عمومی

فیس بوک در حال آزمایش یک ویژگی گروه های بحث برانگیز است. چرا تو هرگز نباید از آن استفاده کرد

فیس بوک در حال آزمایش یک ویژگی گروه های بحث برانگیز است. چرا تو
هرگز نباید از آن استفاده کرد

Facebook هدف همیشه یکسان بوده است: وادار کردن کاربران خود به صرف زمان بیشتری در فیس بوک. منطقی است، هرچه شخصی زمان بیشتری را در فیس بوک بگذراند، پلتفرم اجتماعی بیشتر می تواند از فعالیت خود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها استفاده کنید. همچنین به این معنی است که فرصت های بیشتری برای نشان دادن تبلیغات مرتبط به آنها وجود دارد. به هر حال این فقط مختص فیس بوک نیست. دست‌کم از نظر ظاهری شرورانه هم نیست.

در سال ۲۰۲۰، فیس‌بوک – که از آن زمان نام خود را تغییر داده است. به Meta–متوجه شد که یکی از راه‌های افزایش تعامل، بر محتوای به اشتراک گذاشته شده در گروه هایی که کاربران به آن ملحق می شوند تأکید کنید. همچنین توصیه های خود را افزایش داد تا افراد بیشتری به گروه ها متصل شوند. این شرکت حتی یک آگهی در طول سوپر باول LIV که همه چیز درباره Groups بود.

در آخرین چند ماه، فیس بوک یک گام فراتر رفت و یک ویژگی ساده را اضافه کرد که بسیار مفید به نظر می رسد، اما احتمالا هرگز نباید از آن استفاده کنید. آن ویژگی؟ می‌توانید همه @@ را تگ کنید و به همه اعضای گروه اطلاع داده می‌شود.

برای واضح بودن، این ویژگی در چت‌های گروهی نیز موجود است. فیسبوک مسنجر، اما این چیزی نیست که من در مورد آن صحبت کنم. من در حال تگ کردن @everyone در یک پست در یک گروه فیس بوک هستم.

این عالی به نظر می رسد، درست است؟ اگر یک گروه فیس‌بوک را مدیریت می‌کنید و اعلامیه یا رویدادی دارید که می‌خواهید مطمئن شوید همه آن‌ها را دیده‌اند، فقط @everyone را تگ کنید تا یک اعلان دریافت کنند. به جز، و این مهم است، اعلان غیر صادقانه به نظر می رسد.

وقتی از تگ @everyone استفاده می‌کنید، یک اعلان برای هر یک از اعضای گروه ارسال می‌کند که «فلانی از شما نام برده است. یک پست.” مشکل این است که این چیزی نیست که واقعاً اتفاق افتاده است – مدیر گروه به سادگی “همه” را برچسب گذاری کرده است.

هر زمان که اعلانی از فیس بوک دریافت می کنید که می گوید در یک پست از شما نام برده شده است، به احتمال ۱۰۰ درصد وجود دارد. روی آن ضربه بزنید تا بفهمید «فلانی» در مورد شما چه می‌گفت. این فقط طبیعت انسان است.

از طرف دیگر، اگر در اعلان نوشته شده بود “فلانی پیامی برای همه افراد گروه ارسال می کرد.” “شاید فقط به روز خود ادامه دهید. این بسیار کمتر قانع کننده است و فیس بوک این را می داند.

لئونارد لام می‌گوید: «ما در چند ماه گذشته این ویژگی را آزمایش کرده‌ایم و همچنان در حال تکرار آن هستیم. یک مدیر ارتباطات در فیس بوک این شامل تغییرات مختلفی می‌شود تا مشخص کند که چگونه می‌تواند برای مدیران هر دو گروه و جامعه گسترده‌تر آنها مفید باشد، و همچنین اطمینان حاصل شود که اعلان‌ها شفاف و قابل درک هستند.

این ویژگی بسیار شبیه ویژگی @channel در Slack است که به همه افراد در یک کانال اطلاع می‌دهد، خواه آنلاین باشند. یا نه. من قبلاً نوشته ام که هرگز نباید از آن ویژگی استفاده کنید. دلیل اصلی من این است که در بسیاری از کانال‌های Slack بوده‌ام که از این ویژگی اغلب استفاده می‌شود. بیشتر چیزها آنقدر فوری نیستند و به هر حال برای همه صدق نمی کنند.

در فیس بوک، مطمئناً می توانم بفهمم که چرا یک ویژگی وجود دارد. که باعث افزایش تعامل در گروه شما می شود مفید به نظر می رسد. دلیل ایجاد یک گروه در وهله اول این بود که افراد دارای علایق مشترک را برای برقراری ارتباط با یکدیگر دور هم جمع کنید. احتمالاً می خواهید که افراد زمان بیشتری را برای تعامل در گروه صرف کنند. مشارکت بیشتر به معنای ارزش بیشتر برای گروه است.

فیس بوک همچنین از شما می خواهد که زمان بیشتری را در فیس بوک بگذرانید، بنابراین انگیزه آن این است که محصول خود را به گونه ای بسازد که این کار را تشویق کند. این لزوماً بد نیست – هر توسعه‌دهنده‌ای از شما می‌خواهد زمان بیشتری را برای استفاده از برنامه‌شان صرف کنید، به‌خصوص زمانی که زمان مستقیمی بین درگیر شدن با محتوا و کسب درآمد بیشتر از تبلیغات وجود دارد.

با این وجود، من تقریباً مطمئن هستم که هرگز نباید از این ویژگی در گروه فیس بوک خود استفاده کنید، به خصوص که اعلان ممکن است گمراه کننده مطمئناً، ممکن است توجه شما را جلب کند و پیام شما را منتقل کند، اما اگر به قیمت بیگانگی از افرادی باشد که می‌خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید، ارزشش را ندارد.

مشکل دیگر این است که اگر اعلانی دریافت کردید که در یک پست از شما نام برده شده است، اما سپس بر روی آنچه می گوید را بخوانید، نام خود را نمی بینید. نام “@everyone” را خواهید دید، اما این می تواند گیج کننده باشد. همه عادت ندارند که به این طریق برچسب گذاری شوند.

برای منصفانه بودن، برخلاف Slack، به نظر می رسد فیس بوک استفاده از آن را محدود می کند. ویژگی. وقتی این ویژگی را در گروهی که ایجاد کردم آزمایش کردم، گفت که فقط یک بار در روز می توانم از آن استفاده کنم.

هنوز، من با اعضای گروه‌های فیس‌بوک که از این ویژگی استفاده می‌کردند صحبت کردم و واکنش شدید این بود که آنها احساس ناصادقی می‌کنند. حداقل یکی از اعضا به من گفت که پس از دریافت اعلان گروه‌ها را ترک کرده‌اند.

لام به من گفت که فیس‌بوک “به‌طور گسترده با آن کار کرده است. هم مدیر و هم اعضا، و بخشی از آزمایش ایجاد تعادلی سودمند بین نیازهای سرپرست برای برجسته کردن اعلان‌های مهم است و در عین حال به اعضا یک تجربه مفید از جامعه می‌دهد.”

این عادلانه است. مطمئناً مواقعی وجود دارد که می تواند مفید باشد. و گروه های فیس بوک واقعاً یکی از بهترین ویژگی های این پلتفرم هستند. این به همه بستگی دارد که آن را حفظ کنند، به همین دلیل است که احتمالاً هرگز نباید @everyone را تگ کنید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی