عمومی

خطوط هوایی ساوت وست به تازگی یک مزیت بزرگ را آشکار کرده است. چرا آیا همه این کار را نمی کنند؟

خطوط هوایی ساوت وست به تازگی یک مزیت بزرگ را آشکار کرده است. چرا
آیا همه این کار را نمی کنند؟

گاهی اوقات، کارآفرینان نمی توانند اعتراف به حقیقت بی رحمانه.

آنها عاشق کسب و کارشان می شوند و اصرار دارند که آنها منحصر به فرد و خاص هستند (ظاهرا). اما این محاسبه اشتباه آنها را در برابر انواع نیروهای خارجی آسیب پذیر می کند.

اگر مایلند حقیقت را ببینند، می توانند فرصت های باورنکردنی پیدا کنند — به خصوص اگر رقبای آنها از این روند پیروی نکنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید داستانی تاثیرگذار در مورد خطوط هوایی جنوب غربی بررسی کنیم.

به طور خلاصه، Southwest در بین بزرگترین رقبای خود به تنهایی ایستاده است زیرا می‌داند چگونه در وال استریت قرار بگیرد و هزینه سوخت جت بسیار کمتری را نسبت به سایر خطوط هوایی بپردازد.

از آنجایی که خطوط هوایی اساساً یک صنعت کالایی هستند و سوخت بخش بزرگی از هزینه های آنها را تشکیل می دهد، این امر به Southwest مزیت بزرگی می دهد. .

بر اساس Financial Times، جایی که Southwest تیمی متشکل از چهار معامله گر را استخدام می کند که مشتقات نفتی را با برخی از بزرگترین بانک های کشور معامله می کنند. . هدف این است که پیش‌بینی شود قیمت نفت به کجا می‌رود تا جنوب غربی بتواند بهترین هزینه‌های سوخت را در نظر بگیرد.

امسال. بر اساس گزارش اخیر Financial Times، این شرکت هواپیمایی در نتیجه کار این گروه کوچک ۱٫۲ میلیارد دلار صرفه جویی خواهد کرد.

“متکبرترین فرد خود را به من بفرستید در خیابان و از آنها بخواهید که برای ما در پرچین سوخت کار کنند و ما متواضع خواهیم شد. کریس مونرو، خزانه‌دار جنوب غربی، که برنامه را اجرا می‌کند، به FT گفت.

اما اکنون، با توجه به اینکه قیمت نفت بیش از ۱۰۰ دلار در هر بشکه است، و هیچ یک از خطوط هوایی چهار بزرگ دیگر در حال حاضر از استراتژی مشابهی استفاده نمی کنند، مزیت به سمت جنوب غربی تغییر می کند.

به عنوان مثال، انتظار می‌رود که Southwest بین ۳٫۳۰ تا ۳٫۴۰ دلار برای هر گالن سوخت جت در سه ماهه دوم پرداخت کند، در حالی که رقبای بزرگ آن بین ۳٫۷۰ تا ۴٫۰۲ دلار می‌پردازند.

هلن بکر، تحلیلگر خطوط هوایی در Cowen and Company، به FT گفت:

هلن بکر، “منفعت بزرگی برای آنهاست” .

حالا، من فرض می‌کنم که شما یک شرکت هواپیمایی را اداره نمی‌کنید. اما این احتمال وجود دارد که شما یا صاحب نوعی کسب و کار باشید، یا قصد دارید.

و مهم نیست که چه نوع کسب و کاری دارید. ما در مورد آن صحبت می کنیم، من فکر می کنم چیزی وجود دارد که از تجربه Southwest حذف شود — از جمله سؤالات سخت و هدفمند برای پرسیدن.

  • همانطور که ما می توانیم بپرسیم. به نظر می رسد در حال پیشروی به زمان نامطمئنی هستیم، آیا هزینه هایی وجود دارد که همه در صنعت شما باید با آن مقابله کنند، اما می توانید از یک استراتژی خلاقانه برای کاهش آن استفاده کنید؟
  • آیا تامین کنندگانی هستند که ممکن است مایل به قطع یک معامله باشند. ? آیا هزینه های حمل و نقل، حمل و نقل یا سایر هزینه هایی وجود دارد که ممکن است بتوانید آنها را کاهش دهید؟
  • لازم نیست به خودی خود مانند معامله گران جنوب غربی تهاجمی عمل کنید، اما آیا روندهایی وجود دارد که بتوانید آن ها را پیش بینی کنید. هم شما و هم رقبایتان مجبور خواهید بود در این مسیر با هم مبارزه کنید؟

یکی از جالب ترین چیزها در مورد خطوط هوایی ایالات متحده باید مشکلات خود را در زمان واقعی حل کنند و تقریباً هر مرحله توسط ارتشی از تحلیلگران، سرمایه گذاران و روزنامه نگاران پیگیری می شود.

به همین دلیل است که رهبران تجاری در هر صنعتی باید خطوط هوایی را دنبال کنند، و به همین دلیل است که من کتاب الکترونیکی رایگانی از درس‌هایی منتشر کرده‌ام که می‌توانید بیاموزید: کلاس بیزینس پرواز: ۱۲ قانون برای رهبران خطوط هوایی ایالات متحده.

فکر می کنم خاص است lly apt در این مورد. دو غذای برتر؟

با حقایق وحشیانه روبرو شوید و سپس دریابید که در نتیجه چه فرصت هایی خود را نشان می دهند.

<.>

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی