عمومی

با بنیان‌گذاری آشنا شوید که نادرترین شاهکارها را انجام داده است: گرفتن شرکت او دو بار عمومی است

با بنیان‌گذاری آشنا شوید که نادرترین شاهکارها را انجام داده است: گرفتن
شرکت او دو بار عمومی است

رجی آگاروال Cvent را از طریق یک IPO در سال ۲۰۱۳، و همچنین فروش ۱٫۶۵ میلیارد دلاری که سه سال بعد شرکت نرم افزار رویداد را خصوصی کرد. سپس، در اواسط همه‌گیری، شرکت مستقر در تایسون‌ها در ویرجینیا دوباره وارد بورس شد، این بار از طریق SPAC با Dragoneer Growth Opportunities Corp. II معامله می کند. در اینجا آمده است که چگونه بنیانگذار ۵۲ ساله یک واقعیت وحشتناک برای کسب و کار خود را به ارزش بیش از ۵ میلیارد دلار تبدیل کرد. – همانطور که به کوین جی گفته شد. رایان

در اوایل سال ۲۰۲۰، ۹۵ درصد از درآمد ما مربوط به رویدادهای حضوری بود. همه‌گیری چیزی نبود که ما آن را حتی به عنوان بدترین حالت الگوبرداری کنیم. ما مجبور شدیم به سرعت تنظیمات گسترده ای انجام دهیم. ما برای ایجاد یک محصول مجازی متمرکز شدیم و از ۳۲ میلیون دلار درآمد سالانه مربوط به رویدادهای مجازی در سال ۲۰۱۹ به ۲۶۶ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ رسیدیم.

عمومی شویم بهترین مکانیسم برای به دست آوردن سرمایه بیشتر برای سرمایه گذاری در کسب و کار و ادامه رشد تهاجمی خواهد بود.

یک SPAC. به چند دلیل بیشترین معنا را داشت. زمانی که IPO خود را انجام دادیم، یک نمایش جاده ای دو هفته ای داشتیم که در طی آن شاید هر یک ساعت با سرمایه گذاران ملاقات داشتیم. برای این معامله، ما یک نمایش جاده ای چند ماهه انجام دادیم، جلسات متعددی با سرمایه گذاران، که بسیاری از آنها ساعت ها به طول انجامید. به علاوه، با یک SPAC، بر خلاف IPO، شما اجازه دارید پیش بینی های آینده خود را نیز درج کنید. این برای ما مهم بود، زیرا سالی بود که رشد منفی کلی داشتیم که در آن بهترین عملکرد را در سه ماهه چهارم داشتیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی