عمومی

چگونه Grove Collaborative از یک خود ذخیره کوچک رشد کرد تسهیلات برای عرضه اولیه سهام 1.5 میلیارد دلاری

چگونه Grove Collaborative از یک خود ذخیره کوچک رشد کرد
تسهیلات برای عرضه اولیه سهام ۱٫۵ میلیارد دلاری

استوارت لندسبرگ اعتراف می کند که به نظر غیرمعمول به نظر می رسد، اما سوگند یاد می کند که برای یک تکلیف کلاس ششم او نوشته که شغل رویایی او مدیر عامل شدن بوده است. از نسل هفتم، شرکت مستقر در برلینگتون، ورمونت، که پایدار می سازد و می فروشد محصولات خانه و نظافت.

لندسبرگ در ادامه نسل هفتم را تصاحب نکرد. اما او کسب‌وکار مشابهی را برای خودش ایجاد کرد: Grove Collaborative، شرکتی مستقر در سانفرانسیسکو که او یکی از بنیانگذاران آن بود. در سال ۲۰۱۲ و در ماه ژوئن در بورس اوراق بهادار نیویورک عمومی شد. Grove محصولات مراقبت شخصی و خانگی طبیعی و سازگار با محیط‌زیست را می‌فروشد، و خطوط خود را از لوازم نظافت، صابون، و کالاهای کاغذی بدون درخت تولید می‌کند.

“می دانم، خواب عجیبی!” لندسبرگ پادکست What I Know شرکت Inc را می گوید. اما او توضیح می‌دهد که ریشه‌های محکمی با والدینش داشت: «مقوله مراقبت از خانه و مراقبت شخصی برای من در دوران کودکی یک ویژگی بارز پایداری بود… من همیشه به پایداری اهمیت می‌دادم و والدینم کمی جلوتر بودند. منحنی.”

لندسبرگ در دوران کالج رویای خود را حفظ کرد – جایی که او از استفاده همتایانش از فنجان های پلاستیکی قرمز غیر قابل کمپوست شدن ابراز تاسف کرد – و حرفه ای که او را به بانکداری و استارت آپ ها کشاند. در سال ۲۰۱۲، او تصمیم گرفت هم محصولات خانگی سازگار با محیط زیست را بفروشد و هم به مصرف‌کنندگان آموزش دهد، اما فوراً دچار مشکل شد. او توضیح می‌دهد: “من از روزهایی که احساس گناه داشتم فهمیدم که راحت کردن پایداری مهم است. اما شرکت را با نامی وحشتناک و شرم‌آور، ePantry، راه‌اندازی کردم.”

در سال‌های دشوار راه‌اندازی‌اش، ePantry یک فروشنده شخص ثالث کالاهای پایدار بود که تیم لندسبرگ آن‌ها را در یک واحد ذخیره‌سازی ۲۰۰ فوت مربعی در سانفرانسیسکو جنوبی ذخیره می‌کرد. “معلوم است که تغییر جهان سخت است!” لندسبرگ شوخی می کند. “چهار سال اول فوق العاده چالش برانگیز بود. ما واقعاً نمی توانستیم سرمایه سازمانی را افزایش دهیم. تجارت واقعاً رشد نکرد. تلاش برای روشن نگه داشتن چراغ ها بود.”

در سال ۲۰۱۶، لندسبرگ تلاش کرد تا از نام ePantry دور شود و دوری از سرمایه گذاری خطرپذیر را برای تقویت رشد جمع آوری کند. او قبل از گرفتن جواب مثبت با ۱۷۳ سرمایه گذار ملاقات کرد. اما او با توصیه‌های خوب از جلسات دور شد – از جمله ایجاد محصولات سازگار با زمین که با نام جدید شرکت، Grove Collaborative، برچسب‌گذاری شده بودند. آنها شامل کنسانتره صابون هستند که می توانند به راحتی حمل شوند و زباله ها را کاهش دهند، و جایگزین های شیشه ای یا آلومینیومی برای بطری های پلاستیکی هستند.

با مجموعه ای از محصولات با احساس خوب به اشتراک گذاری اجتماعی ارائه شد – و جذب مشتری بسیار روان تر و سریع تر. تا سال ۲۰۱۸، رشد سریع Grove به شماره رسید. ۳۷ در فهرست ۵۰۰۰ شرکت شرکت‌هایی که سریع‌ترین رشد را در کشور دارند. تا سال ۲۰۲۱، کسب و کار به بیش از ۱۰۰۰ کارمند افزایش یافت و از طریق ادغام با شرکت SPAC.

لندسبرگ می گوید که او مفتخر است که ارزش‌های پایداری را از همان ابتدا در شرکت ایجاد کرده است. در سال ۲۰۲۰، Grove ماموریت خود را با متعهد شدن به پاکسازی پلاستیک ظرف پنج سال تقویت کرد. حتی در این دوره جدید که شرکت باید از سهامداران عمومی راضی کند، به تعهد پایبند است.

“ما می‌خواستیم فوق‌العاده بسازیم. برای هر یک از کارمندان ما، همه افراد در صنعت، مشتریان ما، مشخص است که ما برای چه چیزی ایستاده ایم. و حالا، اگر امروز با اتوبوسی برخورد می کردم، هر کسی که وارد می شد و شرکت را اداره می کرد، همچنان باید به آن ارزش ها پایبند بود. لندسبرگ می گوید: “بخشی از شرکت هستیم و فکر می کنم واقعا قدرتمند است.” “من کاملاً معتقدم که شرکت ها بهترین گزینه ای هستند که ما برای قابل سکونت نگه داشتن این سیاره برای نسل های آینده داریم.”

برای گوش دادن به مصاحبه کامل من با استو لندسبرگ،  اینجا را کلیک کنید، در پخش کننده بالا، یا آنچه را که می دانم در پادکست های Apple بیابید , Spotify، Stitcher ، یا هر جایی که به صدا گوش می دهید.

بیشتر کاوش کنید. ۵۰۰۰ شرکتgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - چگونه Grove Collaborative از یک خود ذخیره کوچک رشد کرد
تسهیلات برای عرضه اولیه سهام 1.5 میلیارد دلاریمستطیلحتما بخوانید : این برکلی گرید ۵ بار از دریافت وام محروم شد. و a را پیدا کرد
ایده کسب و کار برنده

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی