عمومی

قهرمانان موفقیت در کسب و کارهای کوچک: 2022 فیلم یا کتاب پرمخاطب

قهرمانان موفقیت در کسب و کارهای کوچک: ۲۰۲۲
فیلم یا کتاب پرمخاطب

این دو سال گذشته به همه ما یادآوری کرده است که قهرمانان مشاغل کوچک مانند شما استعداد، ذکاوت و عزم راسخ برای زنده ماندن از هر چالشی دارند. . این یکی از آن لحظات در تاریخ است که مردم می گویند: “سال ها در مورد این فیلم می سازند.” اکنون زمان حیاتی برای کسب‌وکارهای کوچک است که نه تنها بقای خود را حفظ کنند، بلکه رشد کنند – در اینجا سه ​​نکته وجود دارد که به شما کمک می‌کند روز را برنده شوید.

قهرمانان باید در همه جا و به یکباره (فروش) باشند

سینمای مستقل یکی از صنایع با بیشترین ضربه خورده در طول همه گیری. بنابراین خبر بسیار خوبی است که موفقیت شگفت انگیز امسال یک فیلم مستقل به نام همه چیز همه جا به یکباره است. عنوان آن فیلم همچنین بهترین توصیه ای است که می توانم به مشاغل کوچک ارائه کنم. در نظرسنجی جدید از ۲۰۰۰ کسب و کار کوچک، افزایش فروش آنلاین هنوز هم اولویت شماره یک برای مشاغل کوچک: ۴۳٪ می گویند این اولویت اصلی آنها امروز است. چه کسب و کار کوچک شما محصولاتی را بفروشد یا خدمات ارزشمندی ارائه دهد، استراتژی تجارت همه کانالی بخش مهمی از موفقیت کسب و کارهای کوچک است. یک پلتفرم omni-channel می تواند شما را قادر سازد تا درآمد آنلاین و آفلاین را بدون گرفتار شدن در پیچیدگی عملیاتی و هرج و مرج افزایش دهید. وقتی صحبت از فروش همه کانالی به میان می‌آید، صفحه‌گسترده موردعلاقه‌تان مناسب نیست.

تقریباً ۹۱٪ از موارد کوچک کسب و کارها می گویند برای افراد مهم است که بتوانند کسب و کار خود را به صورت آنلاین پیدا کنند یا از آن خرید کنند. کسب‌وکارهایی که خود را «آجر و ملات» توصیف می‌کنند موافقند: سه چهارم می‌گویند که امسال باید در دسترس باشند یا به صورت آنلاین بفروشند. برای مشاغلی که فروش آنلاین و آفلاین را به طور کامل ادغام کرده اند، ۷۹ درصد رشد را پیش بینی می کنند، در حالی که در بین مشاغل آجری، تنها ۴۷ درصد رشد را پیش بینی می کنند. اگر فقط یک تجارت آجر و ملات هستید، تابستانی را که یک پلتفرم تجارت آنلاین را امتحان می کنید، بسازید. زیرا مانند هر قهرمانی که قدرت خود را آزمایش می کند، گاهی اوقات برای رسیدن به ارتفاعات جدید نیاز به یک جهش ایمان است.

تکنولوژی به قهرمانان کمک می کند آینده (جریان نقدی) خود را ببینند   

<.>

قهرمانان فیلم اغلب برای ارتقای بازی خود و نجات روز به فناوری تکیه می کنند. گاهی اوقات این یک لباس فوق العاده مجهز به هوش مصنوعی یا راه حلی در لحظه آخر است که خدمه را با خیال راحت از ستاره ها به خانه می آورد. نظرسنجی جدید ما نشان داد که بزرگترین تهدیدی که امروزه کسب و کارهای کوچک ایالات متحده با آن روبرو هستند، تورم است. بیش از نیمی از کسب و کارهای کوچک می گویند که تورم تهدیدی برای کسب و کارشان است، در حالی که ۴۵٪ بیشتر از در دسامبر ۲۰۲۱٫ این باعث ایجاد مشکلات گسترده جریان نقدی می شود – ۶۸٪ از مشاغل کوچک می گویند که مشکل جریان نقدی دارند. از بین کسانی که در حال حاضر مشکلات جریان نقدی را تجربه می کنند، ۴۰٪ قبلاً در ذخایر نقدی خود فرو رفته اند تا آنها را حل کنند. یک پلت فرم آنلاین جامع کسب و کار کوچک می تواند به شفافیت جریان نقدی کمک کند. قابلیت‌های پیش‌بینی می‌تواند به کسب‌وکارهای کوچک کمک کند تا برای هزینه‌ها برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی کنند، به‌ویژه با راه‌حل پرداخت که سرمایه نیز ارائه می‌دهد. از آنجا که قهرمانان کسب و کار کوچک می خواهند از آن نوع دیگر از لحظات فیلم دوری کنند – بیرون رفتن از یک بانک سنتی بدون وامی که برای زنده نگه داشتن رویای خود نیاز دارند.

قهرمانان برای موفقیت (کسب و کار کوچک) تیم می شوند 

در پایان بیشتر فیلم ها، قهرمان درس ارزشمندی می آموزد–شما مجبور نیستید به تنهایی این کار را انجام دهید، و تشکیل تیم یک راه عالی برای موفقیت است. در نظرسنجی جدید از بیش از ۸۰۰۰ مصرف کننده در سراسر ایالات متحده، ۶۴ درصد از پاسخ دهندگان، صاحبان مشاغل کوچک را “قهرمانان جامعه” توصیف کردند. تقریباً توافق جهانی وجود دارد (۹۹٪) مبنی بر اینکه مشاغل کوچک برای مشتریان و جامعه خود فراتر از آن هستند – ۷۰٪ می‌گویند که باید به رسمیت شناخته شوند. به همین ترتیب، مشاغل کوچک می گویند حمایت جامعه یکی از مهم ترین رازهای موفقیت آنهاست.

ما نمونه‌های شگفت‌انگیزی از این روحیه جامعه را در طول همه‌گیری دیدیم، و این امر به‌ویژه برای سینماها صادق بود. طبق اخیر ما گزارش بازیابی مشاغل کوچک، درآمد سینماها به طور متوسط ​​در اولین سال کامل همه گیری ۵۱ درصد کاهش یافت. بسیاری از تئاترهای مستقل و زنجیره‌های کوچک‌تر هنوز در تلاش هستند تا سرپا بمانند.

برای بقا، بسیاری از سینماهای مستقل با کسب و کارهای مکمل در جامعه خود – شرکت هایی که مخاطبان مشابهی را هدف قرار می دهند اما رقابت نمی کنند. نتیجه؟ درایوهای بازشو که در پارکینگ‌های خالی مکان‌های تفریحی بزرگ و در کناره‌های ساختمان‌های بزرگ فیلم‌ها را نشان می‌داد. کامیون های مواد غذایی پاپ کورن، بستنی و تنقلات را تهیه می کردند و نوازندگان محلی قبل از مراسم اصلی روی صحنه می نواختند. این تیم‌آپ‌ها به نجات مشاغل و قوی نگه داشتن جوامع در دوران سخت کمک کردند. مشارکت با کسب و کارهای رایگان چگونه می تواند به شرکت و جامعه شما کمک کند؟

برای تقویت تخیل خود وقت بگذارید   

مورد مورد علاقه من در مورد رفتن به سینما برای مدتی در دنیایی دیگر گم می شود. قهرمانان کسب‌وکارهای کوچک سخت کار می‌کنند، و باید مطمئن شوید که برای چیزهای سرگرم‌کننده در زندگی مرخصی بگیرید. شما هرگز نمی دانید راه حل یک چالش کسب و کار کوچک را کجا خواهید یافت.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی