عمومی

صفحه کانترتاپ: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

صفحه کانترتاپ: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

نمایشگرهای رومیزی مجموعه ای از موارد را سازماندهی می کنند مشتریان خود را برای مرور و انتخاب. آنها به افزایش دید و فروش و همچنین سازماندهی موجودی شما کمک می کنند.

با قرار دادن یک صفحه نمایش در نزدیکی پیشخوان های صندوق، شانس مشتریان برای خریدهای فوری به طرز چشمگیری افزایش می یابد. نمایشگرهای رومیزی همچنین می توانند با برجسته کردن ویژگی های اصلی محصولاتی که نمایش داده می شوند، به افزایش آگاهی از برند کمک کنند. این می تواند به تقویت نام تجاری شما به صورت آنلاین و آفلاین کمک کند.

نمایشگرهای رومیزی در طیف وسیعی از اندازه ها، سبک ها و مواد موجود هستند و تنها شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک به بهترین وجه برای کسب و کار شما مناسب است. اگر به دنبال صفحه‌نمایش می‌گردید، در اینجا تعداد کمی از سبک‌ها و مواد وجود دارد تا به شما ایده‌ای درباره آنچه در دسترس است ارائه دهد.



<نمایشگر Counter Top چیست؟

A صفحه نمایش روی کانتر یک نمایش بصری جذاب بر روی یک پیشخوان است که معمولاً شامل چیزهای کوچکتری است که به عنوان خریدهای فوری ارائه می شوند. با این حال، نمایشگرهای شمارنده را می توان برای نمایش هر نوع محصول مورد استفاده قرار داد – نه لزوماً خریدهای فوری. یک صفحه نمایش میز، به دلیل طراحی جمع و جور آن، می تواند در استراتژیک ترین مکان ها در فروشگاه، کافی شاپ یا سایر مشاغل شما قرار گیرد تا کالاهای شما را در مرکز صحنه قرار دهد.

به علاوه، یک صفحه نمایش میز یک وسیله است. تکنیک عالی برای تجاری سازی اقلام شما زیرا کالاهای شما را در ارتفاع بهینه قرار می دهد تا توجه مشتریان را به خود جلب کند. نمایشگرهای پیشخوان در سطح چشم تضمین می کند که محصولات شما دیده شوند.

مزایای نمایشگرهای رومیزی

  • برند را تقویت می‌کند: نمایشگرهای میز می‌توانند به جهات مختلف به تقویت برند شما کمک کنند. نمایش‌هایی که به‌طور استراتژیک در مقابل مشتری یا بازدیدکننده قرار می‌گیرند به برند کمک می‌کنند تا در ذهن مشتری بماند. از آنجایی که این نمایشگرها بسیار متنوع هستند، می توانید به راحتی پیام های گرافیکی و بازاریابی خود را مجدداً پیکربندی کنید و برای هر مخاطبی که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید یک نمایشگر خاص ایجاد کنید. آنها بیشتر قابل مشاهده هستند و یک ابزار بازاریابی ایده آل هستند که ۲۴/۷ کار می کند.
  • راحتی: تاکتیک فروش شما باید بر پایه ایجاد راحتی برای مشتریان باشد. استدلال ساده است، اگر مشتری بتواند محصول شما را با سهولت نسبی دریافت کند، خرید می کند. برای یافتن محصول خود نیازی به ایجاد موانع اضافی برای مشتریان خود ندارید.
  • سفارشی سازی: برای سفارشی کردن نمایشگرهای خود از برچسب، تابلو، رنگ یا هر چیز دیگری که فکرش را بکنید استفاده کنید. احتمالاً می‌خواهید آنها را از سایر لوازم فروشگاه متمایز کنند، زیرا قرار است محصولات خاصی را به نمایش بگذارند.
  • افزایش درآمد: کسب و کار تماماً در مورد افزایش درآمد است و نمایش مخفف خرده‌فروشی است. می تواند بر نحوه خرید افراد تأثیر بگذارد. آنها به افزایش خریدهای فوری در فروشگاه کمک می کنند، بنابراین شما را در موقعیت بهتری برای سرمایه گذاری در فروش اضافی قرار می دهند.
  • سرمایه گذاری کم: اکثر نمایشگرها دارای برچسب قیمت نسبتاً پایینی هستند و می تواند به طور بالقوه درآمد بیشتری به همراه داشته باشد. خرید یک یا چند صفحه نمایش برای نمایش محصولات و جلب نظر مشتریان می تواند فروش و آگاهی از برند شما را افزایش دهد.

صفحه نمایش روی میز: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

<. /tr>

برترین انتخاب: پایه نمایشگر چرخان نمایشگر مشعل Runner Up: نمایشگر دو طرفه کانتر گیره فنری SSWBasics بهترین ارزش: Mind Reader SNACKCAR Super Snack Organizer
طراحی پایه نمایش چرخان ۳ طبقه و ۴ وجهی چوبی< /td> پایه نمایشگر گیره فنری دو طرفه نمایش چرخ فلک دو طبقه و ۳۶۰ درجه
اندازه ۹٫۲۵”L x 9.25”W x 17 اینچ (بدون هدر) یا ۲۱ اینچ (با هدر) ۹?W x 10?D x 24?H ۱۴ x 14. 5 اینچ
وزن ۴ پوند ۱۲ پوند ۳ پوند
مواد چوب (موجود در پوشش های چوبی و آبنوس) فلز (رویش سفید) پلاستیک ایمن برای مواد غذایی
شماره قفسه/گیره ۱۲ قفسه پنجره ای با جیب های جلویی شفاف ۳۲ گیره فنری ۱۲ شکاف در ردیف بالا، باز کردن پایین
استفاده از انواع گسترده کالا اقلام بسته بندی شده یا سایر کالاهای ایده‌آل برای خریدهای فوری در تسویه حساب قهوه و فنجان چای یکبار مصرف، درب، ظروف، چیپس، میله‌های پروتئینی، غلاف قهوه یک‌بار مصرف و غیره.
بهترین برای نمایش مجموعه وسیعی از کالا به روشی شیک و صرفه جویی در فضا ترویج خریدهای فوری در پیشخوان تسویه حساب ساماندهی انواع اقلام کوچک، مخصوصاً در یک محیط خدمات غذایی

پایه نمایشگر چرخان با نمایشگرهای مشعل شده

svg%3E - صفحه کانترتاپ: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

انتخاب برتر: این نمایشگرهای چوبی ۳ لایه آماده به کار مشعل نه تنها جذاب است، بلکه به شما امکان نمایش انتخاب گسترده ای از کالاها بدون اشغال فضای زیادی. این پایه شیک که در رنگ‌های چوبی و آبنوس موجود است، برای حداکثر دید ۳۶۰ درجه در پایه خود می‌چرخد.

شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از موارد را نمایش دهید. کالا در قفسه های بزرگ ۴٫۱۵ اینچی با جیب های جلویی شفاف. در مجموع ۱۲ قفسه پنجره دار وجود دارد. ابعاد پایه ۹٫۲۵ اینچ x 9.25 اینچ x 17 اینچ بدون سربرگ یا ۲۱ اینچ با سربرگ است.

پایه نمایشگر چرخان صفحه نمایش مشعل، قفسه نمایشگر ۴ وجهی ۳ درجه

خرید در آمازون

 

نمایشگر دو طرفه کانتر SSWBasics

svg%3E - صفحه کانترتاپ: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

این پایه گیره فنری پایه میز برای خریدهای فوری در باجه صندوق. کیسه های چیپس، چوب شور یا سایر اقلام بسته بندی شده را در محل فروش خود نگه دارید. یا چندین مورد از این پیشخوان‌ها را تهیه کنید تا کالاهای بیشتری در مرکز قرار بگیرند.

این پایه فلزی دارای ۳۲ گیره و ۹ اینچ W x است. ۱۰ اینچ D x 24 اینچ. وزن آن ۱۲ پوند است و روکش سفید براقی دارد.

صفحه نمایش دو طرفه قفسه کانتر SSWBasics برای پیشخوان پرداخت

خرید در آمازون< /a>

 

نمایش شمارنده SNACKCAR ذهن خوان

svg%3E - صفحه کانترتاپ: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

بهترین ارزش: قوی> Mind Reader SNACKCAR یک صفحه نمایش چرخ و فلک ۳۶۰ درجه دو طبقه است که به کاربران اجازه می دهد تا در میان مجموعه ای از آیتم ها مرور کنند. این دستگاه با پلاستیک ایمن برای مواد غذایی ساخته شده است و ابعاد آن ۱۴×۱۴٫۵ اینچ است و ۱۲ شکاف در بالا و پایین باز بزرگ ارائه می‌کند.

< span id="ez-clearholder-banner-1"/>

وزن آن فقط سه پوند است، این یک میز عالی برای فضاهای کوچک است و می تواند به کاربران اجازه دهد تقریباً هر چیزی را روی هم قرار دهند. این شامل قهوه و فنجان های یکبار مصرف، درب، ظروف، چیپس، میله های پروتئینی، غلاف های قهوه یک بار مصرف، و موارد دیگر می شود.

Mind Reader SNACKCAR Super Snack organizer, 14 x 14.5 Round, Black

خرید در آمازون

 

محافظه نمایشگر شیشه و برنج شفاف MyGift

svg%3E - صفحه کانترتاپ: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

این جعبه صفحه نمایش روی میز یک رویکرد تزئینی برای نمایش محصولات شما ارائه می دهد. ساختار برنجی و شیشه ای دارای ۶ مکعب مجزا است که می توانید جواهرات، لوازم آرایش یا ریزه کاری های کوچک را در آن قرار دهید. درب بالایی لولایی همراه با یک چفت و یک زنجیر فلزی برای جلوگیری از چرخش بیش از حد درب به عقب ارائه می‌شود.

ابعاد تقریبی ۲٫۲۵ H x 9.0 W x 6.25 D اینچ و وزن آن ۲٫۲۹ پوند است.

صفحه نمایش ۶ محفظه قاب فلزی شفاف شیشه ای و برنجی تزئینی MyGift

خرید در آمازون

 

فروشگاه نمایشگر آکریلیک Masqudo وسایل

svg%3E - صفحه کانترتاپ: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

پایه نمایش اکریلیک Masqudo یک قفسه صفحه نمایش روی میز آسان و در عین حال موثر است. با استفاده از پایه ۲ در ۱ به عنوان یک صفحه نمایش سه یا چهار طبقه می توانید فضای میز خود را به حداکثر برسانید. این طرح به شما امکان می دهد تقریباً هر کالای کوچکی را که می خواهید مشتری شما ببیند و سریعاً در فروشگاه خود خریداری کند، قرار دهید.

نمایشگر ۱۲× است ۹ اینچ و وزن ۳٫۹ پوند. از مواد اکریلیک محکم ساخته شده است و برای راه اندازی به ابزار نیاز ندارد.

نمایش لوازم فروشگاهی آکریلیک Masqudo 2 در ۱

خرید در آمازون

 

صفحه نمایش روی میز خرده فروشی کانترتاپ اسپینر – تغییر عکس – محصول سیاه است

svg%3E - صفحه کانترتاپ: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

این یک صفحه نمایش قفسه چرخشی کانتر کلاسیک با سه طبقه است. طبقات قابل تنظیم هستند تا بتوانید محصولات با اندازه های مختلف را در خود جای دهید. ۲۴ قلاب و سه طبقه در مجموع وجود دارد و پایه ۳۶۰ درجه می چرخد.

با وزن ۲٫۵ پوند وارد می شود و می توانید ارتفاع را تا حداکثر تنظیم کنید. ۲۰٫۸ اینچ. از فلز مشکی محکم ساخته شده است و به خوبی با سایر وسایل فروشگاهی مطابقت دارد.

صفحه فلزی نقره‌ای قفسه اسپینر رومیزی ۲ طبقه/۳ پایه برای مراکز خرید، نمایشگاه، فروشگاه‌های خرده‌فروشی

خرید در آمازون

 

FixtureDisplays قفسه سیم برای نمایشگر پیشخوان

svg%3E - صفحه کانترتاپ: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

این قفسه نمایش سه قفسه ای با فضای باز فضایی برای بسیاری از محصولات دارد و برای پیشخوان در فروشگاه های رفاهی و خرده فروشی یا کافی شاپ ها مناسب است. این پایه فلزی با ابعاد هشت پوند و ۲۳ x 23 x 13.3 اینچ، مستحکم است و می‌توانید قفسه‌ها را جدا کنید تا فضای بیشتری برای اقلام بزرگ‌تر ایجاد کنید.

این صفحه‌نمایش‌های پیشخوان برای صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل و نقل به صورت صاف ارسال می‌شوند. قفسه ها قابل جابجایی هستند و ترازهایی برای تثبیت پاها وجود دارد تا روی پیشخوان واژگون نشوند.

FixtureDisplays فروشگاه لوازم با ۳ قفسه باز

خرید در آمازون

 

< span class="ez-toc-section" id="Mind_Reader_11_Compartment_Counter_Top_display_for_Coffee"/>نمایشگر بالای پیشخوان ۱۱ محفظه ذهن خوان برای قهوه

svg%3E - صفحه کانترتاپ: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

این سازمان دهنده چاشنی قهوه یک تکه از پلاستیک ایمن برای مواد غذایی ساخته شده است و راه حل مناسبی برای مرتب نگه داشتن نوشیدنی های قهوه شما در یک مکان است. دو طبقه به شما امکان می دهد فنجان ها و همچنین بسته های شکر، کیسه های چای، همزن و موارد دیگر را ذخیره کنید. متناوبا، می‌توان از آن در فواره‌های نوشابه یا سایر مکان‌های میان وعده استفاده کرد.

This counter display is 9. 8″L x 18. 19″D x 6. 57 ″H and weighs just 2 pounds.

Mind Reader 11 Compartment Countertop display for Coffee Shop

Buy on Amazon

 

VIVO 3 Tray Acrylic Display Case

svg%3E - صفحه کانترتاپ: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

Showcase your baked goods with this VIVO countertop display. It consists of 3 sturdy removable shelves and one set of doors, keeping your baked goods protected and allowing for self-service when necessary.

This countertop display is made from durable, clear acrylic, so your items will have maximum visibility. The rear door locks and a key is included. VIVO offers a 1-year manufacturer’s warranty on this shelf.

VIVO 3 Tray Commercial Countertop Pastry Display with Removable Shelves

Buy on Amazon

 

Four Tier Acrylic Riser Display Shelf with Lights

svg%3E - صفحه کانترتاپ: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

These four shelved display shelves have an added element – they light up. Available in clear, pink. blue or yellow lights, this shelf can put the spotlight on your desserts, jewelry, candles, or any product you’d like to display. You can also opt to not use the lights.

This shelf is made from durable acrylic and has a transparent step design. Each acrylic shelf is 12″ long and 3.15 “wide, the height between two tiers is 2″, total height is 6.”

Acrylic Riser Clear Tiered Stand for Display with Light

Buy on Amazon

What to Look for in Counter Displays

With all of the options out there, figuring out which counter displays will work for you can be overwhelming. What products do you plan to feature on the display? Do you want the display counters to blend in with other store fixtures or stand out? Will your products fit on the display in a visually pleasing way?

You’ll want to get whichever counter displays best fit your space and products. Here are the important factors to consider while shopping for display boxes:

Easy to Assemble and Use – Your displays should not require complicated instructions. Most are pre-assembled or require very little assembly – be sure to check the specific product information to find out about assembly.

Size – When you purchase your displays, you need to ensure you have sufficient space for them in your store or office. You also need to make sure the shelves or boxes you choose have ample space for the products you want to display.

Visibility – The purpose of counter displays is to make sure that your products stand out. Your display boxes or shelves should be easy to see and stand out to customers. Some shelves have places to add signage or labels, which can further grab customers’ attention. Also, where in your retail store you put your countertop display will affect visibility.

Sturdiness – It is essential that your retail displays can hold your products without falling apart. Make sure to select something made from sturdy, durable materials. It is also wise to make sure the units you select are easy to clean, as they will be handled frequently.

Design and Aesthetics – The visual appeal of your counter displays can significantly impact customer engagement. A well-designed display that complements your store’s overall aesthetics can attract attention and draw customers to the products you’re promoting. Remember, a display isn’t just functional—it’s part of your store’s decor.

Versatility – Depending on the nature of your business, your display needs may change seasonally or based on product rotation. Hence, consider displays that offer flexibility in terms of arrangement or reconfiguration. Modular units or adjustable shelving could be a smart choice.

Customer Accessibility – Your products should be easily reachable for customers. Displays that are too high or too deep might discourage customers from interacting with the products. Consider the customer’s viewpoint when positioning items on the display.

Cost – While it’s vital to select quality counter displays, you must also consider cost. Expensive does not always mean better. Instead, look for a balance between cost and quality that suits your business budget and objectives.

Save money on shipping costs for your Amazon purchases. به علاوه، با عضویت در Amazon Prime از هزاران عنوان از کتابخانه ویدیویی آمازون لذت ببرید. Learn more and sign up for a free trial today.

Image: amazon


More in: Small Business Essentials

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی