عمومیمقالات

کسب و کار من وقتی شروع به ترک نوشیدن کردم

کسب و کار من وقتی شروع به ترک نوشیدن کردم

هنوز می‌توانم اولین نوشیدنی را در ۱۵ سالگی بچشم: یک آبجو سبک که از یخچال دوستم پیتر در حالی که پدر و مادرش خارج از شهر بودند، آزاد شد.

تا سومین نوشیدنی. می توانم، بدنم زمزمه کرد و ذهنم به آرامی شنا کرد. با نوازش دستان ملایم الکل، برای اولین بار عاشق شدم.

این یک پیشرفت سریع از آبجوی آبکی به بطری‌های Gatorade پر از ۴۰ درصد الکل بود – رام در یک دست، ودکا در دست دیگر و نه تعقیب کننده بوی ودکای ارزان هنوز هم من را آزار می دهد.

اگرچه در نهایت افراط در دوران نوجوانی ام را تعدیل کردم، ۲۵ سال طول کشید تا برای همیشه ترک کنم، در ۱۵ ژانویه ۲۰۲۲.

من. به شدت مشروب خوردم اما هرگز به عنوان یک الکلی شناخته نشدم، هرگز اجازه ندهید که زندگی من را خراب کند، هرگز نیازی به توانبخشی یا AA نداشتم. پس چرا یک چیز خوب را رها کنید؟

شما نیازی ندارید برای ترک نوشیدن الکل

هیچ چیزی که من می گویم برای متقاعد کردن شما برای ترک نوشیدن یا حتی کاهش آن نیست. تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که به اشتراک بگذارم که چگونه عدم مصرف الکل در این ۱۸ ماه گذشته به تدریج اما به طور چشمگیری باعث بهبود کسب و کار و زندگی من شده است.

اولین کسب و کارم را در دانشگاه ایجاد کردم و به کارآفرینی گرایش پیدا کردم. من چهارده سال به دنیای نه تا پنج می پریدم و از آن خارج می شدم، اما هر بار که به دفتری زنجیر می شدم، آرزو می کردم ناخدای کشتی خودم باشم. بنابراین، در ارائه استعفای خوب موفق شدم.

گاهی اوقات باند مالی و برنامه ای داشتم. زمان های دیگر، فقط یک انگیزه وحشیانه. ساختمان اولیه کسب و کار من از یک الگو پیروی کرد: یک هفته جشن گرفتن وضعیت بدون رئیس جدید و بهره وری عمده. بعد دیر بیدار شدن و زود ترک کردن. احساس غرق شدن، چرت زدن و تجربه وحشت خزنده. بنوشید و تا دیر وقت بیدار بمانید. تکرار کنید.

در آن روزها آشکار بود که چگونه الکل مانع موفقیت کسب و کار من شده است. اما در نهایت سیگار را ترک کردم و نوشیدنی‌ام را «کنترل» کردم. همسر آینده ام را پیدا کردم و خانه ای خریدم. همه چیز خوب بود، درست است؟

اما آیا یک نوشیدنی مسئول و هستید کارآفرینی که تا به حال سازگار است؟

شروع به پرسیدن کردم: آیا باید من نوشیدن را ترک کردم؟

وقتی قرنطینه همه گیر COVID-19 فرا رسید، افراد دیگر درباره دستمال توالت دچار هیستریک شدند. مستقیماً به سمت مشروب فروشی برای یافتن جعبه های شراب رفتم. عادت کردم هر شب یک یا سه لیوان قرمز ارزان برای خودم بریزم (عادت می کنی).

سپس اتفاق جالبی افتاد: الکل… از کار افتاد.

دیگر همان آغوش گرمی را که در سن ۱۵ سالگی داشتم احساس نمی‌کردم – این فقط باعث خواب آلودگی من شد.

بعد از دو سال از آن زمان، من یک سفر انفرادی Airbnb را برای فرار از جدید انجام دادم. -مسئولیت های پدر، بخوانید و وارد یک مورد آبجو صنایع دستی خوشمزه شوید. اما در نیمه راه سومین قوطی، به من برخورد کرد: من از آن لذت نمی بردم. من فقط در حال نوشیدن مشروب بودم تا بتوانم از کار و زندگی ام دوری کنم. بقیه را در سینک آشپزخانه ریختم و تصمیم گرفتم کارم را تمام کنم.

در یک سال و نیم گذشته، سه یا چهار بار الکل را لمس کردم. یک بار بیش از حد – سه نوشیدنی در مکزیک در آوریل گذشته. اما هر بار فقط به عنوان یک یادآوری عمل کرد: بله، من از آن گذشتم.

پس چگونه این کار را انجام دادم؟

چگونه نوشیدن را متوقف کردم

اینرسی و اعتیاد باعث شد تا مدتها پس از مرگ رابطه، مشروب بخورم. سپس کتابی در دامان من فرود آمد: This Naked Mind توسط آنی گریس.

اول، تمام علم را بیان کرد: الکل تفکر شما را کند می‌کند و احتمالاً باعث بدخلقی و مشاجره‌های زناشویی من شده است. مسموم کردن مداوم بدنم باعث تضعیف سیستم ایمنی بدنم شد و توضیح داد که چرا هر چند ماه یکبار بیمار می شوم. خواب و تمریناتم را به هم ریخته بود. باعث سرطان می شود، اما بدتر از آن، رابطه جنسی بد.

اکنون همه دلایل منطقی برای ترک آن را داشتم. اما چیزی که سال‌ها قبل از کوبیدن سیگار یاد گرفتم این بود که شما نیز باید احساسات را درگیر کنید، کاری که کتاب انجام داد.

این به من کمک کرد تا متوجه شوم که الکل استرس من را کاهش نمی‌دهد، بلکه آن را ایجاد می‌کند. بیشتر اضطراب و عدم اشتیاق من به زندگی و کسب و کارم صرفاً علائم ترک روزانه بود.

من متوجه شدم که الکل سرگرمی ایجاد نمی کند. آن را کشت در اطراف افراد مست هوشیار باشید و متوجه منظور من خواهید شد. احساس می کردم کاملا آماده هستم.

بنابراین من آن را رها کردم.

هنوز با دوستانی که مشروب می‌نوشند معاشرت می‌کنم. من هنوز به بارها می روم، هنوز هم شراب و آبجو را در کمد برای مهمانان نگه می دارم. و هیچ وسوسه‌ای وجود ندارد، زیرا اکنون می‌دانم که به مدت ۲۵ سال به‌عنوان نیمه‌مرد، خوابیده پشت فرمان، مه‌آلود در مغز، همیشه خسته، بدحال و طوفانی زندگی می‌کردم.

من واقعاً چه چیزی را رها کردم؟

من رشته تحصیلی را دیدم مزایای ترک الکل

هیچ بیداری یک شبه یا شیپور فرشتگان وجود نداشت، هیچ کمیته هوشیاری در انتظار دادن مدال به من نبود.

من روز بعد از نوشیدن را ترک کردم. اما هفته‌ها بعد متوجه تغییراتی شدم، عمدتاً در آنچه که نیست اتفاق می‌افتاد.

قبل از آن، بعد از کار یک نوشیدنی می‌نوشیدم، تا آخر شب احساس تنبلی می‌کردم و درگیر بودم. در برخی از نتفلیکس افقی.

اکنون، انرژی و اشتیاق دارم تا از ساعات بعد از کارم لذت ببرم، چه به معنای آشپزی برای دوستان باشد یا قایق سواری به تنهایی. انگار ساعات بیشتری در روز دارم. و ما نتفلیکس را لغو کردیم.

قبل از آن، من به رختخواب می‌رفتم و حوالی ساعت ۳ بعدازظهر با اضطراب شدید و نیاز به ادرار کردن از خواب بیدار می‌شدم، قبل از اینکه ساعت‌ها بعد از خواب بیدار شوم، گیج‌کننده و ترسناک از روز.

اکنون تمام شب می خوابم، ساعت ۶ صبح به راحتی از خواب بیدار می شوم و برای کاری که قرار است در روز انجام دهم هیجان زده می شوم.

امروز مشکل کمتری ندارم، اما دوبرابر مشکل دارم. انرژی، ۱۰ برابر اشتیاق به زندگی و فقدان مجازی اضطراب، شک به خود، نوسانات خلقی یا هر یک از مزخرفاتی که اکنون می دانم ناشی از دائما شیمی مغز من را مسموم می کند.

کسب و کار من زمانی موفق شد که الکل را ترک کردم

این تغییرات زندگی عالی هستند، اما قابل توجه ترین تغییر شب بوده است- دگرگونی روز و روز کسب و کار من.

حتی به عنوان یک نوشیدنی متوسط، با اضطراب و ترس کم به کار نزدیک شدم. این انرژی در تجربه مشتری جاری شد.

پیش از این، اغلب این بود که «امروز حوصله کار کردن ندارم» (چهره ی اخم)، ناامیدی از مشتریان، وحشت در مورد اینکه پول از کجا می آید، فروش کم انرژی، شک، ترس، < a href="https://www.success.com/what-to-do-when-you-dont-feel-like-doing-anything/">انرژی تهی شده و سیستم عصبی متزلزل.

مشتریان می توانند احساس کنند که آیا کسب و کار شما بر اساس این هرج و مرج ساخته شده است یا اشتیاق و شادی.

چند ماه پیش، با مشتری تماس گرفتم که برای یک برنامه سه ماهه ثبت نام کرده بود. اما روزها گذشت و فاکتورش پرداخت نشد. من پیر می‌توانستم روحیه‌اش تضعیف شده باشد، مطمئن بودم که او تغییری در قلبش داشته است. عصبانی می شدم و شکایت می کردم. شاید حتی یک ایمیل غیرفعال-تهاجمی ارسال کنم.

اما در کمال تعجب، متوجه عصبانیت نشدم. وحشت نکنید. من از یک نتیجه عالی مطمئن بودم. ایمیل من به او حمایتی، دلسوزانه و محکم بود. او روز بعد پرداخت کرد.

با حمل این انرژی آرام، مغناطیسی برای مشتریان مربی من. آنها می خواهند در اطراف حال و هوای من باشند. آنها نتایج بهتری می گیرند و به دوستان خود می گویند. افراد خوب بیشتر، پول و فرصت به سمت من سرازیر می شود. چرخه فضیلت‌آمیز، کسی هستید؟

من قدیمی کسب‌وکاری داشت که در حالت بقا قرار داشت—به‌طور ناامیدانه مشتریان را تعقیب می‌کرد، تمام تاکتیک‌های بازاریابی هفته را امتحان می‌کرد و کشش کمی را می‌دید.

New me ساعات کمتری کار می کند اما بسیار موثرتر است. من در مورد مشتریان گزینشی تر هستم و می توانم هزینه بیشتری دریافت کنم. هی، من الان دارم لذت می برم.

تنها کاری که باید انجام می دادم این بود که پتوی سربی الکلی را کنار بگذارم.

آیا باید نوشیدن الکل را متوقف کنید؟

اگر عاشق نوشیدن هستید، آن را ترک نکنید. خوشبختی را از هر راهی که می توانید پیدا کنید!

اما اگر این را خواندید و سایه خود را در برخی از آنچه گفتم دیدید، امیدوارم این به شما کنجکاوی بدهد که شروع به زیر سوال بردن این عادت کنید.

حکمت پذیرفته شده این است که نوشیدن “مسئولانه” طبیعی و بی ضرر است. اما می‌دانید که خرید از روایت‌های محبوب هرگز شما را به جایی که می‌خواهید نمی‌رساند.

شما ناخدای کشتی خود هستید.

عکس توسط NTshutterth/Shutterstock.com

Michael Pietrzak 150x150 - کسب و کار من وقتی شروع به ترک نوشیدن کردم
< p dir="ltr">من به کارآفرینان دلسوز کمک می‌کنم تا کسب‌وکاری را شروع کنند + رشد دهند که جهان را بهبود بخشد. اینستاگرام: @mpbizcoach
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی