عمومی

در اینجا آنچه برای مردانی که خیانت می کنند اتفاق می افتد علوم پایه

در اینجا آنچه برای مردانی که خیانت می کنند اتفاق می افتد
علوم پایه

اولین باری که فرد به همسرش خیانت کرد، احساس وحشتناکی نسبت به آن داشت. این بود یک اشتباه، او اذعان کرد. انجام این کار اشتباه بود.

او با احساس گناه خود دست و پنجه نرم کرد و حتی به اعتراف به کارهایی که انجام داده بود فکر کرد.

اما سپس تصمیم گرفت که انجام این کار خودخواهانه است. بیش از هر چیز دیگری در مورد تخلیه بار خود است.

علاوه بر این، فرد به خود گفت، این یک مورد بوده است. یک انحراف او اشتباه کرده بود، اما قرار نبود آن را تکرار کند. او یک عمر صرف جبران آن می کرد.

دومین باری که فرد خیانت کرد، دوباره احساس بدی داشت.

او فکر کرد واضح است که چیزی اشتباه بوده است. در قلبش می دانست که معمولاً از آن دسته افرادی نیست که خیانت می کند.

اما، او باید اعتراف می کرد که با نیروهای قدرتمند سر و کار دارد.

هر چیزی که او را به خیانت سوق داده بود — جذابیت، شهوت، ملال، عصبانیت، هر چیزی — بله، تقلب اشتباه کرده بود، اما به همان اندازه مهم بود که در مورد آنچه پشت همه چیز وجود دارد صادق باشیم.

او با خود فکر کرد:

سومین باری که فرد خیانت کرد، احساس کرد کمتر بدتر است.

او متوجه شد که این تخلف را در برابر تمام کارهای مثبتی که در زندگی انجام داده است، قرار دهید، و در حد تعادل قرار دهید. او انسان بسیار خوبی بود او اجازه نمی‌دهد او را تعریف کند.

به‌علاوه، حداقل سه نفر در اینجا دخیل بودند: فرد و همسرش، و شخص (یا افرادی) که با آنها خیانت کرده است. فرد نمی گفت همه افراد به یک اندازهمقصر هستند، اما همه آنها بزرگسالانی بودند که تصمیمات بزرگسالان را می گرفتند و به شرایط بزرگسالان پاسخ می دادند.

علاوه بر این، چرا در این مورد با او صحبت می‌کنید؟

خوب، به نظر می‌رسد که زمان آن فرا رسیده باشد. از فرد عقب نشینی کنید و قدمی به سوی علم و تحقیق بردارید.

زیرا کل سناریوی بالا برای نشان دادن آنچه اخیراً روان‌شناختی است، طراحی شده است. در ژورنال روابط اجتماعی و شخصی مطالعه کنید برای مردانی اتفاق می‌افتد که خیانت می‌کنند — مخصوصاً جایی که ذهنشان آنها را هدایت می‌کند.

کاساندرا الکسوپولوس، دانشیار دانشگاه ماساچوست، بوستون، ۱۵۱۴ کاربر مرد این وب سایت بسیار بحث برانگیز را مورد بررسی قرار داد. اشلی مدیسون، که به معنای واقعی کلمه برای کمک به افراد متاهل راه اندازی شده است.

حدود ۴۲۵ نفر از مردانی که الکسوپولوس مورد بررسی قرار گرفتند با یک دوم موافقت کردند. نظرسنجی یک ماه بعد.

ظاهراً، این افراد در مورد تعداد دفعات استفاده از سایت و تعداد دفعات “درگیر شدن” آنها کاملاً آگاه بودند. در رفتارهای مختلف آنلاین و رو در رو با شخصی غیر از شریک عاشقانه اصلی خود.”

به طور خلاصه، الگوی رفتاری که سعی کردم با داستان غیرمعمول خود درباره فرد توصیف کنم (صد در صد واضح باشد. من فرد را برای اثبات یک نکته ساختم، او بر اساس هیچ کس در زندگی واقعی نیست) دقیقاً همان چیزی است که او دیده است.

از میان آنهاست. از انواع چیزهایی که مردان در تحقیقاتش به خود گفتند، او نوشت:

  • “بی وفایی هرگز به کسی آسیب نمی رساند.”
  • “این من، من واقعی هستم.”

شاید این موضوع مربوط به افرادی است که سعی می کنند رفتار تقلب خود را در بقیه عمرشان تقسیم کنند.

یا شاید همانطور که الکسوپولوس به وب سایت گفت PsyPost را کاهش می دهند، “برای مثال به خود بگویید، “این رابطه جدید مرا هیجان انگیزتر یا سرگرم کننده تر می کند.” به نظر می رسد به متقلبان اجازه می دهد o احساس ناراحتی آنها را کاهش دهید.”

امیدوارم واضح باشد که من کسی را به تقلب تشویق نمی کنم. (الکسوپولوس می خواست روشن کند که او مطالعه را برای ارسال آن پیام نیز ایجاد نکرده است.)

علاوه بر این، جالب است که توجه داشته باشید که مردانی که در روابط خود دچار فریب و خیانت می شوند (مطالعه فقط مردان را پوشش می دهد) ممکن است به سرعت درگیر خودفریبی نیز شوند.

شاید افرادی که در بخشی از زندگی خود خیانت می کنند، در قسمت های دیگر نیز خیانت می کنند. شاید افرادی که در روابط تجاری و حرفه ای خیانت می کنند به همان اندازه به خود می گویند که آنقدرها هم که به نظر می رسید مشکل بزرگی نبوده است.

و شاید دفعه بعد این کار را کمی آسان‌تر کند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی