عمومی

راه اندازی «Fiverr Certified» پشتیبانی فنی را برای Small ارائه می دهد کسب و کار

راه اندازی «Fiverr Certified» پشتیبانی فنی را برای Small ارائه می دهد
کسب و کار

در اقدامی برای تعریف مجدد پشتیبانی فنی برای مشاغل کوچک، Fiverr International Ltd. راه‌اندازی “Fiverr Certified” را در ۲۹ ژوئن ۲۰۲۳ اعلام کرد. این بازاری از کارشناسان مستقل خبره ایجاد می‌کند. به طور خاص توسط شرکای فنی برجسته مانند Amazon Ads، monday.com و Stripe بررسی شده است. این راه‌حل این شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا با اتصال آنها به متخصصان معتبر و معتبر، به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه دهند.

تجاری کوچک اغلب با پشتیبانی ناکافی از سوی فروشندگان نرم‌افزار به‌عنوان سرویس (SaaS) خود به دلیل فقدان خدمات کامل دست و پنجه نرم می‌کنند. – زمان کارکنان IT برای نصب، سفارشی سازی و نگهداری محصولات خود. با این حال، Fiverr Certified به نظر می رسد این نیاز مبرم را برطرف کند. کسب‌وکارها اکنون می‌توانند به سرعت با کارشناسان خبره، بررسی‌شده و تأیید شده توسط شرکای فناوری، برای ارائه کمک به موقع و شایسته ارتباط برقرار کنند.

یکی از اولین پذیرندگان، monday.com، تأثیر قابل‌توجهی Fiverr Certified در دستیابی به آن را تأیید می‌کند. پایگاه مشتری گسترده تر «همکاری با Fiverr Certified به ما کمک کرده است تا به یک بخش مشتری جدید خدمت کنیم. ما اکنون می‌توانیم خدمات و راه‌حل‌های حرفه‌ای را از متخصصان تأیید شده و تأیید شده به مشتریان خود ارائه دهیم. ابتکار جدید را ستایش کرد و گفت: “Fiverr Certified دقیقاً همان چیزی است که ما به دنبال آن بودیم – راهی برای شناسایی، تایید و ارتقای کارشناسان Podia به طوری که کاربران ما بتوانند ارائه دهنده خدمات مناسب برای نیازهای خاص خود را پیدا کنند.” بنابراین، Fiverr Certified به یک راه حل نوآورانه تبدیل می شود که برای مشاغل کوچک، کارشناسان خبره و شرکای فنی به طور یکسان سود می برد.

راه اندازی Fiverr Certified نیست فقط برای مشاغل کوچک مفید است، اما همچنین به فریلنسرها در Fiverr فرصتی برای گسترش مجموعه مهارت های خود و ایجاد درآمد بیشتر می دهد. به گفته موسس و مدیر عامل Fiverr، میکا کافمن، “Fiverr Certified یک پیشرفت طبیعی به سمت این هدف است – تولید راه حل های محصولی زیبا و ساده برای مشکلات تجاری خسته کننده.”

شرکای فنی شرکت کننده در برنامه Fiverr Certified جدای از تبلیغات آمازون، monday.com و Stripe، شامل WooCommerce، Leadpages و Podia است.

ماموریت اساسی Fiverr این است که چگونه جهان با هم کار می کند، تلاش برای دموکراتیک کردن دسترسی به استعدادها و فراهم کردن فرصت هایی برای استعدادها. برای رشد مشاغل، برندها یا رویاها. در سال گذشته، بیش از چهار میلیون مشتری در سراسر جهان، از کسب‌وکارهای کوچک گرفته تا شرکت‌های Fortune 500، با استعدادهای فریلنسری در Fiverr شریک شدند که منعکس‌کننده نیروی کاری انعطاف‌پذیر، سازگار و چابک است.

شرکت‌های زیر چتر Fiverr شامل ClearVoice هستند. ، CreativeLive، Working Not Working، SLT Consulting و Stoke Talent. همه آنها به شکل دادن به آینده کار کمک می کنند و از این طریق منابع ارزشمندی را برای مشاغل کوچک در سراسر جهان فراهم می کنند.

با Fiverr Certified، کسب و کارهای کوچک اکنون یک روشی کارآمد و قابل اعتماد برای غلبه بر چالش های فنی و تمرکز بیشتر بر روی عملیات اصلی آنها، تضمین رشد و پایداری آنها در یک بازار دیجیتالی فزاینده.

برای آخرین، ما را در اخبار Google.

تصویر: کسب و کار. Fiverr


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی