عمومی

پس از 55 سال، مک‌دونالدز مدت‌ها مورد انتظار بود اعلامیه

پس از ۵۵ سال، مک‌دونالدز مدت‌ها مورد انتظار بود
اعلامیه

سال ۱۹۶۷ بود. مک دونالد به نام مایکل “جیم” دلیگاتی ایده ای داشت.

در رستوران های فست فود رقابتی، ساندویچ برگر دوتایی سرو می شد. مک دونالد نباید؟ بنابراین، او یک دستور تهیه کرد: دو عدد نان گوشت گاو، سس مخصوص، کاهو، پنیر، ترشی، پیاز و یک نان کنجد.

اگر آشنا به نظر می‌رسد، البته به این دلیل است که دلیگاتی نمادی را اختراع کرده است: Big Mac (که همچنین منجر به صدای جرنگ مک‌دونالد شد).

شرکت مک‌دونالد در ابتدا این ایده را دوست نداشت، اما دلیگاتی آن را در ۴۸ مکان مک‌دونالد خود امتحان کرد. به زودی، آن را شروع کرد، تا جایی که مک دونالد آن را در رستوران های سراسر جهان به اشتراک گذاشت.

در بیشتر آن زمان — و مخصوصاً در چند سال گذشته — طرفداران هاردکور مک دونالد اعلام کرده اند که ممکن است چیزی در بیگ مک وجود نداشته باشد: یک نسخه مرغ دو طبقه از ساندویچ.

این هفته، کاملاً ۵۵ سال پس از اینکه دلیگاتی نسخه اصلی بیگ مک را معرفی کرد، طرفداران مک دونالد خبری را دریافت کردند که منتظر آن بودند — یا حداقل، یک طعم.

McDonald’s USA روز جمعه به من تأیید کرد که در حال آزمایش Chicken Big Mac برای مدت محدودی در مکان‌های معینی در منطقه میامی است. بسیار شبیه بیگ مک اصلی، اگر همه چیز خوب پیش برود، می توانید تصور کنید که به سرعت در رستوران های مک دونالد در سراسر کشور به اشتراک گذاشته می شود.

بیانیه رسمی مک دونالد در ایالات متحده در اینجا آمده است:

“ما همیشه به دنبال ارائه بیشتر به طرفداران خود هستیم. راه‌هایی برای لذت بردن از آیتم‌های منوی کلاسیکی که می‌شناسند و دوست دارند. و از اواخر این ماه، در رستوران‌های منتخب میامی، در حال آزمایش یک تغییر جدید در مورد علاقه قدیمی هستیم: Chicken Big Mac …

“در حالی که همه چیزهایی که آزمایش می کنیم در منوهای ایالات متحده قرار نمی گیرند، از این زمان برای جمع آوری بازخورد از مشتریان و خدمه رستوران استفاده خواهیم کرد زیرا فرصت هایی را برای ارائه گزینه های خوشمزه تر در آینده در نظر می گیریم.”

اکنون، برای ناظران قدیمی مک‌دونالد، شگفت‌انگیز این نیست که مک‌دونالد در حال آزمایش یک چیکن بیگ مک است. این است که رسیدن آن خیلی طول کشید.

در سال ۲۰۱۸، من در مورد اسناد افشا شده مک دونالد نوشتم که نشان می داد مک دونالد برنامه ای دارد — “بهتر” پروژه مرغ – در مورد اینکه چگونه این شرکت امیدوار بود به یک بازیکن معتبر مرغ تبدیل شود. (آیا این خوشمزه به نظر نمی رسد؟)

در واقع، مک دونالد در گذشته مرغ را در سراسر جهان آزمایش کرده است.

Chicken Big Mac قبلاً برای مدت محدودی در بریتانیا معرفی شده بود، جایی که این شرکت اعلام کرد که “بررسی های تحسین برانگیز” و مک دونالد دریافت کرده است. یا اکنون آن را ارائه می دهد یا آن را در استرالیا ارائه می دهد.

همچنین، در حین کار روی این داستان، کمی به آن توجه کردم. یک “Chicken Mac” را در منوی مک دونالد پیدا کنید، دقیقاً شبیه یک بیگ مک معمولی با مرغ – فقط متوجه شدم که به طور تصادفی به صفحه وب مک دونالد برای فروشگاه های امارات متحده عربی.

انصافاً، تغییر منو در مک دونالد، حتی “فقط” بیش از ۱۳۰۰۰ رستوران در ایالات متحده به تنهایی، یک کار دشوار است. r به عنوان مثال، شاید حتی بیشتر از آن چیزی که مردم برای نسخه مرغی بیگ مک فریاد زدند، مشتریان از مک دونالد خواستند صبحانه را در تمام طول روز سرو کنند.

مک دونالد در نهایت تسلیم شد، اما متوجه شد که یک معامله وحشتناک برای مک دونالد و صاحبان امتیاز آن، زیرا مشتریان عادی بعداً شروع به آمدن کردند — و بعداً اقلام ارزان‌تری برای صبحانه خریدند. روز.

اما این بار، اگر واکنش اولیه به McDonald’s Chicken Big Mac نشانه ای باشد، به نظر می رسد ضربه بزنید.

دلیگاتی، که بیگ مک را اختراع کرد، شش سال پیش در سن ۹۸ سالگی درگذشت. طبق گزارش‌ها او حداقل یک غذا خورده است. Big Mac در هفته برای بیش از ۵۰ سال.

نگاه کنید، همانطور که در کتاب الکترونیکی رایگان خود می نویسم، آنچه را که وقتی یاد می گیرید کار در مک‌دونالد، تصور شرکتی که بیشتر از مک‌دونالد در منوی غذای خود آزمایش می‌کند، سخت است، و در آن تغییرات کوچک می‌تواند تأثیر زیادی بر افراد زیادی داشته باشد.

<. div class="standardText" readability="34">

به هر حال، بدون نوآوری به معنای رکود کامل است. و این حتی بدتر است.

حتی اگر بیش از نیم قرن طول بکشد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی