عمومی

در اینجا به این موضوع می پردازیم که چرا تخت گربه مهم ترین لوازم جانبی من است میز کار

در اینجا به این موضوع می پردازیم که چرا تخت گربه مهم ترین لوازم جانبی من است
میز کار

به غیر از رایانه، مهمترین مورد روی میز یا فضای کار؟ برای من، این یک تخت گربه است — یک جعبه چوبی سه طرفه با یک بالشتک در آن که می تواند به میز شما وصل شود یا در بالای آن قرار گیرد تا به گربه یا گربه های شما اجازه دهد هنگام کار نزدیک شما بنشینند.

چرا تخت گربه را اینقدر دوست دارم؟ این تا حدی راحتی است. وقتی در دفتر خانه ام کار می کنم – جایی که بخش زیادی از وقتم را در آن می گذرانم – معمولاً یکی یا هر دو گربه ما نیز آنجا هستند. اغلب، یکی از آنها روی پاهای من می نشیند، اما برای اینکه این کار را انجام دهم، باید تا حدی روی صندلی دفترم به صورت چهار زانو بنشینم. برای مدتی خوب است، اما در نهایت پای من شروع به خوابیدن کرد. در گذشته، گربه را برمی‌داشتم، پاهایم را تغییر می‌دادم و دوباره گربه را می‌گذاشتم، که ناخوشایند بود و چندان کمکی نمی‌کرد. حالا گربه را برمی دارم و آنها را روی تخت گربه می گذارم، جایی که می توانند کار من را تماشا کنند و وقتی تایپ نمی کنم نوازش می شوم. معمولا با خوشحالی جمع می شوند و ساعت ها می مانند. این به من این مزیت را می‌دهد که یک حیوان خانگی در این نزدیکی داشته باشم بدون اینکه پایم گرفتگی کند.

این توضیح می‌دهد که چرا تخت گربه خیلی راحت است، اما چرا اصلاً داشتن گربه در دفترم برایم مهم است؟

۱٫ آنها (عمدتا) شرکتی آرام هستند.

بسیاری از ما برای ارائه ایده آل به خود تلاش می کنیم راه اندازی کار از خانه، و من مطمئناً در طول دهه هایی که در خانه کار کرده ام، روی کار خودم سخت کار کرده ام. به عنوان یک نویسنده، چیزی که من به آن نیاز دارم این است که زمان زیادی با بدون وقفه داشته باشم. و شوهرم می داند که در خانه من را نزند مگر اینکه دلیل مهمی وجود داشته باشد. این برای بهره‌وری من خوب است، اما گذراندن تمام آن ساعت‌ها به تنهایی در دفترم نیز می‌تواند احساس تنهایی کند.

حیوانات خانگی بهترین همراهان اداری هستند. برای من، زیرا آنها با این تنهایی مقابله می‌کنند، اما با من صحبت نمی‌کنند یا از من انتظار ندارند که با آنها صحبت کنم. گربه های خاص من حتی اغلب میو میو نمی کنند و معمولاً فقط از من می خواهند که آنها را در تخت گربه بلند کنم. آنها شرکت می کنند اما هیچ مزاحمتی ندارند. این یک ترکیب جادویی است.

۲٫ حیوانات خانگی می توانند سطح استرس شما را کاهش دهند.

برخی از مطالعات نشان داده اند که تعامل با حیوان خانگی باعث کاهش فشار خون و سطوح کورتیزول می شود. “هورمون استرس” مطالعات دیگر کمتر قطعی بوده است. اما شکی وجود ندارد که بسیاری از مردم داشتن حیوانات خانگی را در اطراف آرامش می‌دهند، به همین دلیل است که گاهی اوقات با حیوانات حمایت‌کننده عاطفی به سفر می‌روند یا بیرون می‌روند.

چه حیوانات خانگی تأثیر پزشکی واقعی داشته باشند یا نه، آنها مطمئناً با حضور در آنجا به عنوان یادآوری برای استراحت از محل کار و نوازش کردن یا بازی با گربه (یا راه رفتن با سگ، اگر چنین است، یک مزیت ایجاد می کنند. حیوان خانگی انتخابی شما). این عمل ساده دور شدن از محل کار هر نیم ساعت یا بیشتر برای جابجایی و تعامل با حیوان خانگی شما شما را سالم تر نگه می دارد زیرا نشستن طولانی مدت به خصوص برای بدن شما مضر است. انجام آن استراحت بسیار کوتاه ذهنی، به شما کمک می کند بهره وری بیشتری داشته باشید نیز.

۳٫ ممکن است ارتباط شما را آسان‌تر کنند.

طبق گفته انجمن محصولات حیوانات خانگی آمریکا، ۷۰ درصد از خانواده های ایالات متحده حداقل یک حیوان خانگی دارند. این بدان معناست که هر زمان با یک کارمند، مشتری یا همکار جدید صحبت می کنید، احتمال اینکه او با حیوان خانگی زندگی کند بهتر از دو به یک است.

این ممکن است مخصوصاً در این دوره از جلسات مکرر از طریق Zoom یا سایر برنامه‌های چت ویدیویی مفید باشد. این روزها، بسیاری از ما به خانه های یکدیگر نگاه می کنیم و سعی می کنیم برای جبران فاصله فیزیکی بین خود، ارتباط شخصی برقرار کنیم. فکر می‌کنم به همین دلیل است که مردم اغلب با لبخند یا خنده وقتی یکی از گربه‌های من سرش را در قاب ویدیو می‌اندازد واکنش نشان می‌دهند. فکر می‌کنم این موضوع همچنین توضیح می‌دهد که چرا برخی از مردم واقعاً مجذوب شده‌اند وقتی به آنها گفته‌ام که یک تخت گربه درست دور از دید دوربین وجود دارد.

۴٫ تعامل با حیوان خانگی شما ممکن است شما را خوشحال‌تر کند.

اکثر صاحبان حیوانات خانگی تصور می‌کنند که افرادی که حیوانات خانگی دارند خوشحال‌تر از کسانی هستند که حیوانات خانگی ندارند. من خودم این فرض را کردم، اما معلوم شد که اشتباه کرده ام. به طور کلی، شواهد قطعی وجود ندارد که نشان دهد حیوانات خانگی شما را به طور کلی شادتر می کنند. اما شواهدی وجود دارد که تعامل با حیوان خانگی شما شما را شادتر می کند در حالی که این کار را انجام می دهید.

به این معنی که آویزان کردن گربه‌ها در دفترم، هر زمان که به آن نیاز داشته باشم، کمی خوشحالم. می‌توانم چند دقیقه یا حتی چند ثانیه با یکی از آن‌ها بایستم، نوازش کنم یا بازی کنم، و بلافاصله به هر کاری که روی آن کار می‌کنم برگردم.

من فکر می‌کنم این مهم‌ترین مزیت است، زیرا معتقدم هر چیزی که شما را از بودن در دفترتان خوشحال‌تر می‌کند چیز خوبی است، با این فرض که در توانایی شما برای انجام کارتان اختلال ایجاد نکند. . من به همین دلیل یک صندلی کیسه ای و یک موبایل طوطی پرنده از بالی در دفترم دارم.

مخاطبان رو به افزایشی وجود دارد. خوانندگان Inc.com که یک متن روزانه از من با یک خرده چالش یا نکته مراقبتی یا انگیزشی دریافت می کنند. اغلب آنها به من پیامک می دهند و با هم گفتگو می کنیم. (علاقه مند به پیوستن هستید؟ در اینجا اطلاعات بیشتر و دعوتنامه برای یک دوره آزمایشی رایگان طولانی مدت.) بسیاری از آنها کارآفرینان یا رهبران تجاری با مشاغل و خانواده های پرمشغله هستند. با این حال، آنها اغلب به من می گویند که حیوان خانگی یا حیوانات خانگی آنها چه نقش مهمی در زندگی آنها بازی می کند. اگر حیوان خانگی دارید و از خانه کار می کنید، آیا حیوان خانگی شما در حین کار با شما همراهی می کند؟ اگر نه، شاید باید آن را امتحان کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی