عمومی

چگونه از شرکت خود در برابر سوء رفتارهای اخراج محافظت کنید

چگونه از شرکت خود در برابر سوء رفتارهای اخراج محافظت کنید

همه می‌دانند که اخراج‌ها زمان بسیار دشواری در زندگی یک شرکت است. چیزی که کمتر آشکار است این است که اخراج می تواند موج دوم مشکلات را ایجاد کند، زیرا اخراج با نرخ بالاتری از رفتار نادرست، از جمله تضاد منافع، تجارت داخلی، و آزار جنسی.

چرا؟ یک فرضیه این است که کارمندان به احتمال زیاد در طول آنچه که Ethics and Compliance Initiative به عنوان “دوره های تغییر سازمانی” توصیف می کند. دیگری این است که کارکنان احساس نارضایتی و قطع ارتباط می کنند.

با توجه به اینکه بیش از ۱۵۰۰۰ کارمند صنعت فناوری تنها در ماه مه اخراج شدند، این زمان مهمی است برای بررسی ارتباط بین فرهنگ شرکت و رعایت قوانین و اقدامات لازم برای جلوگیری از سوء رفتار.

بیایید با اخبار مثبت شروع کنیم: شرکت‌هایی که در آن کارکنان احساس احترام و متعهد کمتر دچار سوءرفتار می شوند، و کارمندان با دیدن مشکلات بیشتر احتمال دارد آنها را گزارش کنند. البته فرهنگ سازی سالم یک شبه اتفاق نمی افتد. اما ارتباطات مکرر، آموزش‌های مرتبط، و تصمیم‌های مبتنی بر داده‌ها، همگی باعث افزایش اعتماد در این زمان‌های استرس‌زا می‌شوند و پایه و اساس فرهنگ شرکت سالم را ایجاد می‌کنند.

بیشتر صحبت کنید 

اخراج، رکود اقتصادی و عدم اطمینان عمومی در ذهن تیم شماست که آیا می خواهید اینطور باشد یا نه. با توجه به اینکه عدم قطعیت در ذهن شماست، آن را به طور مستقیم حل کنید. در غیر این صورت، تیم شما ممکن است سکوت را با ترس و شایعه پر کند. همانطور که کن شنولت، مدیر عامل سابق امریکن اکسپرس در طول بحران مالی سال ۲۰۰۸ به رهبران خود گفت: “واقعیت را بپذیرید، اما امید بدهید.”

زمانی است که مدیران ارشد قابل مشاهده باشند. شرکت شما باید به طور کلی به شرایط اقتصادی رسیدگی کند و تأثیر احتمالی آن را بر کارمندان و مشتریان به اشتراک بگذارد. کارمندان انتظار ندارند رهبری یک گوی بلورین داشته باشد، اما می خواهند بشنوند که رهبرانشان چگونه در حال گذر از زمان هستند.

اما ارتباطات از بالا به پایین تنها یک قطعه است. تنها مهم ترین کاری که یک شرکت می تواند برای بهبود فرهنگ انجام دهد سرمایه گذاری روی مدیران خط مقدم است، زیرا مدیر یک کارمند تأثیر زیادی بر تجربه آنها دارد.

مدیران خود را با نکات گفتگو مسلح کنید تا وقتی تیم آنها ترس را مطرح می کند، مدیران شما بدانند چگونه آن مکالمه را انجام دهند. در نهایت، به مدیران اطلاع دهید که چگونه مسائل احتمالی را گزارش کنند و تعهدات خود را برای گزارش تخلفات به آنها یادآوری کنید.

راه درست را آموزش دهید

در حالی که اخراج با افزایش رفتار نادرست همراه است، لازم نیست که اینگونه باشد. آموزش ابزار قدرتمندی است که شرکت ها برای جلوگیری از رفتار نادرست دارند. در واقع، Gartner یادآوری می کند که “کارمندانی که معتقد بودند مقدار مناسبی از اطلاعات را پس از یک لحظه شغلی دریافت کرده اند، ۶۲ درصد بیشتر از آنهایی که بی طرف بودند، گزارش سوء رفتار داشتند.”

متاسفانه، همه آموزش ها مؤثر نیستند. در واقع، اکثر آموزش های انطباق واقعا بد هستند. %D9%88%20%D9%86%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87%20%D8%A8%D9%87%20%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA%20%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%AC%D9%84%D9%88%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%B1%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%B1%20%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%8C%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%87%20%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.

آموزش انطباق موثر چیست؟ وزارت دادگستری به شرکت‌ها در مورد راه‌هایی توصیه می‌کند که آموزش‌های مربوط به انطباق را واقعاً انجام دهند. موثر:

  • خطر باشید- بر اساس، یعنی آموزش های تخصصی و اضافی به کارکنان پرخطر می رود

  • به مسائل قبلی که در شرکت

  • اندازه گیری اثربخشی، به این معنی که تأثیر آموزش بر رفتار کارکنان را نظارت کنید 

دریافت داده تا “EKG شرکت” داشته باشید

در حالی که DOJ به شرکت‌ها توصیه می‌کند اثربخشی آموزش انطباق را اندازه‌گیری کنند، در واقع بسیار سخت است که نبض واقعی در مورد احساس تیم خود بدست آورید. اما می توانید با چند نظرسنجی ساده که به طور منظم در طول سال ارسال می شود تا سلامت اخلاقی شرکت خود را بررسی کنید.

اگر شرکت شما اخیراً اخراج شده است و شما قبلاً معیاری ندارید، از این سؤالات استفاده کنید. برای درک این موضوع که شرکت شما – و واحدهای کوچکتر پرخطر در داخل آن – اکنون کجاست. در چند ماه آینده در این زمینه‌ها به دنبال بهبود باشید: 

  • می‌دانم چگونه یک نگرانی را مطرح کنم
  • شرکت رفتاری اخلاقی دارد
  • مدیر من قویاً تیم خود را تشویق می‌کند که رفتاری اخلاقی داشته باشند

روندها در طول زمان، و تغییرات در بین تیم‌ها و مدیران واقعاً مهم است که به آن توجه کنید. اگر شرکت شما، به‌طور کلی، به راحتی حوادث را گزارش می‌کند، اما یک تیم دارید که امتیازات «تمایل به گزارش» بسیار پایینی دارد، اینجاست که ممکن است بخواهید مربیگری و مشارکت را در اولویت قرار دهید.

با یک محیط اقتصادی چالش برانگیز، فکر کردن به انطباق در لیست اولویت ها می تواند وسوسه انگیز باشد. . اما این دقیقاً زمان آن است که پیام‌رسانی پیرامون اخلاق و فراگیر بودن را دوچندان کنید. این گام‌های پیشگیرانه – ارتباطات پیشگیرانه، آموزش ریسک‌محور، و تصمیم‌های مبتنی بر داده‌ها – می‌توانند تضمین کنند که شرکت شما از دوران سخت امروز حتی قوی‌تر از قبل بیرون می‌آید. سرمایه گذاران، مشتریان و کارمندان به تیم شما اعتماد خواهند کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی