرار می‌دهیم و می‌توانیم از رفتارشان الگوبرداری کنیم. خیلی بهتر است عمداً افرادی را انتخاب کنیم که به آنها اجازه می دهیم بر ما تأثیر بگذارند تا اینکه بدون انتخاب آگاهانه ما اجازه دهیم تأثیرات بد روی ما تأثیر بگذارد.

۳٫ هرچه می توانید بخوانید.

افراد از هر طبقه ای که برخی از باورنکردنی ترین تجارب را داشته اند، برای نوشتن این تجربیات وقت گذاشته اند تا بتوانیم به ما آموزش داده شود و فلسفه های خود را اصلاح کنیم. .

مشارکت دیگران ما را قادر می سازد تا بادبان های خود را بر اساس تجربیات آنها تنظیم مجدد کنیم. کتاب‌ها گنجینه‌هایی از اطلاعات را ارائه می‌دهند که می‌توانند زندگی، ثروت، روابط، سلامت و شغل ما را برای بهتر شدن تغییر دهند.

دو کتاب وجود دارد که برای ساختن فلسفه‌تان باید بخوانید: فکر کنید و ثروتمند شوید< /em> توسط ناپلئون هیل و ثروتمندترین مرد در بابل توسط جورج اس. کلاسون.

۴٫ یک دفتر خاطرات داشته باشید.

روزنامه محل تجمع همه مشاهدات و اکتشافات ما در مورد زندگی است. این رونوشت دست‌نویس خودمان است که تجربیات، ایده‌ها، خواسته‌ها و نتیجه‌گیری‌های ما را در مورد افراد و رویدادهایی که زندگی ما را تحت تأثیر قرار داده‌اند، نشان می‌دهد. گذشته، زمانی که به درستی مستند شده باشد، یکی از بهترین راهنماها برای تصمیم گیری خوب است.

خود نوشتن در مورد زندگی به ما کمک می کند تا به طور عینی در مورد اعمال خود فکر کنیم. نوشتن جریان اطلاعات را کندتر می کند و به ما فرصت می دهد تا تجربه را تجزیه و تحلیل و تامل کنیم. بررسی دقیق ژورنال نویسی می تواند ما را قادر سازد تا اصلاحاتی در فلسفه خود ایجاد کنیم که واقعاً زندگی را تغییر می دهد.

آنچه را که می آموزید یادداشت کنید و خریدار کتاب های خالی باشید. این رشته های کوچک هستند که منجر به موفقیت های بزرگ می شوند.

۵٫ مشاهده کنید و گوش دهید.

در طول روز توجه کنید، ببینید چه اتفاقی می افتد. اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که به آنها احترام می گذارید و آنها را تحسین می کنید. افرادی را بیابید که شخصیت ها و دستاوردهایشان شما را تحریک، مجذوب و الهام بخش می کند و سپس برای جذب بهترین ویژگی های آنها تلاش کنید. به این میگن مهارت انتخاب. وقت خود را برای مسائل احمقانه و سطحی تلف نکنید.

یکی از دلایل اصلی که مردم خوب کار نمی کنند این است که آنها به تلاش برای گذراندن روز ادامه می دهند در حالی که هدف ارزشمندتر این است که از آن خارج شوند. روز. ما باید به اندازه کافی حساس باشیم تا آنچه را که در اطراف ما اتفاق می افتد مشاهده کنیم و به آن فکر کنیم. به گوش باش. بیدار باش. غالباً خارق‌العاده‌ترین فرصت‌ها در میان رویدادهای به ظاهر بی‌اهمیت پنهان می‌شوند.

شنونده خوبی باشید. صدایی با ارزش پیدا کنید و مدتی بمانید. با وجود صداهای زیادی که برای جلب توجه شما رقابت می کنند، باید مهارت گوش دادن انتخابی را توسعه دهید و فقط به ایستگاه رادیویی که برای شما جذاب است شماره گیری کنید. اگر صدایی منجر به دستیابی به اهداف شما نمی شود، در مدت زمانی که گوش می دهید احتیاط کنید.

۶٫ منضبط باشید.

هر روز مملو از ده ها تقاطع شخصی است، لحظاتی که از ما خواسته می شود در مورد سؤالات جزئی و مهم تصمیم گیری کنیم. این تصمیمات مسیری را به مقصد آینده ترسیم می کنند. با آماده سازی ذهنی دقیق، می توانیم انتخاب های عاقلانه ای داشته باشیم.

توسعه یک فلسفه صحیح ما را برای تصمیم گیری درست آماده می کند. وقتی غذاهای سالم می خوریم، در مدت کوتاهی نتایج مثبتی را تجربه می کنیم. هنگامی که ورزش را شروع می کنیم، تقریباً بلافاصله یک نشاط جدید را احساس می کنیم. هنگامی که شروع به خواندن می کنیم، آگاهی رو به رشد و سطح جدیدی از اعتماد به نفس را تجربه می کنیم.

رشته های جدیدی که روزانه تمرین می شوند، نتایج هیجان انگیزی را به همراه خواهند داشت. جادوی رشته های جدید باعث می شود که تفکر خود را اصلاح کنیم.

۷٫ غفلت نکنید.

غفلت دلیل اصلی این است که مردم آنچه را که می خواهند ندارند. اگر مراقب چیزهای زندگی خود نباشید، غفلت تبدیل به یک بیماری می شود. اگر از انجام کارهای خوب با پول خود غفلت می کنید، احتمالاً از انجام کارهای خوب با وقت خود غافل شده اید. اگر نمی‌دانید برای سلامتی یا حساب بانکی‌تان چه اتفاقی می‌افتد، ممکن است در خطر باشید.

برای تغییر زندگی خود، رشته‌های جدیدی را تنظیم کنید. غفلت نکن اگر کتاب بخوانیم، از مجلات استفاده کنیم، رشته ها را تمرین کنیم و نبردی جدید و شدید علیه بی توجهی به راه بیندازیم، همه چیز در دسترس ما است.

روی توسعه فلسفه شخصی خود تمرکز کنید. خود را به یک سفر جدید متعهد کنید و بگویید: “من زندگی ام را تغییر خواهم داد.” هنگامی که این کار را انجام دهید، هرگز به عقب نگاه نخواهید کرد.

این مقاله در ابتدا در سپتامبر/اکتبر ۲۰۲۳ ظاهر شد مجله SUCCESS و ویرایش شده است برای طول و وضوح

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی