عمومی

اینفلوئنسرها چگونه کسب درآمد می کنند؟

اینفلوئنسرها چگونه کسب درآمد می کنند؟

محبوبیت بیش از حد کانال های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت و یوتیوب دسته کاملا جدیدی از افراد مشهور را ایجاد کرده است: تأثیرگذار رسانه های اجتماعی. هر روز، شخصیت های بیشتری از دنبال کنندگان خود در رسانه های اجتماعی درآمدزایی می کنند و حضور آنلاین خود را به شغل تمام وقت تبدیل می کنند. اما اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی چگونه پول در می آورند؟

اینفلوئنسر چیست؟

به طور کلی، اینفلوئنسر هر کسی است که از طریق تأثیرگذاری بر عادات خرید دیگران، درآمد کسب کند. اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی با افرادی که آنها را در پلتفرم‌های آنلاین از جمله اینستاگرام، یوتیوب، لینکدین و تیک‌توک دنبال می‌کنند، ارتباط برقرار می‌کند و در ازای پرداختی از برندهایی که تبلیغ می‌کنند، بر تصمیم‌های خرید آنها تأثیر می‌گذارد.

برای مثال، یک اینفلوئنسر اینستاگرام ممکن است محتوا را در پلت فرم رسانه های اجتماعی که از یک برند مد حمایت می کند، پست کنید، و برای هر دنبال کننده ای که بر اساس توصیه اینفلوئنسر از برند خرید می کند، کمیسیون دریافت کنید. برای اینفلوئنسرهای برتر زیباسازی و همچنین اینفلوئنسرهای مد، این مبلغ می تواند به میلیون ها دلار اضافه شود.

پلتفرم های اینفلوئنسر اصلی عبارتند از:

  • فیس بوک
  • اینستاگرام
  • TikTok
  • Snapchat
  • YouTube

۱۲ روشی که اینفلوئنسرها در رسانه های اجتماعی کسب درآمد می کنند

بسیاری از اینفلوئنسرها آگاه هستند، اما هنوز تعجب می کنند، “اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی چگونه درآمد کسب می کنند؟” اینفلوئنسرها از راه های مختلفی کسب درآمد می کنند، از جمله با ایجاد پست های حمایت شده، میزبانی وبینارها و حتی شرکت در بازاریابی تأثیرگذار و تلاش های تبلیغات سنتی. بسیاری از اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی با استفاده از حضور آنلاین خود درآمد بیشتری کسب می‌کنند و پس از آن می‌توانند در یک شغل ۹ تا ۵ نفره کسب کنند.

svg%3E - اینفلوئنسرها چگونه کسب درآمد می کنند؟

۱٫ پست های حمایت شده در رسانه های اجتماعی

svg%3E - اینفلوئنسرها چگونه کسب درآمد می کنند؟

اینفلوئنسرها پتانسیل کسب درآمد از هر پست رسانه های اجتماعی را دارند، به خصوص اگر محتوای باکیفیت تولید می کنند. بنابراین، محتوای حمایت‌شده یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد اینفلوئنسرها است.

در پست‌های حمایت شده از رسانه‌های اجتماعی، برندها به اینفلوئنسرها پول می‌دهند تا محصولات و خدمات خود را در صفحات رسانه‌های اجتماعی خود نشان دهند. این محتوای حمایت شده ممکن است در یک استوری اینستاگرام، یک پست فیس بوک یا یک ویدیوی YouTube ظاهر شود.

۲٫ وبینارها در پلتفرم های رسانه های اجتماعی

برخی از اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی به عنوان متخصص در موضوع خاصی شهرت پیدا کرده اند. این به ویژه در مورد اینفلوئنسرهای LinkedIn. فالوورهای آنها اغلب مایل و مشتاق به پرداخت هزینه برای این تأثیرگذاران هستند. راهنمایی.

با برگزاری وبینارها یا سمینارهای آنلاین، تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی می توانند دنبال کنندگان خود را جذب کنند، که برای دسترسی به اطلاعات در یک آموزش جذاب هزینه پرداخت می کنند. اینفلوئنسرها نه تنها می توانند از میزبانی یک وبینار زنده درآمد کسب کنند، بلکه دنبال کنندگان آنها می توانند برای دسترسی به محتوا از یک پلت فرم رسانه های اجتماعی، وبلاگ یا وب سایت های دیگر در زمان بعدی به پرداخت پول ادامه دهند.

۳٫ تبدیل شدن به یک سفیر برند

svg%3E - اینفلوئنسرها چگونه کسب درآمد می کنند؟

بسیاری از اینفلوئنسرها با خدمت به عنوان سفیران برند درآمد کسب می کنند. اینفلوئنسر به جای اینکه صرفاً یک برند را از طریق یک پست حمایت شده تبلیغ کند، به طور منظم در مورد محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت بحث می کند تا آگاهی کلی از برند ایجاد کند.

به عنوان مثال، یک برند ممکن است به یک رسانه اجتماعی پول پرداخت کند. اینفلوئنسر برای یک دوره ۶ تا ۱۲ ماهه به طور مرتب درباره برند پست کند. اینفلوئنسرهای برتر تناسب اندام معمولاً برندهای مختلفی را تأیید می کنند.

۴٫ فروش محصولات دیجیتال

ارسال وبینارها در رسانه های اجتماعی تنها راهی نیست که یک تأثیرگذار رسانه اجتماعی می تواند محصولات دیجیتال را برای کسب درآمد بازاریابی کند. کتاب‌های الکترونیکی و آموزش‌های آنلاین را می‌توان در طول زمان از یک وبلاگ، وب‌سایت دیگر یا پلتفرم رسانه‌های اجتماعی فروخت.

دنبال‌کنندگانی که علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تخصص اینفلوئنسر هستند، این محصولات دیجیتال را خریداری می‌کنند و فروش می‌تواند بیش از حد انباشته شود. زمان.

۵٫ ایجاد خطوط تولید

بسیاری از اینفلوئنسرها به اندازه کافی دنبال کنندگان زیادی برای بازاریابی محصولات خود جمع آوری کرده اند. ایجاد خطوط تولید یک راه محبوب برای اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی برای کسب درآمد است. به عنوان مثال، یک وبلاگ نویس مد ممکن است خط لباس خود را ایجاد کند، یا لباس های خود را طراحی کند یا در ارتباط با یک طراح برای ایجاد خطوط محصول مشترک.

دیگر اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی انواع مختلفی از محصولات با مارک شخصی را به بازار عرضه می کنند. از مکان‌هایی مانند فیس‌بوک، تیک‌تاک، اینستاگرام و یوتیوب.

۶٫ تبلیغات وب سایت

همانطور که وبلاگ نویسان برای دهه ها از تبلیغات در وب سایت های خود درآمد کسب کرده اند، تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی با ترافیک بالا به پلتفرم های خود می توانند یک درآمد پرسود از هزینه های تبلیغات.

در برخی موارد، وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرها بر اساس کلیک بازدیدکنندگان درآمد کسب می کنند، در حالی که در زمان های دیگر هر زمانی که تبلیغ در صفحه دنبال کننده ظاهر می شود، پول دریافت می کنند.

۷٫ فروش مجدد محصولات رایگان

اکثر اینفلوئنسرها از طریق محصولات رایگان کسب درآمد می کنند. اصلاً غیرمعمول نیست که یک برند نمونه‌های رایگانی را برای یک تأثیرگذار رسانه‌های اجتماعی به امید به دست آوردن یک پیام یا توصیه ارسال کند.

نه تنها این محصولات رایگان، اغلب لباس، آرایش و اقلام شخصی، می‌توانند باشند. یک نوع درآمد در نظر گرفته می‌شود، اما اینفلوئنسر می‌تواند محصولات رایگان را در وب‌سایت‌هایی مانند Poshmark دوباره بفروشد و در این فرآیند سود کسب کند.

۸٫ رویدادها و ظاهرها

اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی افراد مشهور مدرنی هستند و بنابراین این پتانسیل را دارند که هر کجا که می‌روند جمعیتی را به سوی خود بکشانند. یک اینفلوئنسر می تواند با میزبانی یک رویداد زنده یا آنلاین و گرفتن هزینه از فالوورها برای شرکت درآمد کسب کند. به همین ترتیب، یک برند دیگر ممکن است به یک تأثیرگذار رسانه اجتماعی پول بدهد تا در رویداد خودش ظاهر شود، زیرا می‌داند که حضور افراد مشهور باعث جذب جمعیت می‌شود.

۹٫ بازاریابی وابسته

svg%3E - اینفلوئنسرها چگونه کسب درآمد می کنند؟

یکی دیگر از راه های محبوب اینفلوئنسرها برای کسب درآمد از طریق بازاریابی وابسته است. در این فرآیند، یک اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی پیوندی به صفحه محصول به اشتراک می‌گذارد و از هر فروش ناشی از آن پیوند، کمیسیون دریافت می‌کند.

به عنوان مثال، یک تأثیرگذار زیبایی ممکن است پیوندی به یک پالت طراح در یک صفحه به اشتراک بگذارد. پست اینستاگرام که در آن برنامه سایه چشم را نشان می دهند. سپس برند درصدی از هر فروش انجام شده به فردی که روی پیوند کلیک کرده است به تأثیرگذار پرداخت می‌کند.

۱۰٫ کمک‌های مالی، نکات و اشتراک‌ها

svg%3E - اینفلوئنسرها چگونه کسب درآمد می کنند؟

اینفلوئنسرها همچنین زمانی می توانند درآمد کسب کنند که فالوورهایشان به سادگی آن را به آنها بدهند. بسیاری از اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی کمک‌های مالی و راهنمایی‌ها را در وب‌سایت‌های خود یا از طریق پلتفرم‌هایی مانند Patreon می‌پذیرند، جایی که اعضا می‌توانند با کمک‌های ماهیانه از اینفلوئنسرها حمایت کنند، گاهی اوقات در ازای محتوای انحصاری.

سایر اینفلوئنسرها به سادگی یک ویژگی را در وب‌سایت خود ارائه می‌کنند. جایی که دنبال‌کنندگان می‌توانند با دادن یک کمک مالی کوچک برای آنها یک فنجان قهوه بخرند.

۱۱٫ ایجاد محتوا برای وبلاگ‌ها، وبلاگ‌ها و پادکست‌ها

برای اکثر اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی، دنبال‌کنندگان فقط برای داستان‌ها و پست‌های روزمره ظاهر نمی‌شوند. برای آنها کافی نیست که آنچه را که برای شام خورده اند یا آنچه را که در مورد آخرین فیلمی که دیده اند پست کنند.

آنها باید محتوا ایجاد کنند. تأثیرگذاری بر رسانه‌های اجتماعی می‌تواند یک شغل تمام‌وقت برای سازندگان محتوا باشد، که اغلب هر روز ساعت‌ها را صرف ایجاد پست برای وبلاگ‌ها، وبلاگ‌ها و پادکست‌های خود می‌کنند. بدون محتوا، آنها هیچ پیرویی برای بازاریابی محصولات و کسب درآمد ندارند.

۱۲٫ تبلیغات سنتی

فقط به این دلیل که یک اینفلوئنسر شروع خود را در رسانه های اجتماعی آغاز می کند، به این معنی نیست که دامنه آن محدود به آن مخاطب اصلی است. از آنجایی که بسیاری از اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی با بیش از ۱ میلیون دنبال کننده (و شناخت بسیار فراتر از آن) به جایگاه مشهوری می رسند، اکنون با برندهای بزرگ همکاری می کنند تا محصولات را برای مخاطبان بیشتری تبلیغ کنند.

Infuencers با بیشترین دنبال کننده ها. حتی ممکن است در تبلیغات تلویزیونی یا در تبلیغات نمایشی مانند بیلبوردها ظاهر شود.

اینفلوئنسرها چگونه درآمدزایی می کنند خلاصه

< td class="column-2">اینفلوئنسرها از فروش ایجاد شده از طریق پیوندهای مشترک محصول کمیسیون دریافت می کنند.

روش کسب درآمد توضیحات
پست های رسانه های اجتماعی حمایت شده برندها برای ارائه محصولات/خدمات در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک و یوتیوب به اینفلوئنسرها پول می‌دهند.
وبینارها در پلتفرم های رسانه های اجتماعی اینفلوئنسرها از فالوورها برای شرکت در سمینارهای آنلاین (وبینارها) در مورد موضوعات خاص هزینه می کنند. محتوا را می توان پس از آن در پلتفرم های مختلف فروخت.
سفیر برند شدن به طور منظم محصولات/خدمات یک برند را برای ایجاد آگاهی از برند، اغلب از طریق قراردادهایی به مدت ۶ تا ۱۲ ماه، تبلیغ کنید.
فروش محصولات دیجیتال اینفلوئنسرها کتاب های الکترونیکی، آموزش ها و غیره را در وبلاگ ها، وب سایت ها یا پلتفرم های رسانه های اجتماعی.
ایجاد خطوط تولید اینفلوئنسرها محصولات خود را به بازار عرضه می کنند، به عنوان مثال، خطوط لباس، به تنهایی یا با مشارکت طراحان. آنها در پلتفرم هایی مانند فیس بوک، تیک تاک، اینستاگرام و یوتیوب می فروشند.
تبلیغات وب سایت. اینفلوئنسرها از تبلیغات در پلتفرم های خود درآمد کسب می کنند، چه از طریق پرداخت به ازای کلیک و چه از طریق پرداخت بر اساس ظاهر.
فروش مجدد محصولات رایگان برندها نمونه های رایگان را برای اینفلوئنسرها ارسال می کنند، آنها می توانند آنها را مجدداً در پلتفرم ها بفروشند. مانند Poshmark برای سود.
رویدادها و ظاهر اینفلوئنسرها برای میزبانی رویدادها هزینه دریافت می کنند یا برای ظاهر شدن توسط مارک ها پول دریافت می کنند. آنها به دلیل محبوبیت خود می توانند جمعیت را جذب کنند.
بازاریابی وابسته
کمک‌ها، نکات و اشتراک‌ها اینفلوئنسرها کمک‌های مالی، راهنمایی‌ها را در وب‌سایت‌های خود یا از طریق پلتفرم‌هایی مانند Patreon دریافت می‌کنند. برخی در ازای مشارکت های ماهانه، محتوای انحصاری ارائه می دهند.
ایجاد محتوا برای وبلاگ ها، وبلاگ ها و پادکست تولید محتوای منظم مانند پست های وبلاگ، ویدیوها یا قسمت های پادکست برای حفظ و افزایش دنبال کنندگان آنها بسیار مهم است.
تبلیغات سنتی اینفلوئنسرهایی که دنبال کنندگان زیادی دارند ممکن است با برندهای بزرگ برای تبلیغات سنتی شریک شوند. کمپین ها، از جمله تبلیغات تلویزیونی یا بیلبوردها.

اینفلوئنسرها چقدر پول می گیرند. درآمد داشته باشید؟

اینفلوئنسرها چقدر درآمد دارند؟ درآمد اینفلوئنسرها به طور گسترده ای بر اساس عوامل مختلف متغیر است. در بیشتر موارد، حساب‌های شبکه‌های اجتماعی با بیشترین فالوور در مقایسه با آنهایی که دنبال‌کنندگان کمتری دارند، درآمد زیادی کسب می‌کنند.

نه تنها افراد بیشتری هستند که توصیه‌های آنها را دنبال می‌کنند، بلکه بینندگان بیشتر باعث می‌شود همه محتوای پست‌شده‌شان ارزشمندتر شود. . اینفلوئنسرهایی که اخیراً کار خود را شروع کرده‌اند ممکن است فقط چند صد دلار در ماه درآمد داشته باشند، در حالی که اینفلوئنسرهای برتر معمولاً سالانه میلیون‌ها دلار درآمد دارند.

طبق گزارش Vox، افراد دارای بین ۱۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دنبال کننده که به عنوان اینفلوئنسر میکرو شناخته می شوند، می توانند سالانه بین ۴۰،۰۰۰ تا ۱۰۰،۰۰۰ دلار درآمد کسب کنند.

از طرف دیگر، اینفلوئنسرهای برتر اینستاگرام با میلیون ها فالوور، می توانند ده ها هزار دلار برای هر پست جداگانه کسب کنند. ، که به طور بالقوه منجر به میلیون ها نفر در سال می شود. به عنوان مثال، گزارش شده است که کایلی جنر بیش از ۱ میلیون دلار درآمد دارد. یک پست در شبکه های اجتماعی در همین حال، اینفلوئنسر برتر Tiktok لورن گری بیش از ۵۳ میلیون دلار در سال درآمد دارد.

تصویر: $ 


بیشتر در: بازاریابی ویدیو
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی