عمومی

کمک های مالی مشاغل کوچک و وام های کم بهره موجود برای شرکت ها در سراسر ایالات متحده

کمک های مالی مشاغل کوچک و وام های کم بهره موجود برای
شرکت ها در سراسر ایالات متحده

کمک های مالی کسب و کار کوچک می تواند به کسب و کارها کمک کند تا از طریق چالش های متعدد، از بازیابی بلایای طبیعی گرفته تا جایگزینی تجهیزات قدیمی، کار کنند. این هفته، سازمان‌ها و جوامع در سرتاسر ایالات متحده فرصت‌های کمک مالی متعددی از جمله کمک هزینه‌های بازیابی بیماری همه‌گیر و موارد دیگر را اعلام کردند. برای مشاهده لیست کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید.

متلاچا هوکرز، یک سازمان غیرانتفاعی در فلوریدا، ارائه کمک های مالی به مشاغل کوچک تحت تأثیر طوفان ایان این گروه پس از طوفان یک GoFundMe را برای جمع‌آوری بودجه برای کسب‌وکارها در منطقه جزیره کاج بزرگ راه‌اندازی کرد و در حال حاضر ۲۰۰۰۰ دلار برای توزیع به عنوان کمک مالی دارد. برای واجد شرایط بودن برای کمک های مالی، کسب و کارها باید دارای مالکیت محلی و اداره کننده مشاغل، سازمان های غیرانتفاعی یا باشگاه های اجتماعی واقع در منطقه جزیره کاج بزرگ باشند. آنها همچنین باید در حال حاضر باز باشند و حداقل یک سال قبل از طوفان ایان کار کرده باشند. درخواست ها باید تا ۲۳ ژوئن به Matlacha Hookers ارسال شوند.

Spokane 2023 Assistance to Small Businesses class=”-

اسپوکان، واشنگتن در حال حاضر پذیرفتن برنامه‌های کاربردی برای کمک هزینه ۲۰۲۳ خود به مشاغل کوچک. کمک های بلاعوض که از طریق قانون طرح نجات آمریکا تأمین می شود، برای مشاغل کوچکی که تحت تأثیر منفی این بیماری همه گیر قرار گرفته اند، در دسترس است. برای واجد شرایط بودن برای کمک های مالی تا سقف ۴۵۰۰۰ دلار، مشاغل باید بتوانند کاهش درآمد ناخالص یا افزایش هزینه ها را نشان دهند. علاوه بر این، مشاغلی که در سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ راه اندازی شده اند، ممکن است واجد شرایط دریافت کمک های مالی کوچکتر تا سقف ۱۵۰۰۰ دلار باشند. این دومین دور تأمین مالی برای این برنامه است و مشاغلی که در دور اول کمک های مالی دریافت کرده اند واجد شرایط نیستند. مهلت درخواست تا ۳۱ آگوست یا زمانی که بودجه تمام شده است.

صندوق برنامه حفاظت و بازیابی کیفیت آب شهرستان سافولک

کانتی سافولک، نیویورک راه اندازی یک برنامه کمک مالی جدید برای حمایت از کسب و کارهای کوچک تا سیستم های فاضلاب شهرستان. مشاغل یا صاحبان املاک واجد شرایط می توانند برای پوشش بخشی از هزینه های اتصال خط فاضلاب تا سقف ۱۵۰۰۰ دلار کمک هزینه کنند. این شهرستان همچنین با بانک دایم همکاری می‌کند تا وام‌های کم بهره را برای کمک به کسب‌وکارها در تامین مابقی هزینه‌های اتصال خود ارائه کند. این صندوق برنامه حفاظت و احیای کیفیت آب بخشی از یک ابتکار یک میلیون دلاری برای کمک به منطقه برای جایگزینی سیستم‌های سپتیک قدیمی با خطوط فاضلاب جدید است. انتظار می رود این صندوق به حدود ۶۵ کسب و کار با ۲۵ کارمند یا کمتر کمک کند و در طول پاییز شروع به پذیرش درخواست ها خواهد کرد.

همیلتون کمک های مالی کسب و کار کوچک شهرستان

کانتی همیلتون، اوهایو ارائه یک برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک برای کمک به ساکنان راه اندازی کسب و کارهای جدید مقامات شهرستان این برنامه را در اولین روز کسب و کار کوچک در تاریخ ۲۲ مه در مرکز همایش های شارونویل، همزمان با افتتاح دفتر جدید کسب و کار کوچک شهرستان همیلتون اعلام کردند. این برنامه کمک های مالی تا سقف ۱۰۰۰۰ دلار را همراه با مربیگری برای کمک به متقاضیان در طول فرآیند ارائه می دهد. این شهرستان حدود ۴ میلیون دلار به این برنامه اختصاص می دهد و درخواست ها تا ۲۰ ژوئن پذیرفته می شود.

تأثیر کسب و کار کوچک شهرستان واشنگتن برنامه کمک هزینه

شهرستان واشنگتن، مریلند در حال حاضر در حال پیاده سازی برنامه جدید Small Business Impact Grant به لطف ۵ میلیون دلار در بودجه قانون طرح نجات آمریکا کسب‌وکارهای واجد شرایط می‌توانند برای کمک‌های مالی تا سقف ۲۵۰۰۰ دلار برای پوشش خسارات یا هزینه‌های مربوط به بیماری همه‌گیر درخواست دهند. اداره تجارت و توسعه اقتصادی شهرستان واشنگتن این برنامه را تسهیل خواهد کرد. دوره درخواست به طور رسمی در ۵ ژوئن باز می شود و تا ۱۶ ژوئن ادامه خواهد داشت.

Colorado_Springs Accelerate COS Small Loan Fund

شهر کلرادو اسپرینگز شریک با خدمات توسعه کسب و کار محلی Exponential Impact برای راه اندازی Accelerate صندوق وام مشاغل کوچک COS. این صندوق وام های خرد تا سقف ۱۰۰۰۰ دلار و وام های رشد تا ۵۰۰۰۰ دلار را به مشاغل محلی واجد شرایط ارائه می دهد. این برنامه همچنین شامل فرصت های مربیگری و آموزشی برای حمایت از مشاغلی است که واجد شرایط دریافت بودجه هستند. دوره درخواست اکنون تا ۱۶ ژوئن باز است.

برای اطلاع از آخرین موارد، ما را در Google News.


بیشتر در: کمک هزینه های کسب و کار کوچک، کسب و کار کوچک Grants – Colorado، Small Business Grants – Florida، کمک های مالی مشاغل کوچک – مریلند، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – نیویورک، هزینه های کسب و کار کوچک – اوهایو، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – واشنگتن
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی