عمومیمقالات

ساخت یک کسب و کار برند با راشل گلس

ساخت یک کسب و کار برند با راشل گلس

ریچل گلس همیشه روحیه کارآفرینی داشته است، اما اخیراً فرصت استفاده از آن را پیدا کرده است. پس از فارغ التحصیلی از مدرسه بازرگانی در سال ۲۰۰۶، گلس به مدت ۱۰ سال در جمع آوری کمک های مالی سرمایه گذاری کرد. این یک شغل از نظر مالی مطمئن بود که به او اجازه می داد حتی در بخش مالی نقش نسبتاً کارآفرینی داشته باشد. اما پس از به دنیا آمدن دختر دومش، این واقعیت احساس می‌شود که او در شغلی که واقعاً دوست داشت بر او سنگینی کرد. می‌خواهد کسب و کار خود را ایجاد کند تا بتواند بیشتر خرج کند زمانی که با خانواده‌اش می‌گذراند، گلس به ایده‌ای که از زمان کالج ادامه می‌داد بازگشت. و بنابراین، GLOSSLAB متولد شد.

خود شرکت ایده جدیدی نبود، اما گلس فرمول موجود را گسترش داد تا جای خالی‌ای را که متوجه شده بود پر کند. سالن ناخن مبتنی بر عضویت با تمرکز بر بهداشت و کارایی، طراحی و برند آن نیز در نوع خود بی نظیر است. برای گلس، مهم است که هر سالن بدون توجه به جایی که قرار دارد، یکسان باشد، بنابراین ابزارها و دیوارهای کلاژی در هر مکان وجود دارد – همانطور که دیوار لاک ناخن غیر متعارف این برند، که از کاشی هایی با ناخن های رنگ شده به جای قفسه بطری، به مشتریان امکان می دهد رنگ واقعی لاک را ببینند.

تریستان آهومادا مجری

Glass and Brilliant Thoughtsدرباره چگونگی کسب و کار را شروع کرد، آنچه که گلس در استخدام های جدید به دنبال آن است و ابزارهایی که انگیزه او را حفظ می کند و اجتناب می کند فرسودگی شغلی.

ذکر شد:

ریچل گلس GLOSSLAB< را تأسیس کرد /a> در سال ۲۰۱۸ با ماموریت مدرن کردن تجربه سالن ناخن با مفهوم بهداشتی و متمرکز بر عضویت. Prepandemic، GLOSSLAB دو استودیو در شهر نیویورک داشت و اکنون دارای ۲۱ مکان در سراسر ایالات متحده، از جمله نیویورک، فلوریدا، نیوجرسی و تگزاس است. Glass را در اینستاگرام درrachaglass@ پیدا کنید و @.

قسمت کامل زیر را ببینید یا در پادکست های اپل، و با عضویت در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

5d2e1612f504f9b4ee1ff6be17a67cd8?s=150&d=mp&r=g - ساخت یک کسب و کار برند با راشل گلس

Tristan Ahumada ویراستار People برای SUCCESS است، Lab Coat Agents را به عنوان مدیر عامل آن اداره می کند، با شرکت های Fortune 500 مشورت می کند، یک تیم موفق املاک و مستغلات را در کالیفرنیا اداره می کند، تیم های توسعه در ایالات متحده (در کارگزاری های مختلف)، مالک در یک کارگزاری، در حال حاضر در هیئت مدیره های مختلف شرکت های فناوری حضور دارد و همچنین یک سخنران بین المللی است. عشق او به فناوری و سیستم ها او را وادار می کند تا جدیدترین محصولات را برای رشد برای همه مشاغل در سراسر جهان از جمله نمایندگان املاک و کارگزاران آزمایش و استفاده کند. تریستان اهل کالیفرنیای جنوبی است که در حال حاضر با همسر و دو فرزندش زندگی می کند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی