عمومی

ولز فارگو 250000 دلار در نیویورک سیتی سرمایه گذاری می کند برنامه کمک مالی تجاری

ولز فارگو ۲۵۰۰۰۰ دلار در نیویورک سیتی سرمایه گذاری می کند
برنامه کمک مالی تجاری

کسب و کارهای همسایگی تأثیر زیادی بر اقتصاد شهرهایی مانند نیویورک و لس آنجلس می گذارند. اما بسیاری از این مشاغل به دلیل بیماری همه گیر، کمبود کارگر و مشکلات زنجیره تامین با مشکل مواجه هستند. برای مبارزه با این مشکلات، بسیاری از شهرها و شهرستان‌ها به کسب و کارهای کوچک برنامه‌های کمک هزینه ارائه می‌دهند. /a>. در اینجا فرصت هایی در چندین شهر، از ساوانا تا پیوریا وجود دارد.



برنامه کمک هزینه کسب و کار محله CitizensNYC

Citizens. کمیته نیویورک سیتی (CitizensNYC) و ولز فارگو شریک در دور جدیدی از کمک مالی به مشاغل کوچک. Wells Fargo 250,000 دلار در برنامه CitizensNYC Neighborhood Business Grant سرمایه گذاری می کند که کمک های مالی تا سقف ۱۰,۰۰۰ دلار را به مشاغل کوچک شهر ارائه می دهد. این برنامه شرکت های متعلق به رنگین پوستان، مهاجران و زنان را در اولویت قرار می دهد. درخواست‌ها به‌طور متوالی تا تابستان پذیرفته می‌شوند.

برنامه کمک اجاره مشاغل کوچک لس آنجلس

برنامه کمک اجاره مشاغل کوچک لس‌آنجلس ارائه کمک های بلاعوض تا سقف ۱۵۰۰۰ دلار به مشاغل شهری واجد شرایط برای واجد شرایط بودن برای کمک، کسب و کارها باید یک فروشگاه آجر و ملات در محدوده شهر لس آنجلس داشته باشند و کمتر از ۵ میلیون دلار درآمد سالانه کسب کنند. کسب و کارها همچنین باید مشکلات مربوط به بیماری همه گیر را تجربه کرده و نشان دهند که از بودجه برای تلاش های بهبود استفاده می شود. آخرین مهلت درخواست ۶ ماه مه است. بنابراین مشاغل علاقه مند به این برنامه باید فوراً درخواست خود را ارسال کنند.

کمک هزینه بازیابی مشاغل کوچک Savannah

برنامه بازیابی مشاغل کوچک ساوانا پشتیبانی می کند کسب و کارهای کوچک محلی که تحت تأثیر همه گیری قرار گرفته اند. کسب و کارهای واجد شرایط با کمتر از ده کارمند که از طریق وزارت مسکن و شهرسازی ایالات متحده تأمین مالی می شود، می توانند برای کمک هزینه تا سقف ۱۰۰۰۰ دلار درخواست دهند. درخواست‌ها هم‌اکنون در مرکز منابع خیابان پنسیلوانیا، مرکز کارآفرینی ساوانا، و مرکز پیشرفت موزس جکسون در دسترس هستند.

Peoria RISE

Peoria، برنامه کمک مالی RISE ایلینویز مخفف Recovery, Income ، راه اندازی، توسعه. مشاغلی که به دلیل بیماری همه گیر با ناملایمات مواجه شده اند می توانند تا سقف ۵۰۰۰۰ دلار بودجه درخواست دهند. درخواست‌های کمک هزینه می‌توانند به چهار دسته موجود در نام برنامه مرتبط باشند – بازیابی، درآمد، راه‌اندازی و گسترش. بنابراین استفاده‌های واجد شرایط می‌تواند شامل مواردی مانند باز کردن یک فروشگاه جدید یا گسترش به مکان جدید باشد. ۱۰ ژوئن آخرین مهلت درخواست کمک مالی به صورت آنلاین است.

برنامه کمک های مالی شهرستان الک به مشاغل کوچک

شهرستان الک، پنسیلوانیا ایجاد بودجه قانون طرح نجات آمریکا در دسترس مشاغل کوچک محلی از طریق یک برنامه کمک مالی جدید. برنامه کمک های مالی به مشاغل کوچک از مشاغلی که تحت تأثیر منفی همه گیری COVID-19 قرار گرفته اند، حمایت می کند. این دلارها به طور خاص برای کوچکترین مشاغل جامعه، از جمله آنهایی که پنج کارمند یا کمتر دارند، رزرو می شود. کمک های مالی بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار است. درخواست‌ها باید تا ۱۵ ژوئن به دفتر کمیسیون ارسال شوند.

ممنوع کردن کمک‌های مالی ARPA

Banning، کالیفرنیا کنار گذاشتن ۳۵۰,۰۰۰ دلار از بودجه برنامه نجات آمریکایی خود یک برنامه کمک مالی برای مشاغل کوچک برای واجد شرایط بودن، کسب‌وکارها باید از نظر فیزیکی در Banning قرار داشته باشند، ۲۵ کارمند یا کمتر داشته باشند و حداقل شش ماه فعال باشند. کمک های مالی ممکن است هزینه های عملیاتی، توسعه وب سایت، نیروی کار، موجودی، یا خریدهای سرمایه جدید را پوشش دهد. شهر در ابتدا می خواست بودجه ای را برای بهبود ویترین فروشگاه اختصاص دهد. اما کسب و کارها باید صلاحیت های تعیین شده توسط دولت فدرال را داشته باشند. مسئولان شهری همچنان در حال بررسی جزئیات این برنامه هستند. اما انتظار می‌رود برنامه‌ها به زودی در دسترس قرار گیرند.

برای آخرین مورد، ما را در دنبال کنید Google News.

تصویر: $


بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی